Paradyż Designers – ruszyła druga edycja konkursu
Ceramika Paradyż, polski producent płytek ceramicznych i gresów, inauguruje drugą edycję kreatywnego konkursu „Paradyż Designers”. Architekci, projektanci wnętrz i studenci powalczą o nagrody o łącznej wartości aż 110 tys. złotych. Zostaną one przyznane najlepszym projektom wnętrz z wykorzystaniem kolekcji płytek Neve Creative by Maja Ganszyniec. Prace oceni dziewięcioosobowe jury pod przewodnictwem projektantki.
Świadome i zrównoważone projektowanie, kreatywne wykorzystanie struktur i kolorów, twórcze podejście do małych formatów, a przede wszystkim indywidualna koncepcja ponadczasowego wnętrza. Wszystko to będą mogli zaprezentować w swoich pracach konkursowych uczestnicy ogłoszonej 9 listopada 2022 roku II edycji „Paradyż Designers”. Renomowany producent płytek ceramicznych tym razem rzuca wyzwanie stworzenia wnętrza z wykorzystaniem Neve Creative by Maja Ganszyniec. To kolekcja bliska idei nowego europejskiego Bauhausu, redefiniująca znane nam dotychczas formy dekoracji. Cechują ją wysublimowane wzornictwo, szlachetność form, kolorystyka, ponadczasowa prostota oraz autorskie struktury. Modułowość tej kolekcji pozwala na łączenie poszczególnych elementów w dowolny sposób, dzięki czemu każdy może urządzić wnętrze tak, jak podpowiada mu wyobraźnia. Z kolei wysoka jakość i minimalistyczne wzornictwo sprzyjają wdrażaniu rozwiązań na lata.
- Neve Creative to kolekcja zbudowana na małym, białym kwadracie. To on jest fundamentem modułowej geometrii, która wraz ze paletą naturalnych kolorów oraz zróżnicowanymi strukturami pozwala tworzyć zindywidualizowane rozwiązania. Ta kolekcja to narzędzie, które oddaję w ręce twórczych osób. Jestem pewna, że zobaczę zaskakujące rozwiązania, odpowiadające wrażliwości i osobistemu spojrzeniu uczestników - mówi Maja Ganszyniec, przewodnicząca jury.
Projektowanie czułe na zmiany
W tym roku „Paradyż Designers” stawia akcent na zrównoważone projektowanie, a tym samym kreowanie wnętrz, które będą służyć przez lata, w myśl idei sustainable living. Promuje podejście do tworzenia architektury wnętrz, która dostrzega i reaguje na zmiany społecznych trendów. Prace konkursowe oceni jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec. Najlepsze projekty wskażą również: Anna Tępińska-Marcinek (współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki Paradyż), Marcin Tyszka (fotograf, który wykona wizerunkową sesję zdjęciową dla zwycięzcy konkursu), Agnieszka Kalinowska-Sołtys (architekt, prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich), Paweł Sokół (architekt wnętrz, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), Ina Lekiewicz (redaktor naczelna magazynu Vogue), Marcin Szczelina (krytyk architektury, redaktor naczelny Architecture Snob), Aldona Chudzicka (dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż) oraz Paweł Szczygieł (architekt, zwycięzca I edycji „Paradyż Designers”).
Kreatywne zadanie i znacząca pula nagród
Organizatorzy konkursu „Paradyż Designers" stawiają na nieszablonowe i twórcze podejście do całego procesu projektowego. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu wizualizacji 3D przedstawiającej aranżację dowolnego wnętrza o powierzchni do 80 m², koniecznie z wykorzystaniem kolekcji Neve Creative oraz opcjonalnie innych płytek podłogowych i ściennych z pełnej oferty marki Paradyż. W konkursie mogą wziąć udział profesjonaliści wykonujący zawód architekta, architekta wnętrz, projektanta, dekoratora wnętrz oraz studenci wyższych uczelni na kierunku związanym z architekturą, czy też architekturą wnętrz. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Uczestnicy konkursu będą walczyć o trzy nagrody główne: o wartości 55 tys. zł (w tym nagroda pieniężna 30 tys. zł) za zajęcie pierwszego miejsca, o wartości 25 tys. zł (w tym nagroda pieniężna 20 tys. zł) za zajęcie drugiego miejsca i nagrodę o wartości 15 tys. zł (w tym nagroda pieniężna 10 tys. zł) za zajęcie trzeciego miejsca. Przyznana zostanie także nagroda specjalna w kategorii „Debiut Roku” o wartości 10 tys. zł (w tym nagroda pieniężna 5 tys. zł) oraz 2 wyróżnienia o wartości 2 500 zł każde.
Ceramika Paradyż – ponad trzy dekady z designem
Firma od lat napędza dobre wzornictwo, wspiera architektów i projektantów. Prowokuje stosowanie odważnych i twórczych idei zachęcając do rozwijania umiejętności. Taki jest również cel kolejnej edycji konkursu „Paradyż Designers”.
- Poza tworzeniem produktów zachwycających wzornictwem i jakością, odpowiadaniem na potrzeby klientów oraz inspirowaniem pięknem, naszą ogromną ambicją jest także tworzenie przestrzeni dla architektów i projektantów do rozwijania ich kreatywności oraz twórczego potencjału. Prowadzimy wiele działań edukacyjno-inspiracyjnych pod szyldem Akademii Paradyż. Wiosną tego roku zaprezentowaliśmy kolejną odsłonę udanej współpracy naszej marki z Mają Ganszyniec. Teraz Neve Creative zaprojektowana przez Maję będzie wyzwaniem dla uczestników drugiej edycji konkursu „Paradyż Designers”. Jego organizacja to wyjątkowa sposobność, aby zaprezentować wszechstronny charakter i możliwości tej ponadczasowej kolekcji. Wierzymy, że czekające na zwycięzców nagrody pomogą architektom w rozwoju kariery i kształtowaniu marki osobistej - podkreśliła dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki Paradyż.
Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.paradyz.com/konkurs. Konkurs rozpoczął się 9 listopada 2022 roku. Zgłoszenia należy przysłać do 17 lutego 2023 roku, a wyniki zostaną ogłoszone 9 marca 2023 roku.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
Piosenkarka zaznacza, że Sławomir od jakiegoś czasu na 19 marca przygotowuje muzyczny prezent dla fanów. Tym razem będzie to singiel „Helena”. To już także ostatnia prosta przed premierą płyty „Cudowronek”, która ukaże się już niebawem. Jak podkreśla Kajra, znajdzie się na niej 16 utworów w starym, dobrym stylu jej męża, gwiazdy rock polo.
Firma
Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Żywienie
Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.