Nude in Nizza Kolorem Roku Tikkurila 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG Tikkurila przedstawiła kolekcję Color Now 2024 i Nude in Nizza jako Kolor Roku 2024 dla należącej do PPG marki Tikkurila. Nude in Nizza to brzoskwiniowy, emanujący ciepłem odcień. Tegoroczna kolekcja Color Now 2024 marki Tikkurila została zaprojektowana przez znaną szwedzką projektantkę wnętrz - Marie Olsson Nylander.
„Trend na ciepłe odcienie we wnętrzach jest nadal silny i pozostanie taki w przyszłości. Miękkie i przyjazne kolory sprawiają, że pomieszczenia stają się spokojne oraz przytulne. Takie barwy można też łatwo łączyć z różnymi materiałami i stylami. Nude in Nizza jest neutralny, ale ma swój koloryt. Celebruje miłość, życzliwość i radość” - powiedziała Irina Hanhisalo, kierująca kategorią kolorów w PPG dla marki Tikkurila.
Dzięki kolekcji Tikkurila Color Now 2024 szwedzka projektantka, Marie Olsson Nylander, chce zaskoczyć i zainspirować ludzi do spojrzenia na kolory z nowej perspektywy. Tworząc kolekcję bawiła się kontrastami, czerpiąc kombinacje odcieni i nazw ze swoich wspomnień i poprzez własne skojarzenia łączyła je z określonymi miejscami i symbolami. Te kontrasty pokazały, jak postrzega świat - jako miejsce, w którym mieszają się emocje. To tak, jak działają nasza intuicja i zmysły.
Paleta 14 kolorów składa się z jasnych, delikatnych odcieni, bogatych tonów i ciemnych akcentów. Zaskakujące i eklektyczne kontrasty sprawiają, że nazwy kolorów zapadają w pamięć i są zabawne. Kolory z kolekcji mogą być stosowane zarówno na dużych powierzchniach, jak i na małych detalach dekoracyjnych.
„Jak wiemy, intuicja wydaje się mistyczna, jest jednak naszym najpotężniejszym narzędziem. To wtedy mózg współpracuje z naszym wnętrzem, aby uzyskać dostęp do wszystkich wspomnień, doświadczeń, osobistych potrzeb i preferencji. To głęboka wiedza, wolna od norm, oczekiwań i osądów. To poddanie się otoczeniu i swojemu prawdziwemu, najbardziej autentycznemu ja" - skomentowała Irina Hanhisalo. „Dzięki Kolorowi Roku 2024 i kolekcji Color Now 2024 chcemy zainspirować ludzi, by zdali się na swoje najskrytsze uczucia w wyborze kolorów i kreatywność bazującą na własnej intuicji, by pozwolili jej prowadzić się w całkiem nowych nieodkrytych dotąd kierunkach”.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.