Komunikaty PR

Nowa kolekcja Messaggio zaprojektowana przez Dorotę Koziarę dla Lena Lighting

2023-03-01  |  15:00
Biuro prasowe

W najnowszej kolekcji Lena Lighting o dźwięcznej nazwie Messaggio, światło otrzymuje nową rolę. Staje się sygnałem mówiącym o obecności, nastroju, osobowości. Lampy zaprojektowane przez Dorotę Koziarę stwarzają nieograniczone możliwości aranżacji. Projektantka zaczerpnęła z magii jaką tworzą wspólnie światło oraz kolor.

Światło jest jednym z najbardziej inspirujących zjawisk w przyrodzie. Pozwala na poznawanie świata, rozpoznawanie kształtów i kolorów. Ale ma w sobie również magię, która w dawnych kulturach odbierana była jako wiadomości wysyłane człowiekowi przez cały Wszechświat. Dlatego kolekcja lamp Doroty Koziary zarówno swoją nazwą – Messaggio (z włoskiego: wiadomość), jak i formą, odnosi się do tej symboliki. Linia projektantki stworzona dla marki Lena Lighting, pozwala światłu na snucie niepowtarzalnej opowieści o człowieku i jego wnętrzu.

Pierwsza taka kolekcja

Współpraca Doroty Koziary z Lena Lighting rozpoczęła się w 2022 roku. Jej rezultatem jest harmonijna linia lamp Messaggio. Złożona z różnorodnych produktów, dostępna w nieograniczonej gamie barw, stała się pierwszą tak rozbudowaną kolekcją w portfolio marki.

- Kolekcja Messaggio, którą zaprojektowałam dla Lena Lighting, to pierwsza w historii marki linia, która zawiera zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety. Te ostatnie pozwalają na tworzenie dowolnych kompozycji dekoracyjnych.– mówi Dorota Koziara.

Messaggio to wyważone połączenie najwyższej jakości designu, inteligentnych technologii oraz sztuki, które zapewnia niezwykle szerokie możliwości aranżacyjne.

Inspirowane wiadomością

Inspiracją dla kolekcji Messaggio stała się kartka papieru. Niezwykle plastyczna, może składać się w różnorakie kształty, a także być nośnikiem wiadomości. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w designie lamp.

- Obserwowałam cienkie tafle blachy, które zachowują się jak kartki papieru. Mogą wyginać się, falować, łatwo ulegają naporowi grawitacji. Wrażenie lekkości materiału oraz to jak może układać się na maszynach, skojarzyło mi się z listem, wiadomością przesyłaną w świat. To niezwykłe, ile potrafi przyjąć papier i jak długo zachowuje powierzone mu treści. – wyjaśnia projektantka.

Lampy Messaggio są równocześnie uniwersalne i nieszablonowe. Doskonale wpisują się w niemal każdą stylistykę, a przy tym ożywiają wnętrze dynamiką swojej formy. Wyważone proporcje, przemyślane warianty oraz urozmaicona kolorystyka zapewniają nieograniczone rozwiązania.  

W odcieniach światła

Kolekcja Messaggio zaskakuje możliwościami aranżacyjnymi, ale również dekoracyjnymi. Projektantka postawiła na indywidualne podejście, w którym liczy się osobista potrzeba oraz upodobania. Kolor, podobnie jak światło, ma niekwestionowany wpływ na emocje i stany, dlatego personalizując lampę, użytkownik może wybierać spośród dziesiątek odcieni z palety RAL lub skorzystać z kilku zestawień zaproponowanych przez samą projektantkę. Wnętrze i obudowa produktu mogą mieć zupełnie inne barwy i odcienie.

- Messaggio okazała się dla nas prawdziwie inspirującym wyzwaniem. Wyróżnia się nie tylko innowacyjną formą, która pozwala na kreowanie zjawiskowych struktur architektonicznych, ale również obszerną gamą kolorystyczną. To pierwsza tak rozbudowana kolekcja Lena Lighting. – mówi  Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Lena Lighting.

Lampy wiszące mogą występować pojedynczo lub tworzyć kompozycje przestrzenne, zaś kinkiety spektakularne ściany świetlne, które mogą stanowić jedyną dekorację wnętrza, czyniąc je równocześnie niezwykle funkcjonalnym.

Z myślą o planecie

Wysoce energooszczędne lampy Messaggio zostały oparte na modułach LED. Ich żywotność wynosi aż do 99 000 h. Produkty posiadają możliwość sterowania światłem za pomocą systemu DALI. Dzięki temu oczarowują nie tylko dekoracyjnością, ale również ciekawymi efektami świetlnymi, takimi jak nierównomierne przygaszanie poszczególnych produktów czy dostosowywanie natężenia światła do indywidualnych potrzeb.

Lampy występują w trzech temperaturach barwowych: 2700 K, 3000 K i 4000 K.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.