Nowy impregnat Tikkurila przedłuży żywotność drewna
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila rozszerza asortyment produktów do drewna o nowy, trwały impregnat Tikkurila Valtti Plus Color. Zapewnia on wyjątkowo naturalny, matowy efekt i doskonałą ochronę powierzchni przed zmiennymi warunkami pogodowymi. Ponadto, ten innowacyjny produkt jest przyjazny dla środowiska - część składników nieodnawialnych została zastąpiona składnikami roślinnymi (bio). Występuje w 6 gotowych, najpopularniejszych kolorach, w tym w modnej bieli, szarości i 4 odcieniach drewna, a także w wersji do barwienia.
Nowość Tikkurila przeznaczona jest do malowania pionowych zewnętrznych powierzchni drewnianych takich jak płoty, elewacje, place zabawy czy altany. Głęboko wnika w strukturę drewna, zabezpieczając je przed promieniowaniem UV i wilgocią, przez co surowiec nie łuszczy się i nie pęka. Impregnat umożliwia jednocześnie oddychanie powierzchni poprzez odprowadzanie wilgoci z wewnątrz, a ponadto tworzy warstwę ochronną przed grzybami pleśniowymi. To wszystko z poszanowaniem zasobów planety – bo aż 73% zawartości węgla organicznego zastąpiono składnikami pochodzenia roślinnego, co stanowi 17% w odniesieniu do całkowitego składu produktu.
Oprócz wielu korzyści funkcjonalnych i użytkowych, Tikkurila Valtti Plus Color zapewnia też atrakcyjne wykończenie. Nowy impregnat pozostawia wyraźnie widoczną i wyczuwalną strukturę drewna, bez wrażenia „sztucznej” warstwy. Na dodatek im więcej produktu uda się wetrzeć pędzlem na etapie malowania, tym bardziej naturalny będzie efekt finalny. Dzięki szerokiej palecie barw z łatwością można dopasować jego kolor praktycznie do każdej aranżacji ogrodu. Produkt jest dostępny nie tylko w 6 gotowych kolorach, ale też w 55 odcieniach z mieszalnika.
Więcej informacji nt. nowości Tikkurila znajduje się na stronie https://tikkurila.pl/produkty/tikkurila-valtti-plus-color.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.