Odkryj swobodę wyboru dzięki kolekcji kolorów GROHE z nową powłoką Phantom Black
Świat jest różnorodny, tak jak różnorodne są potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o przestrzeń mieszkalną. Szczególnie osobistą strefą jest łazienka – to tam poświęcamy czas dla siebie i oddajemy się rytuałom self-care. W tym szczególnym, przeznaczonym tylko nam miejscu, chcemy odzwierciedlić naszą osobowość i wyrazić indywidualność. W przypadku armatury ponadczasowość oraz jakość odgrywają główną rolę przy wyborze kolorowych rozwiązań.
„Obserwujemy, że wśród konsumentów stale rośnie świadomość dotycząca designu. Szukają oni rozwiązań łazienkowych, które odpowiadają ich potrzebom nie tylko pod względem wygody i funkcjonalności, ale także odzwierciedlają ich zamiłowanie do designu. Konsumenci Ci powinni mieć zatem możliwość dopasowania produktów do osobistego gustu. Dzięki naszej kolekcji kolorów GROHE, a także nowości jaką jest odcień czerni Phantom Black, dostępny w produktach z portfolio GROHE Professional, dajemy konsumentom i profesjonalistom z branży dobrze dobraną paletę barw, która pozwoli im na swobodne wyrażenie swojej kreatywności. Jednocześnie mogą oni mieć pewność, że będą cieszyć się swoją łazienką przez długi czas dzięki powłokom naprawdę wysokiej jakości.” – mówi Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.
Swoboda wyboru na lata: kolekcja kolorów GROHE
Baterie są jednym z najczęściej używanych produktów w domu. Dlatego marka GROHE, jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zwraca szczególną uwagę na trwałość powłok armatury, aby upewnić się, że przetrwają próbę czasu. W przypadku pięknych, a jednocześnie klasycznych produktów, dostępnych w całej gamie kolorów, od SuperSteel, poprzez Cool Sunrise i Warm Sunset, aż po Hard Graphite, marka postawiła na technologię pochodzącą z przemysłu lotniczego: Physical Vapour Deposition (PVD). W pierwszym etapie baterie poddawane są starannemu oczyszczeniu i obróbce cieplnej w piecu, gdzie komponenty plastikowe przechodzą proces odgazowywania. W drugim etapie nakładana jest powłoka PVD. Proces ten odbywa się w wysokiej próżni i sam w sobie składa się z trzech części: po pierwsze podłoże jest ponownie oczyszczone, następnie następuje nałożenie podkładu oraz powłoki malarskiej.
Powłoka PVD sprawia, że wykończenie jest trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia ocynkowane. Ponadto, proces ten pozwala marce GROHE na zaoferowanie szerszego wachlarza kolorów.
Najbardziej elegancki nie-kolor: matowa czerń Phantom Black
Jako idealne przeciwieństwo błyszczącej bieli i chromu w łazience, powłoka w matowej czerni nadaje przestrzeni wyrafinowanej elegancji. Marka GROHE wprowadziła do swojego portfolio nowy, modny odcień czerni o nazwie Phantom Black, dostępny w produktach portfolio GROHE Professional. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE w kolorze Phantom Black zostały wzmocnione pod względem trwałości, a także są bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż wersje czarne pokryte powłoką proszkową. Ponadto, na debiutującym odcieniu o wiele trudniej o zostawienie odcisków palców. Dlatego wymaga mniej czyszczenia i jest łatwy w pielęgnacji – sprawdzi się więc idealnie chociażby w przestrzeniach hotelowych.
Kolekcja kolorów GROHE, wraz z nową czernią Phantom Black, jest dostępna we wszystkich kategoriach produktów łazienkowych - bateriach, prysznicach, termostatach, przyciskach spłukujących (dostępnych również jako warianty w połyskliwej czerni) oraz akcesoriach, aby zapewnić spójny koncept projektowy, który przetrwa lata.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.