Nowy design na Nowy Rok
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Nowy Rok sprzyja wszelkim zmianom, także tym aranżacyjnym. Wnętrzarskie metamorfozy z początkiem roku pozwolą wprowadzić odrobinę świeżości do domowej przestrzeni. Jaki wybrać styl, by urządzić piękne, a jednocześnie modne wnętrze? Z paletą kolorów Tikkurila możliwości jest naprawdę wiele.
Poczucie bliskości z naturą to trend, który już od kilku lat jest szczególnie chętnie wykorzystywany w aranżacji wnętrz. W 2022 roku utrzymane w tym duchu stylizacje wciąż nie stracą na aktualności. W takim stylu świetnie odnajdą się rozmaite odcienie zieleni, jak np. khaki S495 z palety Tikkurila Optiva Nature Matt 5. Nawiązująca do przyrody kolorystyka swobodnie komponuje się z naturalnym drewnem. Akcentem wdzięcznie spajającym aranżację będzie zaś bujna roślinność.
Elegancka klasyka nigdy nie wychodzi z mody, dlatego rozpoczynając Nowy Rok z powodzeniem można pokusić się o wystrój w tym klimacie. Dla amatorów klasycznych aranżacji naturalnym wyborem będą barwy ziemi, czyli brązy i beże. Stonowana kolorystyka zapewni poczucie harmonii i bezpieczeństwa, a jednocześnie zbuduje przytulną atmosferę. Salon dodatkowo ocieplą drewniane elementy, pięknie współgrające z zakorzenionymi w naturze odcieniami, a efekt spotęguje kominek, przy którym będzie można ogrzać się w zimowe dni. Przysłowiową kropką nad „i” w wystroju będą połyskujące dodatki i czarny futrzany dywan, które nadadzą aranżacji wysmakowany ton.
Wnętrza glamour inspirowane modą haute couture i wystrojem ekskluzywnych restauracji niezmiennie uwodzą wysublimowanym, ponadczasowym szykiem. By zaznaczyć luksusowy styl pomieszczenia, warto pokusić się o ścienną sztukaterię. Jej dekoracyjny charakter nada wnętrzu oryginalny wygląd, a jasny odcień błękitu X348 z palety Tikkurila Optiva Matt 5 sprawi, że nabierze ono gustownej lekkości. Całość dopełnią podłoga i dywan w korespondujących tonacjach, a interesujące pod względem wzorniczym stoliki i lampy wzbogacą monochromatyczną przestrzeń.
Artystyczne dusze z kolei doskonale będą czuć się we wnętrzach skąpanych w bieli. Pracownia w odcieniu F497 Paper z kolekcji Tikkurila Optiva Matt 5 stworzy bowiem wymarzoną przestrzeń do własnych dekoratorskich pomysłów. Pozorny nieład uwydatni roboczy charakter pomieszczenia, a motywy w klimacie retro podkreślą unikalny design we wnętrzu.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.