Komunikaty PR

Paradyż Classica of Dreams – kolekcje płytek inspirowane wizją domu marzeń

2022-01-19  |  01:00
Biuro prasowe

Ceramika Paradyż rozpoczyna rok od wdrożenia produktowego w marce Paradyż Classica. Nowe propozycje polskiego producenta to dziewięć wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych powstałych z myślą o zaaranżowaniu domu marzeń. Cztery pierwsze prezentowane nowości łączą w sobie zestawienie wzorów i kolorów zaczerpniętych wprost ze świata przyrody.

 

Składający się z dziewięciu kolekcji set marki Paradyż Classica of Dreams to połączenie tradycji przeplatającej się z nowoczesnością i powiew świeżości w tym segmencie. Ich wspólny mianownik stanowi wizja stworzenia domu marzeń. Nowo prezentowane produkty mają bowiem pomóc w urządzeniu przestrzeni sprzyjającej celebrowaniu codzienności, umacnianiu więzi z bliskimi czy obcowaniu z przyrodą.

 

- Kolekcje Paradyż Classica of Dreams odpowiadają na potrzeby klienta, który bardziej niż dotychczas tęskni za naturą, miękkimi, organicznymi formami oraz kolorem w swoim otoczeniu. Wszystko po to, aby nasz dom stał się wymarzoną przestrzenią do życia, pracy i odpoczynku. W ostatnim czasie zauważamy nasilenie trendu „back to nature”. W myśl tej idei wracamy do życia w zgodzie ze sobą, w duchu slow life, myślimy o ekologii. Dlatego jednym z mocniej zaakcentowanych i eksponowanych motywów nowego setu jest natura. – powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu Ceramiki Paradyż.

 

W kolekcjach Sweet, Dream, Happiness oraz Ideal znajdziemy zarówno inspiracje egzotyką, światem orientu, jak i całą gamę delikatnych kolorów ziemi. Bogata paleta barw i dekorów gwarantuje ogromny wybór rozwiązań, odpowiadając na potrzeby klientów o różnych gustach. Z kolei uniwersalny format płytek 30x60 cm, pozwala na tworzenie prawdziwie oryginalnych zestawień i kompozycji.

 

Happiness - egzotyczna podróż

Kolekcja Happiness czerpie z egzotyki natury, którą podkreśla organiczny dekor. Wyraziste papugi na tle bujnej roślinności oraz liście palmy podkreślone błyszczącym tuszem przywodzą na myśl podróż na tropikalną wyspę. Efekt dopełniają płytki w kolorze morskiego turkusu, a także te przypominające piaszczystą plażę. Wszystkie te elementy świetnie korespondują też z dodatkami w kolorze zachodzącego słońca – przygaszony, ciepły róż sprawdzi się zatem w takiej aranżacji idealnie.

 

Dream - tajemniczy ogród

Równie imponująco prezentuje się kolekcja Dream, która stanowi urzeczywistnienie marzenia o zamianie domu w tajemniczy ogród. Obok klasycznych, nawiązujących do grafiki kamienia płytek w odcieniu szarości, znajdziemy tutaj także kafle, które dosłownie pokryją nasze ściany bujną roślinnością. Szklane inserta z motywem bluszczu czy panele ceramiczne z grafiką lilii wodnej, to rozwiązania, które wprowadzą do wnętrz pozytywną energię.

 

Sweet - spokój orientu

Wielbicielom nieco bardziej stosowanych propozycji, z całą pewnością przypadnie do gustu kolekcja Sweet, w której pierwsze skrzypce grają wyraziste motywy kwiatowe i patchwork, przypominający bogate tkaniny orientu. A to wszystko w kolorystyce napawającej spokojem i radością niczym po powrocie z wymarzonych wakacji: złamana biel, królewski błękit i szlachetna szarość. Co więcej, dzięki efektom specjalnym można nie tylko zobaczyć, ale również poczuć oryginalną fakturę płytek.

 

Ideal – balans idealny

Natomiast kolekcja Ideal to klasyka przełamana elementem dekoracyjnym w postaci uniwersalnego panelu szklanego z motywem złotych liści. Płytkę z grafiką drewna uzupełnia piękna tonalna mozaika w kształcie heksagonu, wykonana w technologii gresowej. Całość dopełni ciekawa struktura, która łączy klasykę z nowoczesnością.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.