Komunikaty PR

Nowy model klimatyzatora ANDE z lampą UV-C.

2022-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Nowość w ofercie marki ANDE. Model klimatyzatora o nazwie Jupiter Plus został wyposażony w lampę UV-C, która hamuje rozwój bakterii i wirusów, w tym wirusa SARS-CoV-2.

Sposobów na zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa w domu jest wiele. Jednym z nich jest montaż klimatyzacji, która nie tylko zapewni przyjemne uczucie chłodu w upalne dni, ale także zadba o dobrą jakość powietrza. Nowy model marki ANDE oferuje jeszcze więcej. Do popularnego wśród klientów urządzenia zamontowano lampę UV-C, która ma właściwości dezynfekujące. 

 

Nowy model ANDE — Jupiter Plus

Jupiter Plus to najwyższy model w wyjątkowej, matowej stylistyce. W porównaniu do swojego poprzednika posiada wbudowaną lampę generującą promieniowanie UV-C, które ma działanie wirusobójcze i bakteriobójcze. Zastąpiły one stosowany wcześniej jonizator powietrza. Poprzedni model nadal pozostanie w ofercie marki pod nazwą Jupiter. Natomiast Jupietr Plus to nowa propozycja — cichy, wygodny w obsłudze klimatyzator oraz oczyszczacz powietrza z funkcją dezynfekcji w jednym.

 

Co to jest promieniowanie UV-C?

Pewnie większości osób znane jest pojęcie promieniowania UV-B, które emitowane jest przez słońce i jest niezbędne człowiekowi do produkcji witaminy D3. Ale to nie jest jedyny rodzaj promieniowania ultrafioletowego wytwarzanego przez słońce. W środowisku naturalnym istnieją trzy rodzaje promieniowania ultrafioletowego: UV-A, które w największym stopniu dociera na ziemię, wcześniej wspomniane UV-B oraz UV-C. To ostatnie naturalnie nie dociera do powierzchni naszej planety, ponieważ jest pochłaniane przez warstwę ozonową ziemi. 

 

Dezynfekcja UV-C

Choć promieniowanie UV-C naturalnie nie występuje, to może być ono sztuczne wytwarzane przy użyciu lamp, a jego zastosowanie od dawna znane jest człowiekowi i do tej pory najczęściej było używane w medycynie. Naświetlanie promieniowaniem UV-C charakteryzuje się wysoką skutecznością hamowania rozwoju bakterii, wirusów i grzybów. Dzięki czemu stosuje się go do dezynfekcji powietrza.

Warto zaznaczyć, że taki rodzaj promieniowania jest całkowicie bezpieczny dla człowieka. Oprócz tego klimatyzator ANDE wyposażony jest w antybakteryjny filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Takie połączenie daje jeszcze większą gwarancję czystego powietrza w pomieszczeniach. 

 

Jupiter Plus 

Oprócz lampy UV-C urządzenie posiada szereg funkcji, które zapewniają najwyższą jakość i komfort użytkowania. Jupiter Plus osiada daleki nawiew aż do 15 m, a jego żaluzje poruszają się w czterech kierunkach (4D). Urządzenie charakteryzuje się również wysoką klasą energetyczną, dzięki czemu działa efektywnie i nie generuje wysokich kosztów. Jego zaletą jest również cicha praca — zaledwie 19 dB.

Z uwagi na wygodę użytkowania, w modelu Jupiter Plus został zamontowany moduł WiFi, który pozwala na sterowanie nie tylko pilotem, ale także z poziomu aplikacji w telefonie z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.

Jakość urządzenia podnosi zastosowanie pozłacanych lameli, co pozytywnie wpływa na żywotność klimatyzatora i zwiększa jego odporność na korozję, utlenianie oraz rozwój bakterii. Ponadto posiada on grzałkę tacy ociekowej zamontowaną w jednostce zewnętrznej. To z kolei pozwala na bezpieczną pracę klimatyzatora nawet przy wysokich temperaturach ujemnych (do - 20 stopni). 

 

Właściciel marki ANDE w Polsce:
 

ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.

ul. Częstochowska 26, 

32-085 Modlnica

tel. (12) 398 07 00

bok@myande.pl

www.myande.pl 

Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.