Komunikaty PR

Pastel Cocktail – nowy trend w aranżacji domu.

2023-03-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.18 MB )

Pastele niekiedy kojarzą się z odcieniami bardzo delikatnymi, sennymi. Czy słusznie? Nie! – Można się czasem spotkać z przekonaniem, że kolory pastelowe to barwy rozbielone. Jednak w świecie sztuk plastycznych określa się tak odcienie o dużej jasności i intensywności zarazem – wyjaśnia Monika Bielska, dyrektor kreatywna Miloo Home. – Są to kolory żywe i energetyczne, choć jednocześnie pełne światła. Wiosną jest na nie najlepszy czas, bo właśnie takie barwy w naszym otoczeniu wydobywa długo wyczekiwane słońce – dodaje.

Skoro więc na zewnątrz robi się coraz cieplej, rozsuńmy szeroko firanki i zasłony, aby przyjrzeć się kolorom wiosny. Nad głową mamy mocny błękit nieba, pod stopami zieloną trawę, a w przed sobą żółte, różowe, czerwoneczy fioletowe kwiaty. Te i inne barwy w wiosennych, pastelowych odcieniach warto teraz zaprosić do wnętrza, by cieszyć się nimi również po zachodzie słońca i w mniej pogodne dni. Pastel Cocktail zapewni nam wszystkim energię nawet w czasie deszczu!

Meble – barwne z każdej strony

Trend Pastel Cocktail wnosi powiew świeżości w krąg meblarskiej klasyki. Promuje m.in. tradycyjne formy zainspirowane… antykami z XVIII-wiecznej Szwecji czy Francji, ale w zupełnie bezpretensjonalnym wydaniu. Elegancką, wypracowaną przez utalentowanych rzemieślników formę łączy z delikatnym błękitem lub rozbielonym kolorytem naturalnego drewna. Ciekawostką jest kontrastująca, ciemna barwa wnętrza mebla. Na takim tle przepięknie zaprezentują się żywe kolory dodatków.

Nie brakuje też nawiązań do zjawisk znacznie nowszych. Tapicerowane pufy – w Miloo Home oferowane w najwyższej jakości ręcznego wykonania – obok inspiracji stylem wiktoriańskim czy słynną sofą chesterfield wprowadzają do wnętrza echa Mid-Century Modern, czyli modernizmu z połowy XX wieku. Wszystkim tym siedziskom towarzyszą m.in. odpowiadające im stylistycznie stoliki pomocnicze, konsole, komody.

Trend Pastel Cocktail doskonale łączy się także ze stylem nowoczesnym, boho albo etno. A skoro inspiracji dostarcza wiosna, prócz szacownych mebli tapicerowanych pojawiają się tu modele wyplatane, zarówno w naturalnym odcieniu, jak i malowane np. na niebiesko. Recepturę wiosennego koktajlu każdy może więc komponować wedle własnego smaku.

Dodatki – przebłyski koloru na zawołanie

W roli przyprawy do apetycznego miksu kolorów najlepiej sprawdzają się dodatki. One właśnie są też najlepszym sposobem na to, by nowy trend wprowadzić do własnego domu bez wielkiej rewolucji. Warto zwrócić uwagę m.in. na eleganckie lampy stołowe z ceramiki w odcieniach błękitu, granatu oraz zieleni. Ten sam materiał powraca w fantazyjnych kształtach pater. Uwagę zwracają także szkła (m.in. dekoracyjne wazony), w których wspaniale igrają promienie wiosennego słońca.

Prawdziwym hitem są jednak plecionki, które świetnie łączą się z pastelami – wzajemnie podkreślają swe walory. Tegoroczne must have to m.in. rattanowe abażury lamp w stylu boho. Rozmaite efektowne odcienie przynoszą z kolei modele ręcznie wykonane z hiacyntu wodnego barwionego na niebiesko, turkusowo czy czerwono. Te same barwy pojawiają się również w praktycznych koszach, które mogą służyć i za osłonki doniczek – w domu, na werandzie albo na tarasie, gdzie już za chwilę zacznie się sezon.

Tekstylia – wyjątkowo delikatne odcienie

Kropkę nad i we wnętrzu w duchu Pastel Cocktail stawiają (a właściwie miękko kładą) tekstylia. Dywan w świeżym odcieniu to najlepsza baza modnej aranżacji. Poduszki pozwalają wygodnie umościć się na sofie czy w fotelu, aby delektować się atmosferą wiosny. Pledy zapewniają przyjemne ciepło w mniej pogodne dni. A dzięki narzutom w jednej chwili można zupełnie odmienić i gamę kolorystyczną, i charakter wnętrza. W bogatym wyborze wszystkie te produkty (i wiele więcej, niż widać na zdjęciach) czekają w salonach stacjonarnych Miloo Home oraz na www.miloohome.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.