Nowe testery farb Tikkurila Optiva Matt 5
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Przed przystąpieniem do malowania ścian warto sprawdzić, jak wybrany odcień prezentuje się w danym wnętrzu. Dzięki nowemu testerowi farb Tikkurila Optiva Matt 5 w przystępnej cenie można porównać nawet serię odcieni kolorystycznych, by dobrać ten najlepiej komponujący się z założeniami aranżacji i gustami mieszkańców.
Nowy tester farb Tikkurila Optiva Matt 5 o pojemności 0,09 l to oryginalny, pełnowartościowy produkt, za pomocą którego można wykonywać próby kolorystyczne na powierzchni ścian i sufitów w pełnej gamie pond 13 tys. kolorów. Pozwala przed zakupem produktu w standardowej objętości upewnić się, jak wybrany odcień prezentuje się w świetle dziennym i sztucznym oraz w połączeniu z zaplanowanym wyposażeniem. Mała poręczna puszka ułatwia dowolne zestawianie i porównywanie ze sobą przeróżnych barw, a w rezultacie wybranie koloru idealnego. Nowe testery Tikkurila Optiva Matt 5 są dostępne w sprzedaży on-line na stronie www.estudiokoloru.pl oraz w stacjonarnych sklepach firmowych marki Tikkurila w Warszawie i Dębicy.
Tikkurila Optiva Matt 5 jest wodorozcieńczalną farbą lateksową najnowszej generacji. Zastosowana w niej metoda enkapsulacji w znaczący sposób zwiększa właściwości barierowe malowanej powierzchni, chroniąc ją nawet przed uporczywymi zabrudzeniami i plamami. Wysoka odporność na brud, kurz i szorowanie na mokro ułatwia zachowanie ścian w czystości. Tikkurila Optiva Matt 5 zapewnia matowe i jednolite wykończenie oraz bardzo dobrą siłę krycia, a bogata paleta kolorów, w tym modnych szarości i pasteli, gwarantują dobranie odcienia komponującego się z pomieszczeniem w każdym stylu.
Międzynarodowy certyfikat Ecolabel oraz rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego potwierdzają, że farby Tikkurila Optiva Matt 5 mogą być z powodzeniem stosowane w domach, także przez osoby wrażliwe, a także w budynkach biurowych i użyteczności publicznej, w tym obiektach szkolno-wychowawczych i służby zdrowia. Produkt jest łatwy w użyciu, nie kapie i dobrze utrzymuje się na malowanym podłożu.
Więcej informacji na temat farb Optiva Matt 5 można znaleźć pod adresem: https://tikkurila.pl/produkty/tikkurila-optiva-matt-5

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.