Nowa jakość snu w Polsce
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Duxiana, światowy lider w dziedzinie innowacyjnych technologii ulepszających jakość snu, z dumą ogłasza otwarcie nowego salonu sprzedaży w Polsce. Flagowy showroom marki, znajdujący się przy ul. Burakowskiej 5/7, w dawnej Fabryce Koronek, zapewni klientom dostęp do najwyższej jakości szwedzkich łóżek i akcesoriów, które przyczynią się do rewolucji w jakości ich snu. Poza łóżkami i materacami, w ofercie znajdziemy fotele, krzesła, sofy, stoliki kawowe, najwyższej jakości pościel, koce i kultowe zapachy do domu Plantes&Parfums. Na oficjalnym otwarciu, które miało miejsce 16 listopada 2023 r., pojawili się przedstawiciele mediów oraz zaprzyjaźnieni z marką architekci. Imprezie towarzyszyła wystawa prac Marty Wakuły-Mac i muzyka na żywo w wykonaniu Pawła Janasa.
Nowy salon Duxiana w Warszawie oferuje unikalne doświadczenie zakupowe, prezentując zaawansowane łóżka, materace, meble i akcesoria, które zostały zaprojektowane tak, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Niektóre modele łóżek, wyposażone w silniki niskoprądowe, posiadają system regulacji położenia sterowany pilotem. Wszystkie produkty marki Duxiana łączą w sobie nowoczesne rozwiązania technologiczne i skandynawską tradycję rzemieślniczą, co gwarantuje nie tylko wygodę, a także długotrwałe użytkowanie. Ich jakość została potwierdzona przez naukowców z Karolinska Institut, ośrodka badawczego, przyznającego nagrody Nobla w dziedzinie medycyny.
"Nasze zaangażowanie w zapewnienie Klientom najwyższej jakości snu jest widoczne w każdym detalu mebli Duxiana. Otwarcie drugiego sklepu w Polsce (pierwszy mieści się w Krakowie), to ważny krok, umożliwiający dotarcie do nowych klientów oraz dzielenie się pasją do zdrowego snu i legendarnego designu z warszawskimi klientami i architektami. Dawna Fabryka Koronek przy ul. Burakowskiej 5/7, jest dla nas idealną lokalizacją i miejscem z ciekawym, ekskluzywnym klimatem. Znany miłośnikom designu adres przyciąga uwagę, co może być kluczowe w przypadku branży związanej z luksusem i designem. Postindustrialny duch współczesnej Fabryki Koronek wciąż się tu unosi. Miejsce jest modne i otoczone wyjątkową aurą" - mówi Agnieszka Bujak, Country Manager marki Duxiana i Plantes&Parfums w Polsce.
Salon w Warszawie ma nie tylko prezentować najnowsze kolekcje Duxiana, marki, którą można spotkać w wystawnych rezydencjach i butikowych hotelach na całym świecie, ale również oferować profesjonalne doradztwo, dzięki któremu klienci będą mogli dopasować produkty do indywidualnych potrzeb. Oprócz tego, Duxiana pragnie stać się aktywnym uczestnikiem lokalnej społeczności, organizując wydarzenia związane ze sztuką, zdrowym stylem życia oraz angażując się w działalność promującą well-being. Oprócz jakości, marka kładzie duży nacisk na wzornictwo, pozwalając przyszłym właścicielom tych luksusowych łóżek wybrać wszystko; od wysokości materaca nad ziemią, przez wzór zagłówka, nogi, topper, aż po tkaninę obicia wezgłowia. Daje również możliwość spersonalizowania mebli dostępnych w ofercie marki, które od lat noszą miano ikon designu. Namawiamy, by wypróbować ich słynny komfort w Krakowie, a teraz także w Warszawie.
www.duxiana.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.