Od klasyki po glamour – tak jak chcesz
Przegląd najnowszych trendów dekoracyjnych na Święta 2024
Inspiracje od Pepco
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to czas, by poczuć wyjątkową magię, w swoich domach, które każdy może udekorować tak jak chce, dzięki zróżnicowanej ofercie Pepco. W tym roku sieć przygotowała wiele wyjątkowych kolekcji, które łączą różne trendy wnętrzarskie. Od klasycznej elegancji, przez naturalne inspiracje, aż po pełne humoru akcenty – każdy znajdzie coś dla siebie. Aby udekorować dom na Święta zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami wystarczy tylko… wizyta w Pepco!
Świąteczne trendy 2024, które inspirują
W tym roku świąteczne dekoracje przenoszą nas w różne światy – w Pepco tradycja spotyka nowoczesność, a ekologia i indywidualne podejście odgrywają kluczowe role. Tegoroczne trendy, na które zwracają uwagę eksperci, koncentrują się na łączeniu kontrastujących stylów: od nostalgicznego powrotu do znanych i kochanych wzorów po futurystyczną estetykę. Inspiracja naturą, ale też elementami eko widoczna jest w dekoracjach wykonanych z materiałów takich jak papier, szyszki czy suszone owoce. Te elementy podkreślają ideę prostoty i autentyczności, nawiązując do nurtu slow-life.
Jednocześnie elegancja może nabrać wyrazistości dzięki stylowi „Festive Glamour”, który w tym sezonie cieszy się szczególną popularnością. Bogate odcienie bordo w połączeniu ze złotem dominują w przestrzeniach urządzonych z myślą o luksusie. Dekoracyjne dodatki w tym stylu, takie jak połyskujące złote formy czy kryształowe akcenty, nadają wnętrzom wyrafinowanego charakteru, idealnie komponując się z elegancką zastawą stołową.
Pojawia się także sporo ekstrawaganckich propozycji. Maksymalizm świąteczny to trend, który zachęca do zabawy formą i kolorem. Odważne, oversize’owe dekoracje i światełka LED zsynchronizowane z muzyką wprowadzają energię i radość do wnętrz. Z kolei personalizowane ozdoby, jak haftowane skarpety czy niestandardowe kalendarze adwentowe, pomagają tworzyć unikalne, rodzinne tradycje[1].
Pepco, podążając za globalnymi trendami, oferuje kolekcje, które w pełni odzwierciedlają te inspiracje. Od rustykalnych ozdób w stylu skandynawskiego minimalizmu po eleganckie dekoracje w stylu glamour, produkty tej marki pozwalają każdemu stworzyć wyjątkowy, świąteczny klimat w sposób jaki się tylko zapragnie.
Poznaj świąteczne kolekcje Pepco
- Tradycyjne Święta – klasyka w dwóch odsłonach: pierwsza propozycja to produkty i dodatki w eleganckim połączeniu beżu i tradycyjnych świątecznych motywów z kwiatem poinsecji (zwanym potocznie Gwiazdą Betlejemską) w roli głównej. Obecne są w niej również złote drobne dodatki, które idealnie dopełnią całość, tworząc atmosferę ciepła i klasycznej świątecznej estetyki.
Druga odsłona – pełna humoru i energii – opowiada historię psotnych elfów, które wprowadzą radosną, nieco zwariowaną atmosferę do każdego domu.
- Kolekcja natura czyli powrót do korzeni: to propozycja dla miłośników surowości i skandynawskiego minimalizmu. Leśne postacie, subtelnie oprószone śniegiem jako ozdoby choinkowe, sprawią, że Twoje drzewko zyska wyjątkowy, rustykalny charakter. Inspiracja przyrodą i harmonią to ukłon w stronę współczesnego nurtu slow-life.
- Festive Glamour – elegancja i blask: marzysz o świętach pełnych przepychu? Kolekcja Festive Glamour to ekskluzywne połączenie głębokich odcieni bordo i złota. Złote dekoracje, w tym świąteczna zastawa z motywem kamieniczek, podkreślą wyjątkowość świątecznej kolacji, dodając wnętrzu szyku i luksusowego charakteru.
Święta w Pepco – najnowsze trendy na wyciągnięcie ręki
W Pepco znajdziesz nie tylko modne, ale i przystępne cenowo rozwiązania, które pomogą Ci stworzyć wymarzoną świąteczną atmosferę. Niezależnie od tego, czy wybierasz klasyczne dekoracje, czy stawiasz na nowoczesne podejście, kolekcje popularnej sieci pozwolą Ci wyrazić siebie i podkreślić piękno Twojego domu, łatwo zmieniając jego wnętrze na święta!
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.
[1] Inspiracje za: https://jollyfestive.com/christmas-trends/; https://www.veronneau.com/en/trends/christmas-holiday-season/2024-christmas-decor-trends-in-5-themes/
https://www.stonegableblog.com/best-christmas-trends-for-2024-with-something-for-everyone/
https://christmasinteriordecorator.com/2024/09/05/looking-ahead-2024-christmas-trends/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.