Komunikaty PR

Parawaning w łazience

2020-07-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Parawan kojarzy się przede wszystkim z latem i jest nieodzownym elementem wakacji nad polskim morzem. Nie bez powodu – ochrania przed wiatrem, słońcem oraz zapewnia intymność. Między innymi dlatego jest tak lubiany. Coraz większą popularnością cieszy się jego analogiczna wersja stosowana w łazience. Parawan nawannowy ma wiele zalet szczególnie latem, gdy szybki prysznic bywa na wagę złota. Dlaczego warto zamontować go u siebie w domu?

 

Parawan nawannowy to doskonałe rozwiązanie dla osób, które posiadają wannę, a chciałyby korzystać także z prysznica. To także świetna propozycja na gorące dni, gdy ma się ochotę na szybkie odświeżenie.

 

- Parawan nawannowy może być również kompromisem w domach, gdy jedna osoba lubi szybki prysznic, a druga woli długie relaksujące kąpiele. Sprawdzi się w małych łazienkach, w których nie ma wystarczająco dużo miejsca, by zmieścić oba elementy – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Czym jest parawan nawannowy?

Parawan montowany jest do krawędzi wanny tak, by spełniał rolę ochrony podczas kąpieli. Na rynku dostępne są modele jednoczęściowe, wieloczęściowe oraz w pełni zabudowane, nieskładane lub składane na kilka sposobów: wahadłowo, harmonijkowo lub przesuwnie. Mogą mieć też różne szerokości, dzięki czemu możemy dobrać je do niemal każdej wanny.

 

- To, na który wariant się zdecydujemy zależy od osobistych upodobań oraz sytuacji aranżacyjnej łazienki. Warto podczas jego wyboru zwrócić uwagę na pewne detale, dzięki którym korzystanie z parawanu będzie komfortowe – dodaje Hanna Błaszak.

 

O czym należy pamiętać?

Warto, by szyba parawanu była pokryta hydrofobową powłoką EasyClean® ułatwiającą czyszczenie. Można zastanowić się również nad zamówieniem parawanu z wieszakiem relingowym, dzięki któremu ręcznik zawsze będzie w zasięgu naszych rąk. To jednak nie wszystko. Koniecznie trzeba sprawdzić, czy sposób montażu parawanu jest odpowiedni dla naszego wnętrza. Ważna jest lokalizacja baterii, która zdeterminuje wybór modelu pod względem sposobu otwierania. Standardowo parawan montuje się za pomocą klamer lub profilu doszczelniającego. Istnieją jednak modele, które można zamontować bez profilu.

 

- W ofercie Radaway pojawił się ostatnio nowy model parawanu Arta QL PNJ I. Jego wyróżnikiem jest możliwość montażu bezprofilowego za pomocą zawiasów mocowanych bezpośrednio do ściany. Dzięki takiemu rozwiązaniu model staje się niezwykle elegancki, subtelny, a wnętrze wydaje się być bardziej przestronne i lżejsze. Należy jednak pamiętać, że zamawiając parawan z tej kolekcji, musimy dysponować idealnie równymi ścianami – mówi Hanna Błaszak.

 

W propozycjach marki Radaway znajdują się też modele dostępne w programie „Na Miarę” umożliwiającym dopasowanie jego rozmiarów do indywidualnych potrzeb. Parawan na miarę spełni wszystkie wymagania – zarówno te związane z funkcjonalnością, jak i estetyką.

 

Parawan formą ozdoby

Parawan nawannowy może pełnić rolę ciekawej dekoracji. Swoim designem jest w stanie podkreślić charakter wnętrza. Czarne profile lub szprosy świetnie sprawdzą się w industrialnych łazienkach, białe detale podkreślą minimalizm i uniwersalność, złote dodadzą oryginalności i elegancji, a elementy chromowane subtelnego błysku. Wartym uwagi rozwiązaniem będzie też zastosowanie szkła innego niż przejrzyste np. grafitowego, brązowego, Pixarena czy Mirror lub skorzystanie z usługi laserowego grawerowania na szkle. Dzięki niej każdy może spersonalizować parawan i mieć w domu produkt unikatowy, z niebanalnym ozdobnym wzorem na szybie.

 

- Laserowe grawerowanie na szkle to niezwykle trwała metoda. Motyw nanosi się zawsze po zewnętrznej stronie tafli, co ułatwia czyszczenie, i dzięki czemu wzór nie ściera się utrzymując nieskazitelny wygląd na długie lata - przekonuje Hanna Błaszak.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.