Komunikaty PR

Perła mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

2024-07-22  |  01:00
Biuro prasowe

Perła dla miłośników mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

Po sukcesie kolekcji Carretto Siciliano, marka Bialetti i dom mody Dolce&Gabbana kontynuują współpracę, prezentując nową kolekcję Blue Mediterraneo. To ukłon w stronę sycylijskiej tradycji ceramicznej oraz najbardziej rozpoznawalnego motywu dekoracyjnego – majolijki. 

W kolekcji Blue Mediterraneo kultowe produkty Bialetti, czyli kawiarki oraz dedykowana do nich kawa mielona, zostały kunsztownie wykończone niebieskim deseniem, po który chętnie sięga w swoich kolekcjach dom mody Dolce&Gabbana.

Linia Blue Mediterraneo z niebieskim motywem charakterystycznym dla kultury śródziemnomorskiej to przykład włoskiego kunsztu i estetyki, który nie ogranicza swojej roli do przedmioty użytkowego ale jest małym dziełem sztuki i ozdobą każdej kuchni.

Kawiarka – królowa włoskiej kawy

W kolekcji stworzonej przez Bialetti oraz Dolce&Gabanna znalazła się kultowa kawiarka – wynalazek, który ponad 90 lat temu zrewolucjonizował codzienny rytuał picia kawy w domu i uczynił ją jeszcze przyjemniejszym.

Cała linia - kawiarka i kawa – przenosi do serca Morza Śródziemnego. Poprzez kolory, kształty i zapachy przypomina o bezcennym i bogatym dziedzictwie kulturowym Sycylii oraz ożywia jedną z ukochanych części włoskiego stylu życia, jaką jest rytuał picia kawy.

Wybierz się w wakacyjną włoską podróż

Wcześniej, Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły wspólnie kolekcję Carretto Siciliano, na której znalazł się wzór wozu sycylijskiego.

Elementy wyspiarskiego folkloru, takie jak sycylijski wóz konny, od zawsze znajdowały się w centrum estetyki i twórczości artystycznej Dolce&Gabbana. Marka bardzo umiejętnie przenosiła te motywy dekoracyjne na swoje projekty ubrań i akcesoriów. Stroje Dolce&Gabbana skrywają sekrety rzemiosła, w którym ręce artysty tworzą coś niepowtarzalnego.

Kolekcje Bialetti i Dolce&Gabbana dostępne są w sklepie internetowym Coffeedesk oraz stacjonarnie, w kawiarniach Coffeedesk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.