Komunikaty PR

Nowe pomysły dekoracyjne od Annie Sloan

2020-09-29  |  09:25
Biuro prasowe

Chciałbyś samodzielnie udekorować swoje mieszkanie, aby dodać mu uroku, ale obawiasz się, że brak Ci dekoratorskiej smykałki? Teraz każdy może odkryć w sobie artystę, dzięki gotowym szablonom do dekoracji pomysłu Annie Sloan.

Poza swoją legendarną już farbą Chalk Paint™ Annie Sloan opracowała wiele produktów, dzięki którym każdy może przeprowadzić kompleksową metamorfozę wnętrz. Tej jesieni, artystka oraz ekspertka w dziedzinie kolorów i technik dekoracyjnych, wprowadza na rynek sześć nowych szablonów w rozmiarach A4 i A3, inspirowanych miejscami bliskimi jej sercu, zarówno w pobliżu, jak i z dala od domu.

Podczas wyprawy do Radżastanu uwagę artystki zwróciły tradycyjne indyjskie meble inkrustowane kością. Stały się one inspiracją do stworzenia szablonu Faux Bone Inlay. Szablon składa się z trzech oddzielnych elementów, w tym głównego wzoru oraz wyboru obramowań i narożników, które w połączeniu dają projekt w formacie A3. W zestawie znajdują się również elementy mniejszych zdobień, które pozwolą nam spersonalizować wzór.

Do wykonania efektownych dekoracji potrzeba jedynie farby i pędzla, a możliwości kreacji dzięki gotowym szablonom są nieograniczone. Moja najważniejsza wskazówka, to mniej znaczy więcej – wyjaśnia Annie. – Użycie mniejszej ilości farby pozwoli zachować idealną  linię wzoru i zapewni efektowne wykończenie.

Korzystając z trzyczęściowego szablonu Faux Bone Inlay możemy udekorować orientalnymi wzorami  ściany, drzwi, blaty i fronty mebli czy dodatki w domu, ponieważ farba Chalk Paint™ może być z powodzeniem stosowana na większości popularnych materiałów. Dekoratorską fantazję pozwoli nam rozwinąć stworzona przez Annie paleta kolorów farb Chalk Paint™ składająca się z 42 wysmakowanych odcieni.

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.