Komunikaty PR

Obieraczka REX - ikona szwajcarskiego designu

2022-01-24  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.42 MB )

Szwajcarskie wzornictwo ma za sobą bogatą tradycję. Charakteryzuje się minimalizmem, kładzie duży nacisk na funkcjonalność i dbałość o szczegóły. W tym duchu od lat powstają produkty z portfolio Victorinox. Jednym z nich jest słynna obieraczka REX, która od dekad uchodzi za klasyk szwajcarskiego designu.

Szwajcarski scyzoryk oficerski, zegar kolejowy Hansa Hilfikera, krzesło Landi, a nawet czcionka Helvetica to znani na całym świecie ambasadorzy szwajcarskiego wzornictwa. W tym zacnym gronie znajduje się również projekt Alfreda Neweczerzala, czyli obieraczka REX. Gdy w 1947 roku trafiła na sklepowe półki, niemal natychmiast zrewolucjonizowała kulinarny świat. Jej prosty design, ergonomiczny kształt, a przede wszystkim niezawodność podbiły serca nie tylko szefów kuchni i amatorów gotowania w Szwajcarii, ale również daleko poza nią. Dotychczas sprzedano ponad 60 milionów egzemplarzy tego modelu. Obieraczka REX stała się ikoną szwajcarskiego designu. Dzięki swojemu charakterystycznemu wzorowi trafiła na wystawy m.in. w Galeries Nationales du Grand Palais w Paryżu i MoMA w Nowym Jorku, jak również widniała na znaczkach pocztowych. Od czasu rynkowego debiutu wzór obieraczki praktycznie nie uległ zmianie, co pomogło jej znaleźć się na oficjalnej liście Szwajcarskiego Federalnego Departamentu Spraw Zagranicznych obejmującej zestawienie obiektów, wpisujących się na listę klasyków szwajcarskiego designu.

REX w portfolio Victorinox

Obieraczka REX charakteryzuje się nie tylko legendarnym wzornictwem, ale również funkcjonalnością, skutecznością oraz komfortem użytkowania. To kultowe narzędzie kuchenne, produkowane dawniej przez szwajcarską markę Zena, przejętą przez Victorinox w 2021 roku, razem z modelami STAR i RAPI, dopełnia asortyment akcesoriów kuchennych marki.

Więcej o produktach na stronie https://www.victorinox.com/pl/pl. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.