Komunikaty PR

Nowe Studio planowania i zamówień IKEA w Westfield Mokotów

2023-06-01  |  14:00
Biuro prasowe

IKEA stawia kolejny krok, by być bliżej klientów, jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby i inspirować. Nowo otwarte Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to przyjazna przestrzeń, gdzie doświadczeni projektanci pomogą nam w realizacji naszych pomysłów, wyborze odpowiednich rozwiązań dla domu oraz złożeniu i finalizacji zamówienia.  

Dziś i w przyszłości, odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania klientów będzie   umożliwienie im wyboru najwygodniejszego miejsca i sposobu zakupów. IKEA realizuje te potrzeby między innymi poprzez omnikanałowość, a stoi za tym chęć pomocy w jak najlepszym urządzaniu domowej przestrzeni. Dlatego rozwija nowe usługi, takie jak usługa zdalnego planowania, realizowana zarówno przez pracowników Sklepów jak i Zdalnego Centrum Obsługi Klienta. Marka skupia uwagę również na zwiększeniu dostępności oferty online inwestując w nową infrastrukturę magazynowo-logistyczną. Stale rozwija także usługi stacjonarne – 31 maja br. w Warszawie w Westfield Mokotów otworzono Studio planowania i zamówień. Celem IKEA jest ułatwianie dostępu do usług planowania oraz zamawiania jak największej liczbie osób. Dzięki przystępnym cenom, profesjonalnym, zaangażowanym projektantom, współtworzone wraz z klientami projekty kuchni i garderoby, pomagają spełniać ich marzenia o lepszym domu.  

O usłudze

Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to powierzchnia 160 m2, gdzie klient może obejrzeć przykładowe aranżacje, systemy z serii METOD oraz PAX, czy przejrzeć wzorniki blatów, frontów, uchwytów, czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Na bezpośrednią konsultację z projektantem można się umówić poprzez IKEA.pl, dzwoniąc na Domolinię (22 275 00 00) lub odwiedzając studio. Projektowanie kuchni od podstaw kosztuje obecnie 79 zł. Dwugodzinne projektowanie to kompleksowa usługa, której wymiar czasowy pozwala na to, by przejść przez wszystkie etapy projektowania – od omówienia wymiarów, przez dobór szafek, sprzętów AGD, akcesoriów, po pełną wizualizację. Usługa daje przestrzeń i komfort, której klient może nie uzyskać przy szybkiej konsultacji. Zakupy, konsultacje gotowych projektów lub szybkie wyceny ze szkicu, które przygotuje samodzielnie, są bezpłatne.

„Z różnych wywiadów z naszymi Klientami wiemy, że częstą barierą w zmianie umeblowania mieszkania jest zaprojektowanie nowej powierzchni. Klienci mówią nam, że jest to trudne, a dostępne na rynku usługi projektantów wnętrz są drogie. W IKEA mamy na to rozwiązanie - nasi projektanci projektują rozwiązania dla przechowywania w całym domu czy do kuchni, ale też całe pomieszczenia. Proponowane przez nas projekty są w zgodzie z Demokratycznym Wzornictwem, czyli są jednocześnie: dostępne cenowo, inspirujące, funkcjonalne, dobre dla planety oraz dobrej jakości. W IKEA wierzymy bowiem, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu” – mówi Monika Zielińska, Dyrektorka Regionu IKEA w Jankach – „Unikalne połączenie kompetencji naszych projektantów i projektantek IKEA sprawia, że usługi te szybko zyskują na popularności, a nasi klienci, poza inspirowaniem się w naszych sklepach i na IKEA.pl, mogą mieć wymarzone wnętrza, skrojone do swoich potrzeb”. 

„Otwarcie Studia planowania i zamówień IKEA jest kolejnym w tym roku niezwykle ważnym wydarzeniem w naszym centrum handlowym”. – mówi Izabela Wójcik, Dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów – „Westfield Mokotów jest doskonałym miejscem dla znanych światowych marek na realizację ich konceptów w nowych, ciekawych formatach. Dla nas to także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których różnorodna oferta centrum jest niezwykle istotna. Szczególnie, że zmieniającą się struktura naszej najbliższej okolicy - z przestrzeni typowo biurowej na popularne miejsce zamieszkania, sprawia, że potencjał dla tego typu projektu jak Studio planowania i zamówień IKEA jest jeszcze większy. Osoby urządzające swoje mieszkania na pewno docenią bliskość i komfort, jakie daje umieszczenie Studia IKEA właśnie w Westfield Mokotów”.

Studia Planowania IKEA to teraz Studia planowania i zamówień

Studia Planowania IKEA, które marka wprowadziła w ramach testu jesienią 2021 roku, okazały się być dużym sukcesem, dlatego firma zdecydowała się wprowadzić je na stałe do portfolio swoich usług pod nazwą Studio planowania i zamówień IKEA. To miejsca, gdzie marka oferuje wsparcie w planowaniu, rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Klienci otrzymują inspirację i wiedzę na temat wyposażenia domu. Doświadczeni projektanci pomagają im poprawić jakość życia w domu, a wszystko w przystępnej cenie i łatwo dostępnych lokalizacjach blisko domu.  Dotychczasowe 7 studiów zostanie ujednolicone i dopasowane do wymagań lokalnego rynku, by w jak najlepszej atmosferze mogły się odbywać spotkania z klientami i realizowanie ich potrzeb dla domu. Zarówno w Studio planowania i zamówień Wesfield Mokotów, jak i w sukcesywnie odnawianych pozostałych studiach będzie więcej inspiracji, miejsc do planowania, wzorników blatów, frontów, uchwytów czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Pozwoli to klientom na jeszcze większy wybór i możliwość spersonalizowanych rozwiązań.

“Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe tak jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie, zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowo miejsce na mapie IKEA, mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce. Dodaje „Chcemy być bliżej ludzi, obecnych i przyszłych klientów, dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przestępnych cenach oraz naszych pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA”. 

Więcej informacji o usługach planowania i projektowania w IKEA na stronie IKEA.pl i w Aplikacji Mobilnej IKEA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:00

Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!

Utrzymanie komfortowej temperatury w domu ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia, lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni w pracy. Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej
Dom Wyznania miłosne w architekturze
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.