Komunikaty PR

Nowa odsłona firmowego showroomu i 30 lecie marki Franke na polskim rynku

2023-12-20  |  15:00

14 grudnia w firmowym showroomie w Homepark Janki k. Warszawy firma Franke Polska świętowała swoje 30-lecie. Uroczystość była również znakomitą okazją do zaprezentowania licznie przybyłym gościom showroomu w całkowicie nowej odsłonie, strategii marki oraz przedstawienia nowego Prezesa Zarządu, którym jest obecnie Pan Andrzej Tuleja.

 

Showroom w nowej odsłonie

Nowa odsłona showroomu jest odzwierciedleniem roli kuchni we współczesnych domach jako wielofunkcyjnego środowiska. Tutaj można eksperymentować, relaksować się, dzielić chwilami z bliskimi i prowadzić życie towarzyskie. Kuchnia jest miejscem spotkań nie tylko rodzinnych, ale również prawdziwym sercem domu. „Nową rolę kuchni odzwierciedla warszawski showroom marki, zaprojektowany przez pracownię Uniplan z Kolonii. Jego aranżacja wyraża również dynamizm marki i jej otwartość na zmiany. Showroom jest miejscem, w którym klienci, architekci, projektanci wnętrz, a także klienci indywidualni mogą w komfortowych warunkach zapoznać się z bogatym portfolio produktów Franke oraz uzyskać profesjonalną poradę ekspertów marki”, mówił Dino Giubbilei, Vice President Marketing & Digital Franke Home Solutions.

 

Nowa strategia i obszary działania

Zmieniający się dom jest naturalną sceną dla produktów Franke, które w przyszłości zawitają do jego kolejnych części. Jak mówi Barbara Borra CEO Franke „Franke Home Solutions to nie tylko przygotowywanie posiłków i gotowanie. Naszym celem jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i zasobów do tworzenia innowacyjnych produktów obecnych w przestrzeniach mieszkalnych. Szczególnie ważne dla nas są kluczowe zagadnienia jak woda i powietrze. Dlatego koncentrujemy się na rozwiązaniach w zakresie jakości powietrza w pomieszczeniach i wody, które bezpośrednio wpływają na nasze samopoczucie”.

 

Uroczysty wieczór

Uroczystość w Showroomie Franke zgromadziła licznie przybyłych kontrahentów oraz przedstawicieli mediów. Centralę firmy reprezentowali Dino Giubbilei Vice President Marketing & Digital we Franke Home Solutions oraz Paolo Ciacciamani Marketing Planning & Controlling Manager, który należał do zespołu projektowego nowego Showroomu. Gości przywitał Andrzej Tuleja, który objął stanowisko Prezesa Zarządu Franke. Uprzednio pełnił funkcję Dyrektora ds. rynków Europy Środkowej i Południowej w Grupie Franke. Następnie goście mieli okazję poznać poszczególne strefy showroomu, w których wyeksponowane zostały m.in. wielofunkcyjne okapy z funkcją monitorowania jakości powietrza, rodziny produktów Mythos, Maris i Smart, z których każda jest dostosowana do określonej grupy demograficznej i odpowiada różnej zasobności portfela. Ponadto urządzenia AGD z linii Mythos w modnym, całkowicie czarnym wykończeniu oraz nową linię zlewozmywaków stalowych w eleganckich odcieniach złota, miedzi i antracytu, w których zastosowana została opracowana przez Franke technologia F-inox o doskonałych właściwościach hydrofobowych. W trakcie wieczoru nie mogło zabraknąć pokazu kulinarnego w wydaniu wytrawnym i słodkim, który przygotował Tomasz Jakubiak, juror MasterChef. Ukoronowaniem spotkania był koncert fortepianowy Waldemara Malickiego oraz specjalnie przygotowany jubileuszowy tort i toast. www.franke.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.