Komunikaty PR

Nowa odsłona firmowego showroomu i 30 lecie marki Franke na polskim rynku

2023-12-20  |  15:00

14 grudnia w firmowym showroomie w Homepark Janki k. Warszawy firma Franke Polska świętowała swoje 30-lecie. Uroczystość była również znakomitą okazją do zaprezentowania licznie przybyłym gościom showroomu w całkowicie nowej odsłonie, strategii marki oraz przedstawienia nowego Prezesa Zarządu, którym jest obecnie Pan Andrzej Tuleja.

 

Showroom w nowej odsłonie

Nowa odsłona showroomu jest odzwierciedleniem roli kuchni we współczesnych domach jako wielofunkcyjnego środowiska. Tutaj można eksperymentować, relaksować się, dzielić chwilami z bliskimi i prowadzić życie towarzyskie. Kuchnia jest miejscem spotkań nie tylko rodzinnych, ale również prawdziwym sercem domu. „Nową rolę kuchni odzwierciedla warszawski showroom marki, zaprojektowany przez pracownię Uniplan z Kolonii. Jego aranżacja wyraża również dynamizm marki i jej otwartość na zmiany. Showroom jest miejscem, w którym klienci, architekci, projektanci wnętrz, a także klienci indywidualni mogą w komfortowych warunkach zapoznać się z bogatym portfolio produktów Franke oraz uzyskać profesjonalną poradę ekspertów marki”, mówił Dino Giubbilei, Vice President Marketing & Digital Franke Home Solutions.

 

Nowa strategia i obszary działania

Zmieniający się dom jest naturalną sceną dla produktów Franke, które w przyszłości zawitają do jego kolejnych części. Jak mówi Barbara Borra CEO Franke „Franke Home Solutions to nie tylko przygotowywanie posiłków i gotowanie. Naszym celem jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i zasobów do tworzenia innowacyjnych produktów obecnych w przestrzeniach mieszkalnych. Szczególnie ważne dla nas są kluczowe zagadnienia jak woda i powietrze. Dlatego koncentrujemy się na rozwiązaniach w zakresie jakości powietrza w pomieszczeniach i wody, które bezpośrednio wpływają na nasze samopoczucie”.

 

Uroczysty wieczór

Uroczystość w Showroomie Franke zgromadziła licznie przybyłych kontrahentów oraz przedstawicieli mediów. Centralę firmy reprezentowali Dino Giubbilei Vice President Marketing & Digital we Franke Home Solutions oraz Paolo Ciacciamani Marketing Planning & Controlling Manager, który należał do zespołu projektowego nowego Showroomu. Gości przywitał Andrzej Tuleja, który objął stanowisko Prezesa Zarządu Franke. Uprzednio pełnił funkcję Dyrektora ds. rynków Europy Środkowej i Południowej w Grupie Franke. Następnie goście mieli okazję poznać poszczególne strefy showroomu, w których wyeksponowane zostały m.in. wielofunkcyjne okapy z funkcją monitorowania jakości powietrza, rodziny produktów Mythos, Maris i Smart, z których każda jest dostosowana do określonej grupy demograficznej i odpowiada różnej zasobności portfela. Ponadto urządzenia AGD z linii Mythos w modnym, całkowicie czarnym wykończeniu oraz nową linię zlewozmywaków stalowych w eleganckich odcieniach złota, miedzi i antracytu, w których zastosowana została opracowana przez Franke technologia F-inox o doskonałych właściwościach hydrofobowych. W trakcie wieczoru nie mogło zabraknąć pokazu kulinarnego w wydaniu wytrawnym i słodkim, który przygotował Tomasz Jakubiak, juror MasterChef. Ukoronowaniem spotkania był koncert fortepianowy Waldemara Malickiego oraz specjalnie przygotowany jubileuszowy tort i toast. www.franke.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.