Ogród pełen światła – Lampa ORCA od Puff-Buff w wersji zewnętrznej
W tym roku spędzimy więcej czasu w ogrodach, na balkonach i tarasach. Ponieważ miejsce, w którym żyjemy ma na nas wielki wpływ, zadbajmy aby było ono wyjątkowe, przytulne i sprzyjająca relaksowi! Z myślą o wzbogaceniu aranżacji w przestrzeni zewnętrznej, marka Puff-Buff przedstawia lampę ORCA w nowej, zewnętrznej odsłonie!
Oświetlenie ma znaczenie!
Zewnętrzne przestrzenie potrzebują pięknego oświetlenia. Odpowiednio dobrana lampa zaczaruje zarówno prywatny taras jak i kawiarniany ogródek i pomoże wykreować wyjątkowy nastrój miejsca.
Wodoodporna i gotowa na wszystko – lampa ORCA w nowej odsłonie!
ORCA jest eleganckim i uniwersalnym rozwiązaniem oświetleniowym, które do tej pory dedykowane było przestrzeni zamkniętej. W nowym wydaniu lampa jest odporna na wilgoć, dzięki czemu sprawdzi się doskonale w wielu miejscach – również tych zlokalizowanych na zewnątrz! Niezwykła technologia, nowoczesna trójwymiarowa forma i klasyczne zestawienie barw to cechy, które wyróżniają lampę ORCA na tle innych, dostępnych na rynku lamp zewnętrznych!
ORCA & BIG PUFF – designerski duet do ogrodu
ORCA to nie jedyna lampa z oferty Puff-Buff dedykowana przestrzeni zewnętrznej. Letnie imprezy plenerowe doskonale rozświetli również BIG PUFF. Minimalistyczna, geometryczna forma złagodzona jest dzięki technologii pneumatycznej - dmuchany klosz w kolorze ciepłej bieli z matowym wykończeniem posiada miękkie fałdy. Oryginalny kształt i rozproszone, łagodne światło lampy wzbogacą letnie wydarzenia, ozdobią ogrody i tarasy tworząc niepowtarzalną atmosferę.
Więcej informacji: www.puff-buff.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.