Komunikaty PR

Perła mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

2024-07-22  |  01:00
Biuro prasowe

Perła dla miłośników mody i designu - Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły nową kolekcję

Po sukcesie kolekcji Carretto Siciliano, marka Bialetti i dom mody Dolce&Gabbana kontynuują współpracę, prezentując nową kolekcję Blue Mediterraneo. To ukłon w stronę sycylijskiej tradycji ceramicznej oraz najbardziej rozpoznawalnego motywu dekoracyjnego – majolijki. 

W kolekcji Blue Mediterraneo kultowe produkty Bialetti, czyli kawiarki oraz dedykowana do nich kawa mielona, zostały kunsztownie wykończone niebieskim deseniem, po który chętnie sięga w swoich kolekcjach dom mody Dolce&Gabbana.

Linia Blue Mediterraneo z niebieskim motywem charakterystycznym dla kultury śródziemnomorskiej to przykład włoskiego kunsztu i estetyki, który nie ogranicza swojej roli do przedmioty użytkowego ale jest małym dziełem sztuki i ozdobą każdej kuchni.

Kawiarka – królowa włoskiej kawy

W kolekcji stworzonej przez Bialetti oraz Dolce&Gabanna znalazła się kultowa kawiarka – wynalazek, który ponad 90 lat temu zrewolucjonizował codzienny rytuał picia kawy w domu i uczynił ją jeszcze przyjemniejszym.

Cała linia - kawiarka i kawa – przenosi do serca Morza Śródziemnego. Poprzez kolory, kształty i zapachy przypomina o bezcennym i bogatym dziedzictwie kulturowym Sycylii oraz ożywia jedną z ukochanych części włoskiego stylu życia, jaką jest rytuał picia kawy.

Wybierz się w wakacyjną włoską podróż

Wcześniej, Bialetti i Dolce&Gabbana stworzyły wspólnie kolekcję Carretto Siciliano, na której znalazł się wzór wozu sycylijskiego.

Elementy wyspiarskiego folkloru, takie jak sycylijski wóz konny, od zawsze znajdowały się w centrum estetyki i twórczości artystycznej Dolce&Gabbana. Marka bardzo umiejętnie przenosiła te motywy dekoracyjne na swoje projekty ubrań i akcesoriów. Stroje Dolce&Gabbana skrywają sekrety rzemiosła, w którym ręce artysty tworzą coś niepowtarzalnego.

Kolekcje Bialetti i Dolce&Gabbana dostępne są w sklepie internetowym Coffeedesk oraz stacjonarnie, w kawiarniach Coffeedesk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.