Komunikaty PR

Nowe pomysły dekoracyjne od Annie Sloan

2020-09-29  |  09:25
Biuro prasowe

Chciałbyś samodzielnie udekorować swoje mieszkanie, aby dodać mu uroku, ale obawiasz się, że brak Ci dekoratorskiej smykałki? Teraz każdy może odkryć w sobie artystę, dzięki gotowym szablonom do dekoracji pomysłu Annie Sloan.

Poza swoją legendarną już farbą Chalk Paint™ Annie Sloan opracowała wiele produktów, dzięki którym każdy może przeprowadzić kompleksową metamorfozę wnętrz. Tej jesieni, artystka oraz ekspertka w dziedzinie kolorów i technik dekoracyjnych, wprowadza na rynek sześć nowych szablonów w rozmiarach A4 i A3, inspirowanych miejscami bliskimi jej sercu, zarówno w pobliżu, jak i z dala od domu.

Podczas wyprawy do Radżastanu uwagę artystki zwróciły tradycyjne indyjskie meble inkrustowane kością. Stały się one inspiracją do stworzenia szablonu Faux Bone Inlay. Szablon składa się z trzech oddzielnych elementów, w tym głównego wzoru oraz wyboru obramowań i narożników, które w połączeniu dają projekt w formacie A3. W zestawie znajdują się również elementy mniejszych zdobień, które pozwolą nam spersonalizować wzór.

Do wykonania efektownych dekoracji potrzeba jedynie farby i pędzla, a możliwości kreacji dzięki gotowym szablonom są nieograniczone. Moja najważniejsza wskazówka, to mniej znaczy więcej – wyjaśnia Annie. – Użycie mniejszej ilości farby pozwoli zachować idealną  linię wzoru i zapewni efektowne wykończenie.

Korzystając z trzyczęściowego szablonu Faux Bone Inlay możemy udekorować orientalnymi wzorami  ściany, drzwi, blaty i fronty mebli czy dodatki w domu, ponieważ farba Chalk Paint™ może być z powodzeniem stosowana na większości popularnych materiałów. Dekoratorską fantazję pozwoli nam rozwinąć stworzona przez Annie paleta kolorów farb Chalk Paint™ składająca się z 42 wysmakowanych odcieni.

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.