Komunikaty PR

Opoczno na 4 Design Days w Katowicach

2020-02-03  |  08:23
Biuro prasowe

W dniach 6-9 lutego marka Opoczno będzie obecna na V edycji 4 Design Days w Katowicach. Największe w tej części Europy wydarzenie na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa to okazja do dyskusji, inspiracji nowymi trendami w designie, a także poznania najnowszych kolekcji marki.

Podczas V edycji 4 Design Days w Katowicach przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci oraz firmy usługowe i deweloperzy będą dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze oraz designie.  Pierwsze dwa dni eventu (6-7 lutego) skierowane są do profesjonalistów: upłyną pod znakiem tematów #architecturechallenge oraz #designchallenge, zaś 8 i 9 lutego będą otwarte dla wszystkich. Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach.

Stoisko marki Opoczno

Opoczno pojawi się na wydarzeniu wraz z marką Cersanit już po raz drugi i ponownie aktywnie zaangażuje się w przebieg V edycji 4 Design Days. Elegancka, reprezentacyjna strefa marki, połączona będzie z miejscem spotkań i dyskusji. Na stoisku nr 67, umiejscowionym w hali głównej MCK, zaprezentowane zostaną ekspozycje różnorodnych kolekcji płytek. Projektantka stoiska świetnie zaaranżowała przestrzeń, pokazując płytki w nietypowej formie brył różnej wielkości
i trójwymiarowych kompozycji. Uzupełniła ją wszechobecną zielenią naturalnych roślin, które już na stałe zagościły w kanonach współczesnych wnętrz. Po raz pierwszy odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć między innymi nowości marki Opoczno w modnym formacie 30:90 – serie Ocean Romance, Love You Navy i Grey Blanket.

Kolekcja Ocean Romance utrzymana jest w kolorystyce nawiązującej do barwy roku 2020 według Instytutu Pantone – Classic Blue. Jej projektanci inspirowali się podróżami oraz klimatami orientalnymi – dlatego w serii można dostrzec mozaiki przypominające arabeskę. Dominuje w niej niebiesko-zielona kolorystyka wraz z rozświetlającą ją bielą, łącząc płytki gładkie i strukturalne, przywodzące na myśl morską pianę i fale.

Kolejna nowość marki Opoczno, kolekcja Love You Navy, również dostępna na stoisku podczas 4 Design Days, zdążyła jeszcze przed swoją rynkową premierą zdobyć uznanie i nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019 za wyjątkowe wzornictwo. W serii Love You Navy dostępne są płytki gładkie oraz strukturalne, przypominające chevron. Seria ta doskonale wpisuje się w kolorystyczne trendy roku 2020, łącząc w sobie głębię granatu, biel oraz satynową powierzchnię. Warto zwrócić uwagę na jaśniejszą odsłonę serii, czyli White Satin, z pomocą której możemy zaaranżować wnętrze w skandynawskim stylu. Kolekcję uzupełnia mozaika na wzór mniejszego chevronu, z powtarzającym się motywem drewna w połączniu z granatem lub bielą.

Trzecią z nowości prezentowanych na stoisku Opoczna podczas 4 Design Days jest kolekcja Grey Blanket. Faktura tych wyjątkowych płytek przypomina pognieciony papier. Tuż przed swoją rynkową premierą seria zdążyła już zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Jej interesujący wzór jest wynikiem połączenia jednolicie szarej powierzchni z zarysowaniami
i nieregularną, trójwymiarową teksturą. Uwydatnia się ona pod wpływem światła, tworząc zjawiskowy efekt wizualny.

W narożnym stoisku zaprezentowane będą także aranżacje z wykorzystaniem kolekcji marki Opoczno, które są podstawą współczesnego designu i nowoczesnych wnętrz, wykorzystywaną przez najlepszych projektantów – płytki ceramiczne, które w perfekcyjny sposób odwzorowują piękno szlachetnego kamienia (Grand Stone), betonu (Grand Concrete) czy ciepłego drewna (Grand Wood). Jedną z nich jest stylowa seria Calacatta Gold, inspirowana pięknem naturalnego, jasnego marmuru. Prezentowana będzie w formie nawiązującej do antycznej arkady – powrót do tego stylu jest hitem obecnego sezonu.

4 Design Days zapowiada się w tym roku wyjątkowo interesująco – oprócz wykładów i wydarzeń warto odwiedzić stoisko Opoczno, by poznać najnowsze kolekcje marki.

Zapraszamy!

  • V edycja 4 Design Days
  • 6-9 lutego 2020 roku
  • Międzynarodowe Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach
  • Stoisko nr 67 w hali głównej MCK
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe
2024-07-12 | 13:00

Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji

Firma Purmo jako lider rynkowy stale opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla instalatorów, zapewniające najwyższą jakość, bezpieczeństwo instalacji i szybkość
Dom BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 01:00

Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży ceramicznej. Od  wielu lat stoisko Grupy Tubądzin w Bolonii przyciąga miłośników
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.