Komunikaty PR

Perła mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

2024-07-22  |  01:00
Biuro prasowe

Perła dla miłośników mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

Po sukcesie kolekcji Carretto Siciliano, marka Bialetti i dom mody Dolce&Gabbana kontynuują współpracę, prezentując nową kolekcję Blue Mediterraneo. To ukłon w stronę sycylijskiej tradycji ceramicznej oraz najbardziej rozpoznawalnego motywu dekoracyjnego – majolijki. 

W kolekcji Blue Mediterraneo kultowe produkty Bialetti, czyli kawiarki oraz dedykowana do nich kawa mielona, zostały kunsztownie wykończone niebieskim deseniem, po który chętnie sięga w swoich kolekcjach dom mody Dolce&Gabbana.

Linia Blue Mediterraneo z niebieskim motywem charakterystycznym dla kultury śródziemnomorskiej to przykład włoskiego kunsztu i estetyki, który nie ogranicza swojej roli do przedmioty użytkowego ale jest małym dziełem sztuki i ozdobą każdej kuchni.

Kawiarka – królowa włoskiej kawy

W kolekcji stworzonej przez Bialetti oraz Dolce&Gabanna znalazła się kultowa kawiarka – wynalazek, który ponad 90 lat temu zrewolucjonizował codzienny rytuał picia kawy w domu i uczynił ją jeszcze przyjemniejszym.

Cała linia - kawiarka i kawa – przenosi do serca Morza Śródziemnego. Poprzez kolory, kształty i zapachy przypomina o bezcennym i bogatym dziedzictwie kulturowym Sycylii oraz ożywia jedną z ukochanych części włoskiego stylu życia, jaką jest rytuał picia kawy.

Wybierz się w wakacyjną włoską podróż

Wcześniej, Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły wspólnie kolekcję Carretto Siciliano, na której znalazł się wzór wozu sycylijskiego.

Elementy wyspiarskiego folkloru, takie jak sycylijski wóz konny, od zawsze znajdowały się w centrum estetyki i twórczości artystycznej Dolce&Gabbana. Marka bardzo umiejętnie przenosiła te motywy dekoracyjne na swoje projekty ubrań i akcesoriów. Stroje Dolce&Gabbana skrywają sekrety rzemiosła, w którym ręce artysty tworzą coś niepowtarzalnego.

Kolekcje Bialetti i Dolce&Gabbana dostępne są w sklepie internetowym Coffeedesk oraz stacjonarnie, w kawiarniach Coffeedesk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak stworzyć poddasze pełne naturalnego światła? Biuro prasowe
2024-09-05 | 13:00

Jak stworzyć poddasze pełne naturalnego światła?

Wnętrza pod skosami mogą mieć niepowtarzalny klimat i zapewnić komfort mieszkańcom, jeśli tylko zadbamy o to, aby były odpowiednio doświetlone. Duże znaczenie ma również otwarcie
Dom BRAK ZDJĘCIA
2024-09-05 | 01:00

Tubądzin Meets… Bolonia

Cersaie, czyli Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, odbędą się w dniach 23-27 września 2024 roku w Bolonii. To jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży na całym świecie. Przez pięć dni czołowi
Dom Wielkoformatowe instalacje przestrzenne. Z galerii sztuki do wnętrz
2024-09-04 | 21:50

Wielkoformatowe instalacje przestrzenne. Z galerii sztuki do wnętrz

Sztuka nadaje wyjątkowego charakteru, ekskluzywności i osobowości. O ile łatwiej jest zaaranżować obraz, czy to abstrakcję, czy dzieło sztuki dawnej, problemy mogą stwarzać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków

We wcześniejszym wywiadzie udzielonym agencji Newseria Lifestyle aktor zaznaczył, że chciałby się wprowadzić do nowego mieszkania przed wakacjami. Remont jednak nieco przeciągnął się w czasie i plany trzeba było skorygować. Rafał Zawierucha podkreśla natomiast, że zależy mu na tym, by wszystko było zrobione dokładnie, i w tym momencie kilka tygodni opóźnienia nie robi już różnicy. Najbardziej cieszy go to, że wraz z żoną i córeczką będą mieli swoje wymarzone lokum z piękną sypialnią, funkcjonalną garderobą i bajecznym pokoikiem dla dziecka.

Problemy społeczne

Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami

Czytanie dziecku bajek to nie tylko sposób na wspólne spędzenie czasu, ale i pierwszy krok bajkoterapii. Gdy za tym idą rozmowy o bohaterach i ich przeżyciach, a także wspólne zabawy odnoszące się do przeczytanej bajki, mamy do czynienia z jednym z najbardziej skutecznych narzędzi edukacyjnych. Bajkoterapia buduje osobiste zasoby dziecka, pokazuje wzorce zachowań, które mogą być wsparciem w trudnej emocjonalnie sytuacji, uczy samoświadomości, współpracy, nazywania i regulacji emocji. Co ważne, korzystać mogą na tym także dorośli.

Moda

Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy

Zdaniem stylisty branża modowa powinna zwracać większą uwagę na otaczające nas środowisko i podejmować takie działania, które zamiast prowadzić do jego degradacji,  będą je chroniły. Niestety sieci sklepów z ubraniami proponują konsumentom wciąż nowe kolekcje, modne zaledwie przez kilka tygodni. Bombardują więc rynek tanimi ubraniami niskiej jakości, których produkcja pochłania ogromne ilości prądu, wody i zwiększa ślad węglowy, działając tym samym na szkodę klimatu. Tomasz Jacyków podkreśla, że on sam jest wiernym klientem second handów, przerabia ubrania i ponownie je wykorzystuje. Jak tłumaczy, to samo można zrobić z rzeczami znalezionymi w naszych szafach.