Komunikaty PR

Opoczno na 4 Design Days w Katowicach

2020-02-03  |  08:23
Biuro prasowe

W dniach 6-9 lutego marka Opoczno będzie obecna na V edycji 4 Design Days w Katowicach. Największe w tej części Europy wydarzenie na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa to okazja do dyskusji, inspiracji nowymi trendami w designie, a także poznania najnowszych kolekcji marki.

Podczas V edycji 4 Design Days w Katowicach przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci oraz firmy usługowe i deweloperzy będą dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze oraz designie.  Pierwsze dwa dni eventu (6-7 lutego) skierowane są do profesjonalistów: upłyną pod znakiem tematów #architecturechallenge oraz #designchallenge, zaś 8 i 9 lutego będą otwarte dla wszystkich. Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach.

Stoisko marki Opoczno

Opoczno pojawi się na wydarzeniu wraz z marką Cersanit już po raz drugi i ponownie aktywnie zaangażuje się w przebieg V edycji 4 Design Days. Elegancka, reprezentacyjna strefa marki, połączona będzie z miejscem spotkań i dyskusji. Na stoisku nr 67, umiejscowionym w hali głównej MCK, zaprezentowane zostaną ekspozycje różnorodnych kolekcji płytek. Projektantka stoiska świetnie zaaranżowała przestrzeń, pokazując płytki w nietypowej formie brył różnej wielkości
i trójwymiarowych kompozycji. Uzupełniła ją wszechobecną zielenią naturalnych roślin, które już na stałe zagościły w kanonach współczesnych wnętrz. Po raz pierwszy odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć między innymi nowości marki Opoczno w modnym formacie 30:90 – serie Ocean Romance, Love You Navy i Grey Blanket.

Kolekcja Ocean Romance utrzymana jest w kolorystyce nawiązującej do barwy roku 2020 według Instytutu Pantone – Classic Blue. Jej projektanci inspirowali się podróżami oraz klimatami orientalnymi – dlatego w serii można dostrzec mozaiki przypominające arabeskę. Dominuje w niej niebiesko-zielona kolorystyka wraz z rozświetlającą ją bielą, łącząc płytki gładkie i strukturalne, przywodzące na myśl morską pianę i fale.

Kolejna nowość marki Opoczno, kolekcja Love You Navy, również dostępna na stoisku podczas 4 Design Days, zdążyła jeszcze przed swoją rynkową premierą zdobyć uznanie i nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019 za wyjątkowe wzornictwo. W serii Love You Navy dostępne są płytki gładkie oraz strukturalne, przypominające chevron. Seria ta doskonale wpisuje się w kolorystyczne trendy roku 2020, łącząc w sobie głębię granatu, biel oraz satynową powierzchnię. Warto zwrócić uwagę na jaśniejszą odsłonę serii, czyli White Satin, z pomocą której możemy zaaranżować wnętrze w skandynawskim stylu. Kolekcję uzupełnia mozaika na wzór mniejszego chevronu, z powtarzającym się motywem drewna w połączniu z granatem lub bielą.

Trzecią z nowości prezentowanych na stoisku Opoczna podczas 4 Design Days jest kolekcja Grey Blanket. Faktura tych wyjątkowych płytek przypomina pognieciony papier. Tuż przed swoją rynkową premierą seria zdążyła już zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Jej interesujący wzór jest wynikiem połączenia jednolicie szarej powierzchni z zarysowaniami
i nieregularną, trójwymiarową teksturą. Uwydatnia się ona pod wpływem światła, tworząc zjawiskowy efekt wizualny.

W narożnym stoisku zaprezentowane będą także aranżacje z wykorzystaniem kolekcji marki Opoczno, które są podstawą współczesnego designu i nowoczesnych wnętrz, wykorzystywaną przez najlepszych projektantów – płytki ceramiczne, które w perfekcyjny sposób odwzorowują piękno szlachetnego kamienia (Grand Stone), betonu (Grand Concrete) czy ciepłego drewna (Grand Wood). Jedną z nich jest stylowa seria Calacatta Gold, inspirowana pięknem naturalnego, jasnego marmuru. Prezentowana będzie w formie nawiązującej do antycznej arkady – powrót do tego stylu jest hitem obecnego sezonu.

4 Design Days zapowiada się w tym roku wyjątkowo interesująco – oprócz wykładów i wydarzeń warto odwiedzić stoisko Opoczno, by poznać najnowsze kolekcje marki.

Zapraszamy!

  • V edycja 4 Design Days
  • 6-9 lutego 2020 roku
  • Międzynarodowe Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach
  • Stoisko nr 67 w hali głównej MCK
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.