Komunikaty PR

OMNIRES debiutuje na 62. edycji targów Salone del Mobile

2024-03-27  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0 MB )

Na tegorocznych targach Salone del Mobile, odbywających się w dniach 16-21 kwietnia, po raz pierwszy zagości polska marka OMNIRES, specjalizująca się w rozwiązaniach przeznaczonych do wyposażenia łazienek i kuchni. Na stoisku zobaczymy bestsellerowe kolekcje, jak również inspirujące podejście do sztuki, wody i odpowiedzialnego designu, trafnie ujęte w spójnej idei „The Art of Water Design”. Firma, po sukcesie frankfurckich targów ISH, nie przestaje zmierzać w kierunku międzynarodowej ekspansji. Uczestnictwo w europejskich imprezach targowych, to czytelny komunikat potwierdzający rosnące znaczenie OMNIRES poza granicami Polski.

OMNIRES jest marką cenioną nie tylko przez klientów indywidualnych, ale także przez branżę budowlaną i architektów. Ich produkty, obejmujące baterie łazienkowe i kuchenne, wanny, umywalki, systemy prysznicowe oraz akcesoria łazienkowe, wybierane są od lat przez czołowe biura projektowe w Polsce, a teraz także i na świecie. Za zaufaniem architektów do marki OMNIRES stoi ponad 30-letnia historia firmy, jej prestiż oraz zdolność do wprowadzania odważnych wykończeń kolorystycznych i wyrazistych form do współczesnych wnętrz. Dzięki temu OMNIRES nie tylko łatwo dostosowuje się do stale zmieniających się potrzeb rynku, ale staje się pionierem w tworzeniu nowych standardów w branży wyposażenia oraz armatury łazienkowej i kuchennej.

Pomysłowość, wizja, innowacja

Strefy stoiska OMNIRES na zbliżających się Salone Del Mobile w Mediolanie, zaprojektowane przez renomowaną pracownię Łoskiewicz Studio, pokażą harmonijne połączenie sztuki, wody i designu. Ciemna kolorystyka  przestrzeni  wystawienniczej – tworząc efekt galerii – będzie doskonałym tłem do wyeksponowania portfolio producenta, znanego z unikalnych kolorów i przemyślanej formy. Główna aleja poprowadzi gości do stref networkingowych i instalacji artystycznej w postaci fontanny z przefiltrowaną wodą z baterii SWITCH. Tematem przewodnim stoiska będzie motyw „The Art of Water Design”, w którym sztuka swobodnie popłynie z nurtem odpowiedzialnego designu.

“Kreując nasze przestrzenie, zawsze myślimy o stworzeniu wciągającego doświadczenia, gdzie produkty nie są jedynie wystawiane, ale traktowane jako elementy sztuki funkcjonalnej. Minimalizm form pozwala nam starannie wyeksponować asortyment i osiągnąć efekt galerii, gdzie zapraszamy do zrozumienia artystycznej istoty każdego produktu” – mówi Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna marki OMNIRES.

Stoisko D09, zlokalizowane w Hali 10, zapowiada się jako podróż przez świat zróżnicowanych form i innowacyjnego podejścia do projektowania przestrzeni. Idea koncepcyjna „The Art of Water Design”, poza wartością funkcjonalną będzie także medium artystycznym. Sztuka użytkowa popłynie tu wraz z wodą, tworząc zjawiskową instalację. Minimalizm wizualny detali, połączony z wyjątkowymi kolorami, ma szansę zachwycić w Mediolanie nawet najbardziej wymagających odwiedzających. Na stoisku doświadczymy potencjału, jaki tkwi w połączeniu sztuki, wody i designu. Już teraz warto zarezerwować czas i otworzyć się na doznania estetyczne, które marka OMNIRES oferuje w codziennym użytkowaniu łazienki i kuchni.

Jak dojechać na targi?

Na Salone del Mobile można łatwo dojechać środkami transportu publicznego z Mediolanu, pociągiem lub samochodem. Najszybciej dostaniemy się na teren targów czerwoną linią metra M1 do stacji Rho-Fiera (ostatni przystanek). Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie targów.

Więcej na: https://omnires.com/pl/

O MARCE

OMNIRES to polska firma o globalnym zasięgu, której pasją od ponad 30 lat jest tworzenie wysokiej jakości produktów i doświadczeń tak, by umożliwiać innym kreację przemyślanych, inspirujących do życia wnętrz.

Oferta marki obejmuje rozbudowany asortyment produktów do wyposażenia łazienki oraz kuchni: od armatury i akcesoriów, przez wanny i umywalki, po rozwiązania do strefy prysznica i wc. Różnorodność wzorów i wykończeń kolorystycznych pozwala na wybór dowolnej estetyki i stworzenie indywidualnego stylu we wnętrzu, a także zapewnia szeroką gamę rozwiązań projektowych.

W trosce o środowisko naturalne OMNIRES projektuje wszystkie produkty świadomie w oparciu o analizę całego cyklu ich życia przy wykorzystaniu najwyższej jakości surowców i materiałów, a także intuicyjnych rozwiązań, które pomagają ograniczyć zużycie wody i energii. Produkty marki powstają przy współpracy z uznanymi projektantami, których indywidulane doświadczenia przekładają się wyjątkowe wartości projektowe. Kolekcje marki były wielokrotnie doceniane za wzornictwo, użycie innowacyjnych materiałów oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych, zdobywając prestiżowe nagrody, m.in. Red Dot Design Award, Good Design, iF Design Award, German Design Award, Top Design Award, Must Have oraz Dobry Wzór.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.