Perfekcja i funkcjonalność do sześcianu
Gdy zapada wieczór, otoczenie zmienia swoje oblicze. To, co niewidoczne za dnia, staje się jasne po zmroku. Do gry wkraczają wyjątkowi scenarzyści. Rzucając światło na oryginalne elementy architektury zewnętrznej, projektują nastrojową przestrzeń. Reflektory Kuboid marki [LND] dzieląc się swoją doskonałością kształtu i prostotą formy, nadają bryle budynku nowy wymiar.
W świetle reflektorów
Główną rolą projektorów oświetleniowych jest eksponowanie uroku obiektów oraz podkreślanie ich walorów estetycznych. Te rozwiązania to sprawdzony sposób na wydobycie charakterystycznych wyróżników fasady budynków, struktury, elementów zdobniczych czy unikatowych, a nawet zabytkowych cech. Dzięki nim możemy doświetlić wybrane strefy otoczenia, a także – w subtelny sposób wydobyć z mroku mniejszą architekturę ogrodową – fontanny, drzewa i krzewy. Przykładem tego typu rozwiązań są reflektory zewnętrzne włoskiej marki [LND].
Magia prostoty
Seria Kuboid została stworzona zarówno z myślą o obiektach mieszkalnych, jak i użyteczności publicznej. Przemyślana, kompaktowa i minimalistyczna forma sprawia, że w nieinwazyjny sposób integrują się z otoczeniem i architekturą zewnętrzną – o różnym stylu i charakterze.
Kuboid marki [LND] to projektory z opcją montażu ściennego, sufitowego i podłogowego – także bezpośrednio w gruncie. Sześcienny korpus, dostępny w wykończeniu proszkowym czarnym, białym, grafitowym i oksyda, jest regulowany w zakresie 120° na osi poziomej i 90° na osi pionowej. Dzięki temu bez większych trudności możemy ustawiać kąt padania strumienia światła – w zależności od oczekiwanego efektu. Reflektory dostępne są w trzech wymiarach – 90, 120, 160, w wariancie ze szkłem mlecznym i opalowym, a także z wiązką światła punktowego, kątowego (30°, 45°) oraz rozproszonego.
Stopień ochrony IP67 oznacza z kolei, że projektory Kuboid marki [LND] są odporne na szczególne warunki zewnętrzne, takie jak pył czy chwilowe zanurzenie. Są zatem idealnym wyborem do oświetlania przestrzeni wokół domu - fasad, werand, wejść, i podkreślania unikalnych walorów architektonicznych.
Produkty marki [LND] dostępne są w sklepie internetowym www.lnd.pl
O marce [LND]:
[LND] to znana włoska marka oświetlenia zewnętrznego należąca do Landa Illuminotecnica, będącej częścią grupy Bugatti La San Marco S.a.p.a. Początki działalności firmy sięgają roku 1987, kiedy to w Lumezzane - malowniczej miejscowości na północy Włoch, rozpoczęto produkcję opraw oświetleniowych do użytku zewnętrznego. Do chwili obecnej cała produkcja odbywa się w zakładach zlokalizowanych we Włoszech, co pozwala na nieustanne monitorowanie wszystkich etapów procesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, kompleksowej ofercie, wykwalifikowanym zespołom projektowym oraz sprawdzonej i nowoczesnej technologii, firma ugruntowała swoją pozycję na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Znakiem rozpoznawczym produktów [LND] jest nowoczesny design, szeroka i kompletna gama rozwiązań oświetleniowych dostosowanych do architektury budynków. Minimalistyczne wzornictwo idzie w parze z najnowszą technologią oraz solidnością i ponadczasową funkcjonalnością. Od lat marka [LND] wyznacza trendy w oświetlaniu architektury zewnętrznej.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.