Opoczno na 4 Design Days w Katowicach
W dniach 6-9 lutego marka Opoczno będzie obecna na V edycji 4 Design Days w Katowicach. Największe w tej części Europy wydarzenie na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa to okazja do dyskusji, inspiracji nowymi trendami w designie, a także poznania najnowszych kolekcji marki.
Podczas V edycji 4 Design Days w Katowicach przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci oraz firmy usługowe i deweloperzy będą dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze oraz designie. Pierwsze dwa dni eventu (6-7 lutego) skierowane są do profesjonalistów: upłyną pod znakiem tematów #architecturechallenge oraz #designchallenge, zaś 8 i 9 lutego będą otwarte dla wszystkich. Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach.
Stoisko marki Opoczno
Opoczno pojawi się na wydarzeniu wraz z marką Cersanit już po raz drugi i ponownie aktywnie zaangażuje się w przebieg V edycji 4 Design Days. Elegancka, reprezentacyjna strefa marki, połączona będzie z miejscem spotkań i dyskusji. Na stoisku nr 67, umiejscowionym w hali głównej MCK, zaprezentowane zostaną ekspozycje różnorodnych kolekcji płytek. Projektantka stoiska świetnie zaaranżowała przestrzeń, pokazując płytki w nietypowej formie brył różnej wielkości
i trójwymiarowych kompozycji. Uzupełniła ją wszechobecną zielenią naturalnych roślin, które już na stałe zagościły w kanonach współczesnych wnętrz. Po raz pierwszy odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć między innymi nowości marki Opoczno w modnym formacie 30:90 – serie Ocean Romance, Love You Navy i Grey Blanket.
Kolekcja Ocean Romance utrzymana jest w kolorystyce nawiązującej do barwy roku 2020 według Instytutu Pantone – Classic Blue. Jej projektanci inspirowali się podróżami oraz klimatami orientalnymi – dlatego w serii można dostrzec mozaiki przypominające arabeskę. Dominuje w niej niebiesko-zielona kolorystyka wraz z rozświetlającą ją bielą, łącząc płytki gładkie i strukturalne, przywodzące na myśl morską pianę i fale.
Kolejna nowość marki Opoczno, kolekcja Love You Navy, również dostępna na stoisku podczas 4 Design Days, zdążyła jeszcze przed swoją rynkową premierą zdobyć uznanie i nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019 za wyjątkowe wzornictwo. W serii Love You Navy dostępne są płytki gładkie oraz strukturalne, przypominające chevron. Seria ta doskonale wpisuje się w kolorystyczne trendy roku 2020, łącząc w sobie głębię granatu, biel oraz satynową powierzchnię. Warto zwrócić uwagę na jaśniejszą odsłonę serii, czyli White Satin, z pomocą której możemy zaaranżować wnętrze w skandynawskim stylu. Kolekcję uzupełnia mozaika na wzór mniejszego chevronu, z powtarzającym się motywem drewna w połączniu z granatem lub bielą.
Trzecią z nowości prezentowanych na stoisku Opoczna podczas 4 Design Days jest kolekcja Grey Blanket. Faktura tych wyjątkowych płytek przypomina pognieciony papier. Tuż przed swoją rynkową premierą seria zdążyła już zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Jej interesujący wzór jest wynikiem połączenia jednolicie szarej powierzchni z zarysowaniami
i nieregularną, trójwymiarową teksturą. Uwydatnia się ona pod wpływem światła, tworząc zjawiskowy efekt wizualny.
W narożnym stoisku zaprezentowane będą także aranżacje z wykorzystaniem kolekcji marki Opoczno, które są podstawą współczesnego designu i nowoczesnych wnętrz, wykorzystywaną przez najlepszych projektantów – płytki ceramiczne, które w perfekcyjny sposób odwzorowują piękno szlachetnego kamienia (Grand Stone), betonu (Grand Concrete) czy ciepłego drewna (Grand Wood). Jedną z nich jest stylowa seria Calacatta Gold, inspirowana pięknem naturalnego, jasnego marmuru. Prezentowana będzie w formie nawiązującej do antycznej arkady – powrót do tego stylu jest hitem obecnego sezonu.
4 Design Days zapowiada się w tym roku wyjątkowo interesująco – oprócz wykładów i wydarzeń warto odwiedzić stoisko Opoczno, by poznać najnowsze kolekcje marki.
Zapraszamy!
- V edycja 4 Design Days
- 6-9 lutego 2020 roku
- Międzynarodowe Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach
- Stoisko nr 67 w hali głównej MCK
![Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1039433121,w_236,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji
Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Edukacja
![](/files/1922771799/czesc-cialo-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto,w_133,_small.jpg)
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1_1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.