Nowa, inspirująca wizja Neolith

Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro@mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi. Jest to wizerunek odzwierciedlający wiodącą pozycję marki na światowym rynku Kamienia Spiekanego, a także walory i atrybuty definiujące jej przyszłą strategię biznesową.
Nowy wizerunek łączy takie wartości jak pasja, innowacyjność, umiejętność nawiązywania sojuszy handlowych, własna estetyka oraz poszukiwanie inspiracji. Jest to wizerunek podkreślający markę z sercem, odważną, zaangażowaną, kreatywną, która reaguje na ludzkie aspiracje i marzenia. Jest to zarazem wizerunek odzwierciedlający markę przyjazną, bliską, zrównoważoną, godną zaufania, wszechstronną, oryginalną, kształtującą trendy i realizującą misję, jaką jest wieść prym w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni.
Ta kompleksowa ewolucja wartości i atrybutów znajduje odzwierciedlenie zarówno w istocie marki, jak i w samej organizacji, jej pozycji na rynku oraz bliskim partnerstwie z dystrybutorami, profesjonalistami i użytkownikami końcowymi.
„Neolith stawia sobie bardzo jasny cel: użytkownik końcowy ma znajdować się w centrum wszystkich naszych działań. Wszystkie nasze kreacje, realizacje i deklaracje są właśnie dla niego. Pragniemy pomagać mu w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni, a przede wszystkim w przeżywaniu wyjątkowych doświadczeń z Neolith” – wskazuje José Luis Ramón, CEO Grupy Neolith.
„Pragniemy nadal inspirować architektów, projektantów wnętrz i użytkowników końcowych, miłośników kuchni, projektowania, mody... bo właśnie to napędza naszą pasję. Pragniemy niezmiennie stanowić punkt odniesienia i być siłą napędową takich wartości jak innowacyjność i doskonałość. A przede wszystkim pragniemy, aby Neolith była marką umożliwiającą realizację marzeń, zajmując istotne miejsce w tych jakże szczególnych przestrzeniach” – dodaje Oliver de la Rica, CMO Neolith.
Powierzchnie stworzone do użytkowania: touch.feel.live
Na szczególną uwagę zasługuje kwestia inspiracji, która łączy markę z użytkownikami, pobudzając wyobraźnię i inspirując wyjątkowe, funkcjonalne i ekologiczne rozwiązania dla wnętrz i powierzchni zewnętrznych, tworzące niezwykłe doświadczenia podczas użytkowania, ponieważ dla Neolith „najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”. To nowe założenie wskazuje zarazem, że świat może być lepszy, jeżeli wszystkie nasze czyny, kreacje i realizacje będą po to, aby móc się nim cieszyć.
Nowe motto „touch.feel.live” proponuje podróż przez te trzy obszary, wychodząc od tego, co najbardziej wymierne i odczuwalne, a kończąc na tym, co najbardziej oddziałuje na wyobraźnię i zmysły. Opracowana deklaracja zasad w zwięzły, a przy tym poruszający sposób łączy misję i osobowość Neolith, umożliwiając pełne wykorzystywanie przestrzeni tworzonych przy jej pomocy z zachowaniem elegancji, jakości i luksusu właściwych dla Neolith. Zapewnia to zarazem charakterystyczną dla marki równowagę między estetyką i funkcjonalnością, ukierunkowanie na doskonałość oraz najwyższą klasę.
Look & feel
Nowy look & feel Neolith znajduje wyraz w nowo opracowanym logo marki, stanowiącym punkt wyjścia dla nowego wizualnego i linearnego wizerunku nawiązującego do idei estetyki i funkcjonalności. Staje się niczym przestrzenne płótno umożliwiające stworzenie języka marki w oparciu o prostotę, a zarazem zapewnia nową tożsamość pełną elegancji i wyrafinowania.
Inspirowane światem mody i projektowania look & feel nowej platformy cyfrowej (www.neolith.com) pełnią wyjątkową funkcję, odzwierciedlającą wszystkich odbiorców Neolith. Niebawem platforma zostanie uzupełniona o kolejne zastosowania tworzące wartość dodaną, jeszcze bardziej wzmacniając markę i pisząc jej nowy rozdział na kartach historii.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.