Komunikaty PR

Nowa, inspirująca wizja Neolith

2022-02-07  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi. Jest to wizerunek odzwierciedlający wiodącą pozycję marki na światowym rynku Kamienia Spiekanego, a także walory i atrybuty definiujące jej przyszłą strategię biznesową.

Nowy wizerunek łączy takie wartości jak pasja, innowacyjność, umiejętność nawiązywania sojuszy handlowych, własna estetyka oraz poszukiwanie inspiracji. Jest to wizerunek podkreślający markę z sercem, odważną, zaangażowaną, kreatywną, która reaguje na ludzkie aspiracje i marzenia. Jest to zarazem wizerunek odzwierciedlający markę przyjazną, bliską, zrównoważoną, godną zaufania, wszechstronną, oryginalną, kształtującą trendy i realizującą misję, jaką jest wieść prym w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni.

Ta kompleksowa ewolucja wartości i atrybutów znajduje odzwierciedlenie zarówno w istocie marki, jak i w samej organizacji, jej pozycji na rynku oraz bliskim partnerstwie z dystrybutorami, profesjonalistami i użytkownikami końcowymi.

„Neolith stawia sobie bardzo jasny cel: użytkownik końcowy ma znajdować się w centrum wszystkich naszych działań. Wszystkie nasze kreacje, realizacje i deklaracje są właśnie dla niego. Pragniemy pomagać mu w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni, a przede wszystkim w przeżywaniu wyjątkowych doświadczeń z Neolith” – wskazuje José Luis Ramón, CEO Grupy Neolith.

„Pragniemy nadal inspirować architektów, projektantów wnętrz i użytkowników końcowych, miłośników kuchni, projektowania, mody... bo właśnie to napędza naszą pasję. Pragniemy niezmiennie stanowić punkt odniesienia i być siłą napędową takich wartości jak innowacyjność i doskonałość. A przede wszystkim pragniemy, aby Neolith była marką umożliwiającą realizację marzeń, zajmując istotne miejsce w tych jakże szczególnych przestrzeniach” – dodaje Oliver de la Rica, CMO Neolith.

Powierzchnie stworzone do użytkowania: touch.feel.live

Na szczególną uwagę zasługuje kwestia inspiracji, która łączy markę z użytkownikami, pobudzając wyobraźnię i inspirując wyjątkowe, funkcjonalne i ekologiczne rozwiązania dla wnętrz i powierzchni zewnętrznych, tworzące niezwykłe doświadczenia podczas użytkowania, ponieważ dla Neolith „najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”. To nowe założenie wskazuje zarazem, że świat może być lepszy, jeżeli wszystkie nasze czyny, kreacje i realizacje będą po to, aby móc się nim cieszyć.

Nowe motto „touch.feel.live” proponuje podróż przez te trzy obszary, wychodząc od tego, co najbardziej wymierne i odczuwalne, a kończąc na tym, co najbardziej oddziałuje na wyobraźnię i zmysły. Opracowana deklaracja zasad w zwięzły, a przy tym poruszający sposób łączy misję i osobowość Neolith, umożliwiając pełne wykorzystywanie przestrzeni tworzonych przy jej pomocy z zachowaniem elegancji, jakości i luksusu właściwych dla Neolith. Zapewnia to zarazem charakterystyczną dla marki równowagę między estetyką i funkcjonalnością, ukierunkowanie na doskonałość oraz najwyższą klasę.

Look & feel

Nowy look & feel Neolith znajduje wyraz w nowo opracowanym logo marki, stanowiącym punkt wyjścia dla nowego wizualnego i linearnego wizerunku nawiązującego do idei estetyki i funkcjonalności. Staje się niczym przestrzenne płótno umożliwiające stworzenie języka marki w oparciu o prostotę, a zarazem zapewnia nową tożsamość pełną elegancji i wyrafinowania.

Inspirowane światem mody i projektowania look & feel nowej platformy cyfrowej (www.neolith.com) pełnią wyjątkową funkcję, odzwierciedlającą wszystkich odbiorców Neolith. Niebawem platforma zostanie uzupełniona o kolejne zastosowania tworzące wartość dodaną, jeszcze bardziej wzmacniając markę i pisząc jej nowy rozdział na kartach historii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.