Odświeżony salon BoConcept zaprasza do warszawskiej Domoteki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Duże, komfortowe przestrzenie, designerskie meble oraz przyciągające wzrok detale. Drewno i kamień idą w parze z betonem i stalą, a całość zgodnie duchem biophilic design ożywiają zielone rośliny. Wszystko to podzielone na czytelne studia, w których urządzono domowe pomieszczenia – przykładowe salony, jadalnie, sypialnie, a nawet miejsce do wypoczynku na zewnątrz. Tak wygląda nowy salon BoConcept w warszawskiej Domotece, który przeszedł gruntowną metamorfozę.
Salon duńskiej marki BoConcept, zlokalizowany w warszawskiej Domotece, to miejsce dobrze znane miłośnikom skandynawskiego designu. Czy oby na pewno? W ostatnim czasie przeszedł on bowiem gruntowną metamorfozę, a jego przestrzeń zaaranżowana według autorskiej koncepcji ‘Store Ekstraordinær’, nabrała zupełnie nowego charakteru. Stylistycznie nawiązuje ona do produktów marki, wykorzystując najwyższej jakości naturalne materiały – drewno, kamień i ciepłe w odbiorze tkaniny. Mocny kontrast dla nich stanowi stal i beton, których chłodny odbiór łagodzą zasłony i draperie. Wszystko to pośród żywej zieleni. Pełni ona nie tylko rolę dekoracji, ale też wyraża ducha marki przyjaznej dla człowieka i otaczającej go przyrody.
Poczuj się jak u siebie!
Aby, każdy mógł poczuć się tu jak w domu, a dzięki temu w łatwy i przyjemny sposób wyobrazić sobie, jak mógłby urządzić własne wnętrze, ponad 300-metrowa powierzchnia została optycznie podzielona na pomieszczenia. Stąd odwiedzający salon BoConcept goście mogą oglądać (ale też użytkować) kompleksowo zaaranżowane przestrzenie salonu, jadalni, sypialni, domowego biura, a nawet ogrodu. Każda z nich została urządzona i wyposażona tak, by niczym nie różnić się od zamieszkałego już wnętrza. I tak np. w salonie poza wygodną sofą, do której dobrano stolik kawowy odnajdziemy także praktyczne komody, szafki RTV, czy regały. Na tym jednak nie koniec. Do konkretnej aranżacji dobrano także pasujące oświetlenie, tekstylia oraz dodatki. Stąd na stoliku i otwartych półkach uwagę przyciągają starannie dobrane detale, a poduszki czy kocyk na kanapie wprost zapraszają do wypoczynku. Tu można poczuć się jak u siebie! Dodatkowo każda z urządzonych przestrzeni odzwierciedla konkretny styl aranżacyjny – nie ma więc tu przypadkowych, nie pasujących do siebie elementów.
Zaprojektuj własne meble!
Czytelny rozkład poszczególnych studiów ułatwia komunikację dla odwiedzających salon gości. Dzięki niemu, łatwiej jest też się skupić na konkretnych produktach, poświęcić im więcej uwagi, docenić każdy szczegół. A tych tu nie brakuje! Odnajdziemy tu bowiem zarówno ikony duńskiego designu, jak i całkiem nowe kolekcje mebli, oświetlenia, tekstyliów i dekoracji do domu i na zewnątrz. Wśród nich projekty Mortena Georgsena, Karima Rashida, czy też Henrika Pedersena – światowej sławy designerów, którzy tworzą kolekcje dedykowane wyłącznie dla BoConcept. Co więcej, praktycznie wszystkie produkty, w tym meble do przechowywania, łóżka, stoły, krzesła i sofy, można dostosować do indywidualnych potrzeb i ulubionego stylu aranżacyjnego. Meble można personalizować poprzez wybór rozmiaru, kolorystyki, materiałów oraz wyselekcjonowaną kolekcję ponad 120 tkanin i skór. Z chęcią pomogą w tym doradcy marki i projektanci, z którymi można spokojnie porozmawiać w częściowo przysłoniętej strefie klienta, będącej sercem salonu BoConcept. Dzięki kameralnej atmosferze tego miejsca, zlokalizowanego w centralnym punkcie przestrzeni, ale też skupieniu tu najważniejszych elementów, proces personalizacji mebli, a więc dopasowywania ich do potrzeb konkretnego klienta, staje się dużo prostszy i przyjemniejszy.
Profesjonalnie w każdym calu
To jednak nie wszystko, co ma do zaoferowania marka. BoConcept wspiera także swoich klientów, oferując elastyczną usługę projektowania wnętrz. Na czym ona polega? Otóż klienci marki mogą uzyskać porady dotyczącą stylizacji wnętrz, ale też pełne koncepcje projektowe z profesjonalnymi wizualizacjami 3D. Ta wysokiej klasy usługa jest całkowicie bezpłatna i można z niej skorzystać nie tylko w salonie, ale też podczas wizyty przedstawiciela marki w domu lub wirtualnie za pomocą połączenia wideo.
Zapraszamy do salonu BoConcept w nowej aranżacji na 1. piętro Domoteki w Warszawie przy ul. Malborskiej 41!
O firmie
BoConcept projektuje i produkuje meble w Danii od 1952 roku. Firma została założona przez Jensa Ærthøja I Tage Mølholma. Młodzi stolarze zbudowali swój pierwszy mały warsztat w sennym miasteczku Herning. BoConcept przez lata stał się jednym z najbardziej znanych, globalnych producentów mebli na świecie, z blisko 300 sklepami w 65 krajach na sześciu kontynentach.
Więcej na: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.