Komunikaty PR

Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design Award

2023-01-25  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą  wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na osiągnięcie zamierzonych efektów. Część z nich odnajdziemy w projektach nadsyłanych na kończący się właśnie konkurs Antalis Interior Design Award. Warto się pospieszyć, bo termin zgłoszeń upływa pod koniec stycznia!

Projektanci wnętrz i architekci doceniają produkty oferowane przez markę Antalis, a ta postanowiła dodatkowo zmotywować swoich odbiorców do kreatywności, organizując Antalis Interior Design Award. Po dwuletniej przerwie, można jeszcze wziąć udział w kolejnej edycji międzynarodowego konkursu poświęconego aranżacji wnętrz. Nabór prac trwa do 31 stycznia 2023 r. W tym czasie architekci, projektanci wnętrz, designerzy czy graficy mogą zgłaszać swoje autorskie projekty aranżacji przestrzeni, w których wykorzystano przynajmniej jeden produkt zakupiony w Antalis.

Projekty zostaną ocenione przez prestiżowe, międzynarodowe jury z ponad 10 krajów europejskich. Konkurs to możliwość prezentacji kreatywności, innowacyjności i otwartości na współczesne potrzeby projektowe. Nagrodzone projekty ukażą się w europejskiej prasie branżowej, w mediach społecznościowych, na stronie Antalis, a także podczas wydarzeń związanych z konkursem.

W swej pracy architekci codziennie spotykają się z nowymi wyzwaniami. Bez względu na to, czy realizacja dotyczy domu, mieszkania, przestrzeni biurowej czy też wnętrza restauracji, ich zadaniem jest znalezienie złotego środka między realnymi możliwościami danej przestrzeni a wymaganiami klientów, którzy przykładają coraz większą wagę do projektowania w duchu zrównoważonego rozwoju. Antalis Interior Design Award to nie tylko rozwój w pracy z innowacyjnym materiałem i powiększenie portfolio, ale także trampolina do międzynarodowej kariery.

–      Coraz częściej inwestorzy oczekują od architektów zwracania się ku ekologicznym rozwiązaniom i kreatywnym pomysłom, usprawniającym później użytkowanie wnętrza. To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że nasze społeczeństwo jest bardziej świadome i jasno określa zrównoważony rozwój jako cel warty obrania. W Antalis od lat proponujemy transparentną produkcję dzięki systemowi Green Star System. Produkty firmy oznaczone są gwiazdkami w zależności od pochodzenia surowców i zdolności recyklingowej po zakończeniu użytkowania – wyjaśnia Arkadiusz Chłopik, Marketing Director w Antalis Polska. – Innym aspektem wyróżniającym nasze produkty jest ich innowacyjność i możliwość odpowiadania na wiele potrzeb, nie tylko tych wizualnych. Pandemia COVID-19 doskonale udowodniła, jak w jednej chwili nasze życie może zmienić się pod wpływem zarazków. Z tego powodu do naszej oferty trafiły m.in. folie ochronne Coala Coversafe o właściwościach biobójczych, które chronią przed wirusami, bakteriami, drożdżami i pleśnią  dodaje.

Wysoka jakość i nowatorskie, ekologiczne rozwiązania proponowane przez Antalis muszą zostać jednak zrealizowane, by służyć swoim użytkownikom. Dlatego też marka zachęca architektów, designerów, projektantów i grafików, których kreatywność, warsztat, doświadczenie i umysły otwarte na problemy dzisiejszego świata, do wzięcia udziału w konkursie.

–      W projektowaniu przestrzeni zaczynam od znalezienia unikalnego charakteru wnętrza. Szukam historii opowiadanej przez firmę, której biuro projektuję lub zagłębiam się w kulturę stojącą za kuchnią oferowaną przez wnętrze restauracji, które tworzę. Dzięki odpowiednim produktom proces twórczy jest znacznie prostszy – dobre materiały dają ogromne pole do popisu artystom i grafikom, a tym samym sprawiają, że niemożliwe aranżacje stają się rzeczywistością. Ponadto stanowią ekonomiczne rozwiązanie, doskonale imitując uwielbiane przez klientów materiały, takie jak marmur, drewno czy kamień – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule, architektka, prezeska i dyrektorka kreatywna pracowni Tremend.

O Antalis

Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper, światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne świadczą odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

*około 4,2 mld euro

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pintereście lub YouTube, aby otrzymywać  od nas najnowsze wiadomości!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.