Nowa łazienka bez remontu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Komu chodzi po głowie remont łazienki, ale nie może się do niego zabrać w obawie przed uciążliwością remontu, powinien rozważyć szybkie, efektowne i niemal nieinwazyjne rozwiązanie, wykorzystując nowy produkt do malowania płytek Tikkurila Luja Ceramic Tiles. Pozwala on dokonać samodzielnie całkowitej metamorfozy łazienki, uzyskując estetyczny i trwały efekt i to w dowolnym zestawieniu kolorystycznym.
By dokonać metamorfozy łazienki z wykorzystaniem Tikkurila Luja Ceramic Tiles wystarczy bardzo dokładnie oczyścić płytki i fugi z brudu, kamienia oraz tłuszczu, a następnie po prostu pomalować powierzchnię. Tikkurila Luja Ceramic Tiles jest to bowiem rozwiązanie 2w1, które nie wymaga stosowania żadnej farby podkładowej. Należy nałożyć dwie warstwy produktu, używając pędzla do fug i trudno dostępnych miejsc oraz wałka do większych powierzchni, zachowując pomiędzy kolejnymi warstwami 16 godzinny odstęp czasu. W rezultacie w ciągu dwóch dni można uzyskać nowy, niebanalny wystrój bez potrzeby kucia starych kafli. Dodatkowym atutem farby Tikkurila Luja Ceramic Tiles są praktycznie nieograniczone możliwości kolorystyczne – do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, dzięki czemu można stworzyć nawet najbardziej wyszukane aranżacje łazienki.
Pomalowaną w ten sposób powierzchnię charakteryzuje nie tylko piękne wykończenie, ale też wyjątkowa trwałość. Farba ta jest bowiem odporna na wielokrotny kontakt z zimną i gorącą wodą oraz plamy, także te wynikające z kontaktu z detergentami. Jest to rozwiązanie nie tylko szybkie, ale także niezwykle ekonomiczne i realizowane z dbałością o środowisko - pozwala bowiem zaoszczędzić liczbę śmieci i wynoszonego gruzu zgodnie z filozofią ‘less waste’. W proekologiczne postawy wpisują się też opakowania farby, które zostały wyprodukowane z plastiku z recyklingu i mogą być w 100% ponownie przetworzone.
Więcej na temat Tikkurila Luja Ceramic Tiles znajduje się na stronie https://tikkurila.pl/produkty/tikkurila-luja-ceramic-tiles

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.