Nowe Szczytniki – premiera inwestycji pod Poznaniem
Odważna, niespotykana na przedmieściach Poznania architektura budynków, a wraz z nią propozycja dwupoziomowych mieszkań z ogródkami. Na rynku pierwotnym debiutuje projekt Nowe Szczytniki. Sprzedaż lokali już ruszyła.
W podpoznańskich Szczytnikach powstaje nowy projekt mieszkaniowy – Nowe Szczytniki. W sytuacji coraz mniejszej podaży na rynku pierwotnym to dobra informacja dla osób szukających własnego lokum. Inwestorem jest spółka Nowa Murowana, czyli doświadczony i sprawdzony deweloper, realizujący m.in. od kilku lat osiedle budynków wielorodzinnych w Murowanej Goślinie. Nowa inwestycja powstanie przy ulicy Choinkowej, na terenie miejscowości Szczytniki, czyli tak naprawdę tuż obok administracyjnej granicy Poznania. Nowe Szczytniki to projekt składający się z 12 dwupoziomowych mieszkań w trzech kameralnych budynkach. Niebanalną architekturę doceni każdy obserwator rynku nieruchomości. Różnorodne wykończenie elewacji, dopracowane detale przekładają się na nietuzinkowy i elegancki charakter inwestycji. Mieszkania o powierzchni 80,18 lub 92,61 mkw. wyróżniają się funkcjonalnym układem pomieszczeń i naturalnym podziałem na strefę dzienną i nocną. Na parterze będzie salon z aneksem kuchennym, łazienka oraz bezpośrednie wyjście na ogród, zarówno z salonu, jak i części jadalnianej. Na drugiej kondygnacji znajdą się dwie lub trzy sypialnie (w zależności od wybranego wariantu), garderoba oraz druga łazienka. Każde mieszkanie to także nowoczesne rozwiązania proekologiczne, m.in. pompa ciepła.
Osiedle zostanie zrealizowane na terenie Szczytnik, w gminie Kórnik. To gwarantuje sprawną komunikację zarówno z poznańską metropolią, jak i przy wyjazdach na autostradę, czy trasy szybkiego ruchu. Drogą ekspresową S11 dotrzemy do Poznania w kilkanaście minut. Dojazd jest możliwy również drogą przez Głuszynę i Starołękę. Sprawnie działa komunikacja miejska.
Dużym atutem inwestycji jest sąsiedztwo przyrody. Unikalny park, arboretum i promenada spacerowa nad Jeziorem Kórnickim znajdują się 10 minut od realizowanego osiedla. Lokalizacja osiedla to również pobliskie lasy i urokliwe tereny zielone. Liczne trasy rowerowe i ścieżki spacerowe zadowolą osoby lubiące aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. Ponadto, w pobliżu inwestycji znajduje się żłobek i przedszkole „Mądra Sowa”, a w odległości ok. 3 km Szkoła Podstawowa w Kamionkach. Do dyspozycji przyszłych mieszkańców jest sklep spożywczy oraz apteka oddalona zaledwie kilkaset metrów od domu.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.