Nowoczesne i praktyczne okno dachowe Designo R7 marki Roto z markizą Screen
Właściwy wybór okien dachowych to wbrew pozorom jeden z ważniejszych etapów projektowania czy remontowania domu. Idealnie dobrane stanowią doskonały sposób na znaczne doświetlenie poddasza światłem dziennym oraz uzyskanie swobody aranżacyjnej – możemy je umieścić w dowolnym miejscu. Ważna jest także ich konstrukcja oraz sposób otwierania. Na te wszystkie aspekty zwróciła uwagę firma Roto poszerzając ofertę o nowoczesne, funkcjonalne okno dachowe Designo R7 z wmontowaną markizą zewnętrzną Screen.
Podstawowymi zadaniami okna dachowego jest nie tyko zapewnienie komfortu użytkowania poddasza poprzez dostęp do światła naturalnego. To także odpowiednia izolacja, odporność na warunki atmosferyczne czy energooszczędność. Za pomocą nowoczesnego technologicznie okna możemy zapewnić sobie przyjazną dla funkcjonowania przestrzeń, nawet w letnie upały czy chłodne, zimowe wieczory.
Z oknem dachowym wysokoosiowym Designo R7 stworzymy komfortową przestrzeń na naszym poddaszu. Innowacyjna oś obrotu, proponowana przez firmę Roto, umieszczona jest w ¾ wysokości okna, dzięki czemu zapewnia większy kąt otwarcia i wygodne otwieranie z pozycji wyprostowanej. Ponadto, otwarte skrzydło nie “wchodzi” do pomieszczenia, co pozwala zaoszczędzić miejsce. Energooszczędny pakiet 3-szybowy, w tym system izolacji termicznej Termo-blok WD i folia paroizolacyjna, zapewniają doskonałą izolację okna oraz ochronę przed utratą zimna. Przekłada się to na oszczędność energii zużywanej do nagrzewania poddasza oraz szczelność.
Ochronę przed nagrzewaniem się pomieszczeń i promieniami słonecznymi w sezonie letnim dopełnia wbudowana markiza zewnętrzna Screen – dzięki zaawansowanej technologicznie tkaninie zatrzymuje ona ciepło na zewnątrz, jednocześnie przepuszczając odpowiednią ilość światła do pomieszczenia. Prosty mechanizm działania umożliwia szybkie zwijanie i rozwijanie markizy.
Wybór okna Roto Designo R7 z wbudowaną markizą Screen to także oszczędność kosztów i czasu, bez konieczności zakupu i montowania tych dwóch elementów osobno. Praktyczne okno dachowe Designo R7 z markizą Screen znajdziemy w sieci sprzedaży 4D Grupa – zintegrowanej sieci hurtowni i producentów dachowych, zrzeszających hurtownie dachowe na terenie całego kraju. Ścisła współpraca Roto z siecią 4D zagwarantuje dostępność produktów oraz fachowe doradztwo techniczne.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.