Komunikaty PR

Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec

2023-01-15  |  09:49
Biuro prasowe

W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.

Stworzona przez Maję Ganszyniec i Studio Ganszyniec kolekcja płytek Neve Creative łączy stylistykę lat 60. XX wieku ze współczesnym wzornictwem. W odpowiedzi na potrzeby teraźniejszości, takie jak indywidualizm i zrównoważone podejście do projektowania pozwala kreować niebanalne i ponadczasowe wnętrza, które przez lata pobudzają wyobraźnię i zaspokajają estetyczne oczekiwania. Jednocześnie zachwyca designem, dzięki nowatorskiemu spojrzeniu na dekoracje.

- Punktem wyjścia do stworzenia kolekcji Neve Creative była redefinicja dekoracji, które w tradycyjnym ujęciu wnętrz, rządziły się dotąd ściśle określonymi zasadami. Był to sztywny schemat, w którym pomieszczenia miały swoją funkcję, a dekoracja z definicji była dodatkiem do spokojnej, stonowanej całości. Współczesne podejście do projektowania wnętrz podlega zmianom i wpływom trendów społecznych. Coraz trudniej więc zdecydować się na „ten” jeden, ponadczasowy motyw, z którym będziemy żyć przez lata, aż do kolejnego remontu. Wnętrza są teraz swobodne, płynne, dekoracje ścian i podłóg tworzą przyjazne tło w otwartej przestrzeni dla pozostałych elementów mobilnych – mebli, dodatków – wyjaśnia Maja Ganszyniec.

Małe formaty, wielkie możliwości

Koncept kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec bazuje na połączeniu czterech aspektów: formatów (19,8x19,8, 9,8x9,8, 9,8x19,8 cm), struktur, kolorów i światła. Fundamentem kolekcji jest mały biały kwadrat, który dał impuls dla jej modułowej geometrii. Wraz z paletą naturalnych kolorów oraz zróżnicowanymi strukturami pozwala tworzyć zindywidualizowane rozwiązania. Kolorystyka kolekcji zbudowana jest na dwóch filarach: Basic w kolorach bianco, beige, light grys, grys, nero, a także Trend - kolory blush, green, blue oraz terakota, dark green i dark blue. Cały set jest kompatybilny kolorystycznie, a modułowość kolekcji pozwala na dowolne łączenie poszczególnych elementów. W efekcie każdy może urządzić wnętrze zgodnie ze swoją własną wizją.

Narzędzie dla projektantów

Wszystko to sprawia, że kolekcja Neve Creative to narzędzie dla projektantów, które daje możliwość niegraniczonej twórczej zabawy. Na jej efekty w postaci niebanalnych projektów konkursowych liczą jurorzy. – Mniej, skromniej, a jednocześnie więcej możliwości dla architektów – mówi o kolekcji Neve Creative Agnieszka Kalinowska-Sołtys, Prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich, architektka. – Jest niesamowicie kreatywna, możemy z niej budować jak z klocków. Do dyspozycji mamy całą gamę kolorów i faktur, którymi możemy się bawić, tworząc zarazem coś ponadczasowego.

Bogactwo subtelnych detali, synergia barw, modułowość, prostota i funkcjonalność, to cechy kolekcji Neve Creative, które pozwolą uczestnikom konkursu Paradyż Designers zaprezentować swój twórczy potencjał. - Ta kolekcja ma gigantyczny atut: nie jest projektem zamkniętym, dlatego daje duże pole do popisu dla architektów – podkreśla Paweł Sokół, Prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, architekt wnętrz. - Wszystko zależy od tego jak będziemy ją interpretować. Z uwagi na mały format, można w ciekawy sposób wykorzystać fugi, które z powrotem wracają do łask i uzyskać kontrast pomiędzy płytką a fugą. Ważnym elementem podkreślającym i dopełniającym tę kolekcję jest także światło.

Pokaż swój pomysł na wnętrze

W konkursie Paradyż Designers mogą wziąć udział profesjonaliści wykonujący zawód architekta, architekta wnętrz, projektanta, dekoratora wnętrz oraz studenci wyższych uczelni na kierunku związanym z architekturą, czy też architekturą wnętrz. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Uczestnicy konkursu będą walczyć o nagrody o łącznej wartości 110 tys. zł. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.paradyz.com/konkurs. Zgłoszenia należy przysłać do 17 lutego 2023 roku. Prace konkursowe oceni dziewięcioosobowe jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec, a wyniki zostaną ogłoszone 9 marca 2023 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.