Numer 1. nie tylko w kuchni - wielokrotnie nagradzana lodówka Samsung Bespoke ty
Lodówka dostosowująca się do potrzeb domowników? To musiało okazać się sukcesem. Modułowa lodówka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami zewnętrznymi wyznaczyła nowy kierunek w personalizacji urządzeń AGD zbierając liczne prestiżowe nagrody. Teraz, przy zakupie tej wyjątkowej lodówki klienci mogą liczyć na zwrot na konto w wysokości nawet do 749 zł.
Personalizowane urządzenia domowe, dopasowujące się do zmieniających się z upływem czasu potrzeb konsumentów oraz nietypowych projektów wnętrz, cieszą się coraz większą popularnością. Innowacyjne lodówki Bespoke, które wyróżniają się szerokim wachlarzem możliwości w zakresie kolorystyki, rozmiarów urządzenia i jego funkcji, stały się numerem 1. nie tylko dla wielu konsumentów z całego świata, ale również dla ekspertów.
Bespoke z tytułami
Nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz innowacyjne funkcje lodówek Bespoke zostały wyróżnione w licznych plebiscytach. Już w trakcie premiery lodówek Bespoke, podczas targów CES 2021, produkty otrzymały wyróżnienie Best Innovation Award. W tym samym roku marka mogła pochwalić się także brązową nagroda IDEA dla 4-drzwiowej lodówki Bespoke Flex. Jednym z ostatnich wyróżnień dla linii produktów Samsung Bespoke jest to otrzymane przez brytyjski magazyn Fast Company, który działa w obszarze technologicznych innowacji*. Redakcja umieściła Samsung w czołówce rankingu TOP 10 najbardziej wpływowych i innowacyjnych firm na świecie w zakresie designu. Jako przykład wyjątkowych innowacji marki Samsung, Fast Company wskazano właśnie linię produktów Bespoke**. W Polsce linia lodówek Samsung Bespoke otrzymała tytuł Produktu Roku 2021 w dziedzinie „Duże AGD” w plebiscycie portalu technologicznego Benchmark.pl***, a także Złotą Villę 2022 w kategorii „Inteligentne rozwiązania AGD”****.
Design i funkcjonalność
W przypadku linii lodówek Samsung Bespoke design idzie w parze z funkcjonalnością. Wymienne panele zewnętrzne dostępne są aż w 16 eleganckich kolorach oferując użytkownikom niemal nieograniczone możliwości personalizacji. W palecie barw znajdziemy m.in. elegancką brzoskwinię, kremową lawendę, alabastrową biel, ciemny granat czy grafitową stal. Do wyboru mamy również kilka opcji wykończeniowych, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Na przestrzeni lat zmianie ulegają nie tylko nasze gusta, ale także styl życia. Dlatego Samsung zadbał o możliwość prostej i szybkiej wymiany paneli frontowych. Dzięki temu, w dowolnym momencie, odmienimy wizualnie naszą lodówkę dopasowując ją do ewoluującego wnętrza. Samsung umożliwia także tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów (chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim) oraz rozbudowę urządzenia, gdy potrzebujemy dodatkowej przestrzeni.
Ponadto lodówki Samsung Bespoke wyposażone zostały w innowacyjne rozwiązania, które przedłużają świeżość produktów spożywczych, zapewniając im jak najlepsze warunki przechowywania. Do najważniejszych technologii należy specjalna strefa Cool Select+*****, umożliwiająca dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Dzięki szufladzie Humidity Fresh+ lodówka zapewni idealne wręcz warunki do przechowywania owoców i warzyw, tak by dłużej zachowały świeżość, soczystość oraz pełnię smaku i aromatu.
Skorzystaj z promocji Samsung
Szukasz lodówki o wyjątkowym designie i maksymalnej funkcjonalności, a przy tym cenisz sobie indywidualność i urządzenia klasy premium? Wybierz rodzaj modułów, kolor paneli frontowych, a także materiał, z którego będą wykonane, a następnie dokonaj zakupu lodówki Bespoke w czasie trwania promocji******, aby otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto. Wystarczy, że po zakupie dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa od 05.04 do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji Samsung oraz regulamin znajdują się na www.bespoke.samsung.pl.
*Źródło: The most innovative design companies of 2022 (fastcompany.com )
**Źródło: https://www.fastcompany.com/90724386/most-innovative-companies-design-2022
***Źródło: https://www.benchmark.pl/plebiscyt/produkt-roku-2021
****Źródło: http://www.magazynvilla.pl/z%C5%82ote-ville
*****Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
******W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu. Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na bespoke.samsung.pl.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.