Komunikaty PR

Nowa marka na rynku klimatyzacji

2020-07-22  |  08:53
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Do pobrania ande ( 0.09 MB )

ANG Klimatyzacja to najbardziej dynamiczny dystrybutor klimatyzacji w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma stworzyła własną markę urządzeń, które cechuje najwyższa jakość wykonania i dbałość o każdy detal. Od 25 lat dewizą jaka przyświeca firmie jest “Wszystko w jednym miejscu i jak najbliżej klienta”, dlatego teraz firma wprowadza nową markę klimatyzatorów ANDE w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Design tworzony jest przez renomowane biura projektowe z Japonii, a produkcja urządzeń opiera się o podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling, a wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

 

Klimatyzatory ANDE mają nie tylko chłodzić dając nam komfort w upalne dni, ale przede wszystkim dbać o nasze zdrowie, poprawiając jakość powietrza poprzez zaawansowany system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z jonami srebra. Urządzenia są także super ciche, co dodatkowo wpływa na komfort ich użytkowania. Marka ANDE wybiega w przyszłość i ma świadomość dbania o naszą planetę, dlatego urządzenia produkowane są w EKO technologii, wykorzystując do tego najnowszy czynnik chłodniczy R32, który jest przyjazny dla środowiska, a urządzenia cechują się wysoką klasą energetyczną A++, co bezpośrednio wpływa na niższy koszt eksploatacji oraz emisji CO2. Najwyższą jakość urządzeń zawdzięczamy restrykcyjnej i wieloetapowej kontroli jakości każdego urządzenia, co potwierdzają statystyki bezawaryjności. W ofercie producenta znajdziemy pełną gamę urządzeń split, multi, komercyjnych i systemów VRF.

 

Za co klienci pokochali urządzenia ANDE?

 

Urządzenia ANDE cechuje przede wszystkim:

  • wyjątkowy, nowoczesny design
  • wysoka klasa energetyczna A++
  • niski pobór mocy w trybie czuwania (0,3W)
  • niski poziom hałasu 19 db
  • szybkie chłodzenie / ogrzewanie
  • najnowsze rozwiązania technologiczne (system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z Jonami Srebra).
    • praca w szerokim zakresie temperatur -20oC do 52oC
    Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl

 

Co jest ważne oprócz funkcji?

Urządzenia ANDE osiągają klasę A++ potwierdzoną odpowiednią etykietą energetyczną, zgodną z europejskimi wymaganiami. Zastosowane rozwiązania zgodne z ekologią sprawiają, że urządzenia są przyjazne nie tylko dla użytkownika ale także dla środowiska. Dodatkowo marka oferuje ponadczasową stylistykę swoich modeli.

 

Zaawansowane technologicznie urządzenia.

ANDE to urządzenia chłodzące w kilku typach. W portfolio marki znajdziemy najdynamiczniej rozwijające się systemy VRF, klimatyzatory pokojowe typu Split, urządzenia komercyjne oraz klimatyzatory przenośne.

 

Jednym z celów właściciela marki jest najwyższy komfort użytkowania, co sprawia, że korzystanie z klimatyzatora jest proste i przyjemne. Oprócz oczywistej funkcji chłodzenia, w której strumień powietrza może sięgać nawet do 15m, klimatyzator może także ogrzewać (zasięgiem strugi powietrza sięga wtedy do 12m). 

 

Ekologicznym atutem oferowanych modeli jest niski pobór prądu! W trybie czuwania urządzenia pobierają tylko 0,5W, co gwarantuje oszczędność 4-5W w stosunku do standardowych urządzeń. Jednocześnie urządzenia ANDE są bardzo ciche! Dzięki modyfikacji toru przepływu powietrza, zwiększeniu wielkości wentylatora, a także zastosowaniu nowoczesnego silnika została uzyskana wydajniejsza dystrybucja powietrza przy znacznym zmniejszeniu poziomu głośności do 19dB!

 

Klimatyzatory ANDE  wyposażone są w moduł WIFI 2.0. Łączy się on z inteligentnym terminalem, który umożliwia sterowanie również z sieci zewnętrznej. Pozwala to użytkownikowi na zdalne kontrolowanie parametrów pracy urządzenia przez smartfon lub tablet z dowolnego miejsca, w którym się znajduje.

 

W czasach zanieczyszczonego powietrza najważniejszym czynnikiem, decydującym o wyborze klimatyzatora będą dostępne filtry. Urządzenia ANDE wyposażone są w wysokiej gęstości filtr, gwarantujący czystość powietrza oraz zapobiegający osadzaniu się cząsteczek kurzu. Powłoka filtra posiadająca właściwości antybakteryjne jest bardzo ważnym czynnikiem decydującym o wyborze urządzeń przez osoby zmagające się z alergią.

 

Nowa marka na rynku klimatyzacji - ANDE - dostarcza polskiemu klientowi urządzenia powstałe z dbałością o cichą, bezawaryjną pracę, z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań. Klimatyzatory ANDE wyróżniają się nie tylko funkcjonalnością i klasą energetyczną A++, ale również designem, który sprawdzi się w każdym nowoczesnym wnętrzu. Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.