Komunikaty PR

Nude in Nizza Kolorem Roku Tikkurila 2024

2023-11-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

PPG Tikkurila przedstawiła kolekcję Color Now 2024 i Nude in Nizza jako Kolor Roku 2024 dla należącej do PPG marki Tikkurila. Nude in Nizza to brzoskwiniowy, emanujący ciepłem odcień. Tegoroczna kolekcja Color Now 2024 marki Tikkurila została zaprojektowana przez znaną szwedzką projektantkę wnętrz - Marie Olsson Nylander. 

„Trend na ciepłe odcienie we wnętrzach jest nadal silny i pozostanie taki w przyszłości. Miękkie i przyjazne kolory sprawiają, że pomieszczenia stają się spokojne oraz przytulne. Takie barwy można też łatwo łączyć z różnymi materiałami i stylami. Nude in Nizza jest neutralny, ale ma swój koloryt. Celebruje miłość, życzliwość i radość” - powiedziała Irina Hanhisalo, kierująca kategorią kolorów w PPG dla marki Tikkurila.

Dzięki kolekcji Tikkurila Color Now 2024 szwedzka projektantka, Marie Olsson Nylander, chce zaskoczyć i zainspirować ludzi do spojrzenia na kolory z nowej perspektywy. Tworząc kolekcję bawiła się kontrastami, czerpiąc kombinacje odcieni i nazw ze swoich wspomnień i poprzez własne skojarzenia łączyła je z określonymi miejscami i symbolami. Te kontrasty pokazały, jak postrzega świat - jako miejsce, w którym mieszają się emocje. To tak, jak działają nasza intuicja i zmysły.

Paleta 14 kolorów składa się z jasnych, delikatnych odcieni, bogatych tonów i ciemnych akcentów. Zaskakujące i eklektyczne kontrasty sprawiają, że nazwy kolorów zapadają w pamięć i są zabawne. Kolory z kolekcji mogą być stosowane zarówno na dużych powierzchniach, jak i na małych detalach dekoracyjnych.

„Jak wiemy, intuicja wydaje się mistyczna, jest jednak naszym najpotężniejszym narzędziem. To wtedy mózg współpracuje z naszym wnętrzem, aby uzyskać dostęp do wszystkich wspomnień, doświadczeń, osobistych potrzeb i preferencji. To głęboka wiedza, wolna od norm, oczekiwań i osądów. To poddanie się otoczeniu i swojemu prawdziwemu, najbardziej autentycznemu ja" - skomentowała Irina Hanhisalo. „Dzięki Kolorowi Roku 2024 i kolekcji Color Now 2024 chcemy zainspirować ludzi, by zdali się na swoje najskrytsze uczucia w wyborze kolorów i kreatywność bazującą na własnej intuicji, by pozwolili jej prowadzić się w całkiem nowych nieodkrytych dotąd kierunkach”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.