Komunikaty PR

Od renowacji stolika po aranżację całego biura

2023-03-01  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wraz z końcem stycznia upłynął termin zgłaszania projektów do międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award, skierowanego do projektantów, architektów, drukarzy, aplikatorów i studentów. Wciąż można jednak głosować na prace walczące o Nagrodę Publiczności! O idei stojącej za plebiscytem, jego organizacji i współpracy z designerami rozmawiamy z Arkadiuszem Chłopikiem, dyrektorem marketingu Antalis Polska.

Co wyróżnia Antalis Interior Design Award na tle innych konkursów skierowanych dla branży architektonicznej?

Konkurs ma zasięg ogólnoeuropejski – zbieramy projekty realizowane od Wielkiej Brytanii aż po Turcję. Mamy w nim kategorie przeznaczone zarówno dla doświadczonych projektantów, jak i początkujących w tej branży osób. Liczne grono partnerów medialnych, zarówno operujących w całej Europie, jak i lokalnych partnerów w danym kraju, sprawia, że uczestnicy, a potem zwycięzcy mogą zbudować szerszą świadomość swoich marek.

Czy może Pan opowiedzieć więcej o tegorocznych kategoriach AIDA?

Najważniejsza kategoria to Zrealizowany Projekt Przestrzeni. W tej kategorii mamy aż 5 nagród: Hotele/Restauracje, Handel detaliczny i usługi, Biuro, Dom i Budynki użyteczności publicznej. Dodatkowo nagradzamy projekty w 3 dodatkowych kategoriach: Zrównoważony rozwój, Folia architektoniczna, Folia do dekoracji okien. Równolegle trwa też konkurs na prace zrealizowane metodą cyfrową: projekt 3D (w tym roku mockupem do zaprojektowania jest firmowa stołówka) oraz Nagroda za Oryginalny Wzór, np. tapety. Wszystkie zgłoszone prace mogą dodatkowo rywalizować o Nagrodę Publiczności.

W jaki sposób publiczność będzie miała wpływ na przyznanie tytułu Nagroda Publiczności?

Wystarczy wejść na stronę konkursu, przejrzeć zgłoszone prace i oddać swój głos. Głos można oddać na więcej niż jedną pracę.

Nabór projektów został już zakończony. Jakiego rodzaju prace są najczęściej zgłaszane?

To już trzecia edycja konkursu, a zgłaszanych jest coraz więcej projektów, co oczywiście podnosi poprzeczkę. Dodatkowo zrealizowanych projektów jest też więcej niż było parę lat temu, popularność wybranych produktów wzrosła i stąd też spodziewamy się wielu oryginalnych pomysłów. Nie mamy jednak kategorii, która wybija się mocno w konkursie – i to dobrze. Najwięcej prac zgłaszanych jest w kategorii Biuro, Budynki użyteczności publicznej oraz Handel detaliczny i usługi. Jednak pozostałe kategorie nie pozostały daleko w tyle!. Jeśli chodzi o typy produktów, bez wątpienia liderem jest kategoria Folia Architektoniczna.

W jaki sposób Antalis selekcjonuje osoby zasiadające w gremium jurorskim?

Szukamy przede wszystkim osób z rozmaitym bagażem doświadczeń i o różnym profilu eksperckim, ale także osób znających rynek europejski i lokalne trendy. Mieszając praktyków i specjalistów biznesowych, kreatorów, trendsetterów oraz doświadczonych projektantów, mamy pewność, że zwycięzcy będą naprawdę wyjątkowi zarówno na poziomie europejskim, jak i lokalnym.

Jak Antalis stara się dotrzeć do architektów i projektantów?

Działamy kilkoma sprawdzonymi już kanałami. Najważniejszy jest oczywiście bezpośredni kontakt z naszymi konsultantami ds. rynku architektonicznego, gdzie na indywidualnych spotkaniach możemy dobrze zrozumieć potrzeby danego klienta i pokazać możliwe rozwiązania, produkty oraz próbki. Drugim ważnym sposobem jest udział w różnego rodzaju wydarzeniach. Organizujemy samodzielnie kameralne spotkania z naszymi partnerami, wymieniamy się doświadczeniami i rozmawiamy o wyzwaniach, dzielimy  przykładami z rynków zachodnich, łączymy klientów z pracowniami czy architektami. Kolejnym jest komunikacja cyfrowa. Prowadzimy własny profil na Facebooku, tworzymy specjalne kampanie czy konkursy takie jak Antalis Interior Design Award.

Z jakich produktów oferowanych przez Antalis najchętniej korzystają designerzy?

Bez wątpienia jest to folia architektoniczna Coala Interior Film lub 3M DI-NOC. To produkt unikalny, który pozwala na renowacje np. wszystkich drzwi hotelowych w 24h, bez pyłu, kurzu, zamykania całego obiektu, bez hałasu i potrzeby wymiany drzwi. Łącznie dysponujemy ponad 1000 wzorów imitujących kamień, drewno, tkaninę, skórę, powierzchnie metalizowane, co daje nieograniczone możliwości renowacji drzwi, mebli, ścian, a nawet całych powierzchni biurowo-komercyjnych.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Małgorzata Potocka: Nigdy nie przejmowałam się złą opinią, bo na ogół jest ona złośliwa, podła i pełna zazdrości. Moje spektakle są na światowym poziomie

Artystka przyznaje, że z dumą dzierży tytuł królowej polskiej rewii, który zyskała dzięki swojej determinacji, ciężkiej pracy i uznaniu publiczności. Teatr Sabat bowiem to miejsce, które od ćwierć wieku nieustannie przyciąga uwagę odbiorców, a wizja artystyczna oraz umiejętność gromadzenia w jednym miejscu utalentowanych artystów czynią Małgorzatę Potocką jedną z najważniejszych postaci w polskim środowisku teatralno-rozrywkowym. Jak sama podkreśla, krytyka jej działań wynika tylko z zazdrości, dlatego stara się ignorować złośliwe komentarze.

Żywienie

Naukowcy opracowali czynniki wpływające na długowieczność. Decyduje o niej nie tylko dieta i tryb życia, ale też relacje z rodziną

Wiadomo już, że są pewne czynniki, które sprzyjają długowieczności. Aby dożyć 100, a nawet więcej lat trzeba stosować dietę bogatą w warzywa i owoce, odstawić używki, dbać o regularną aktywność fizyczną i zdrowy sen. Niezwykle ważne są także udane relacje rodzinne i towarzyskie. Prof. Grzegorz Dworacki z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu podkreśla, że kluczem do opracowania czynników długowieczności było wyznaczenie na świecie pięciu tzw. niebieskich stref, w których żyje najwięcej zdrowych, sprawnych i zadowolonych z życia stulatków.

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze

Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.