Komunikaty PR

Nowa jakość snu w Polsce

2023-11-21  |  22:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Duxiana, światowy lider w dziedzinie innowacyjnych technologii ulepszających jakość snu, z dumą ogłasza otwarcie nowego salonu sprzedaży w Polsce. Flagowy showroom marki, znajdujący się przy ul. Burakowskiej 5/7, w dawnej Fabryce Koronek, zapewni klientom dostęp do najwyższej jakości szwedzkich łóżek i akcesoriów, które przyczynią się do rewolucji w jakości ich snu. Poza łóżkami i materacami, w ofercie znajdziemy fotele, krzesła, sofy, stoliki kawowe, najwyższej jakości pościel, koce i kultowe zapachy do domu Plantes&Parfums. Na oficjalnym otwarciu, które miało miejsce 16 listopada 2023 r., pojawili się przedstawiciele mediów oraz zaprzyjaźnieni z marką architekci. Imprezie towarzyszyła wystawa prac Marty Wakuły-Mac i muzyka na żywo w wykonaniu Pawła Janasa.

Nowy salon Duxiana w Warszawie oferuje unikalne doświadczenie zakupowe, prezentując zaawansowane łóżka, materace, meble i akcesoria, które zostały zaprojektowane tak, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Niektóre modele łóżek, wyposażone w silniki niskoprądowe, posiadają  system regulacji położenia sterowany pilotem. Wszystkie produkty marki Duxiana łączą w sobie nowoczesne rozwiązania technologiczne i skandynawską tradycję  rzemieślniczą, co gwarantuje nie tylko wygodę, a także długotrwałe użytkowanie. Ich jakość została potwierdzona przez naukowców z Karolinska Institut, ośrodka badawczego, przyznającego nagrody Nobla w dziedzinie medycyny.

"Nasze zaangażowanie w zapewnienie Klientom najwyższej jakości snu jest widoczne w każdym detalu mebli Duxiana. Otwarcie drugiego sklepu w Polsce (pierwszy mieści się w  Krakowie),  to ważny krok, umożliwiający dotarcie do nowych klientów oraz dzielenie się pasją do zdrowego snu  i legendarnego designu z warszawskimi klientami i architektami. Dawna Fabryka Koronek przy ul. Burakowskiej 5/7, jest dla nas idealną lokalizacją i miejscem z ciekawym, ekskluzywnym klimatem. Znany miłośnikom designu adres przyciąga uwagę, co może być kluczowe w przypadku branży związanej z  luksusem i designem. Postindustrialny duch współczesnej Fabryki Koronek wciąż się tu unosi. Miejsce jest modne i otoczone wyjątkową aurą" - mówi Agnieszka Bujak, Country Manager marki  Duxiana i Plantes&Parfums w Polsce.

Salon w Warszawie ma nie tylko prezentować najnowsze kolekcje Duxiana, marki, którą można spotkać w wystawnych rezydencjach i butikowych hotelach na całym świecie, ale również oferować profesjonalne doradztwo, dzięki któremu klienci będą mogli dopasować produkty do indywidualnych potrzeb. Oprócz tego, Duxiana pragnie stać się aktywnym uczestnikiem lokalnej społeczności, organizując wydarzenia związane ze sztuką,  zdrowym stylem życia oraz angażując się w działalność promującą well-being. Oprócz jakości, marka kładzie duży nacisk na wzornictwo, pozwalając przyszłym właścicielom tych luksusowych łóżek wybrać wszystko; od wysokości materaca nad ziemią, przez wzór zagłówka, nogi, topper,  aż po tkaninę obicia wezgłowia. Daje również możliwość spersonalizowania mebli dostępnych w ofercie marki, które od lat noszą miano ikon designu.  Namawiamy, by wypróbować ich słynny komfort  w Krakowie, a teraz także w Warszawie.

www.duxiana.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.