Nude in Nizza Kolorem Roku Tikkurila 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG Tikkurila przedstawiła kolekcję Color Now 2024 i Nude in Nizza jako Kolor Roku 2024 dla należącej do PPG marki Tikkurila. Nude in Nizza to brzoskwiniowy, emanujący ciepłem odcień. Tegoroczna kolekcja Color Now 2024 marki Tikkurila została zaprojektowana przez znaną szwedzką projektantkę wnętrz - Marie Olsson Nylander.
„Trend na ciepłe odcienie we wnętrzach jest nadal silny i pozostanie taki w przyszłości. Miękkie i przyjazne kolory sprawiają, że pomieszczenia stają się spokojne oraz przytulne. Takie barwy można też łatwo łączyć z różnymi materiałami i stylami. Nude in Nizza jest neutralny, ale ma swój koloryt. Celebruje miłość, życzliwość i radość” - powiedziała Irina Hanhisalo, kierująca kategorią kolorów w PPG dla marki Tikkurila.
Dzięki kolekcji Tikkurila Color Now 2024 szwedzka projektantka, Marie Olsson Nylander, chce zaskoczyć i zainspirować ludzi do spojrzenia na kolory z nowej perspektywy. Tworząc kolekcję bawiła się kontrastami, czerpiąc kombinacje odcieni i nazw ze swoich wspomnień i poprzez własne skojarzenia łączyła je z określonymi miejscami i symbolami. Te kontrasty pokazały, jak postrzega świat - jako miejsce, w którym mieszają się emocje. To tak, jak działają nasza intuicja i zmysły.
Paleta 14 kolorów składa się z jasnych, delikatnych odcieni, bogatych tonów i ciemnych akcentów. Zaskakujące i eklektyczne kontrasty sprawiają, że nazwy kolorów zapadają w pamięć i są zabawne. Kolory z kolekcji mogą być stosowane zarówno na dużych powierzchniach, jak i na małych detalach dekoracyjnych.
„Jak wiemy, intuicja wydaje się mistyczna, jest jednak naszym najpotężniejszym narzędziem. To wtedy mózg współpracuje z naszym wnętrzem, aby uzyskać dostęp do wszystkich wspomnień, doświadczeń, osobistych potrzeb i preferencji. To głęboka wiedza, wolna od norm, oczekiwań i osądów. To poddanie się otoczeniu i swojemu prawdziwemu, najbardziej autentycznemu ja" - skomentowała Irina Hanhisalo. „Dzięki Kolorowi Roku 2024 i kolekcji Color Now 2024 chcemy zainspirować ludzi, by zdali się na swoje najskrytsze uczucia w wyborze kolorów i kreatywność bazującą na własnej intuicji, by pozwolili jej prowadzić się w całkiem nowych nieodkrytych dotąd kierunkach”.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.