Komunikaty PR

Perły Ceramiki dla Grupy Tubądzin

2023-02-24  |  15:40
Biuro prasowe

Pięć statuetek dla czterech kolekcji płytek. Jury konkursu Perły Ceramiki UE 2022 doceniło nietuzinkowy design i urzekającą subtelność wzorów inspirowanych naturą. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali w Warszawie.

Gala wręczenia nagród odbyła się w Warszawskim Domu Technika 23 lutego. Jak co roku kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” wybrał produkty, które wpisują się w najnowsze trendy i mają najwyższą jakość. Wśród nich znalazły się cztery kolekcje Grupy Tubądzin: Balance Stone, Onice Rosa, Blue Stone i Sophi Oro. Ostatnia z nich zdobyła dwa wyróżnienia: Perła Ceramiki EU 2022 oraz Perła Ceramiki Dystrybutorów 2022 – w tej kategorii wyboru dokonywali dystrybutorzy.

Kolekcja Balance Stone urzeka subtelną kolorystyką i realistycznym odwzorowaniem portugalskiej odmiany marmuru Alpine. Znacznie mniej znana odsłona minerału, z której zaczerpnął Maciej Zień, zaintrygowała jury.

Płytki Blue Stone doceniono za artystyczne podejście do błękitów oraz piękny motyw florystyczny, który hipnotyzuje onirycznym wdziękiem. Z ich pomocą można stworzyć oryginalną aranżację w dowolnym pomieszczeniu.

W linii Onice Rosa zachwycił nie tylko ciepły, pudrowy róż, ale także autentyczność wzoru. Wielowarstwowość onyksu uzyskano z pomocą świetlistej granilli.

Sophi Oro ujęła natomiast złoceniami na klasycznym czarnym tle, które przyciągają niewymuszonym blaskiem w stylu glamour. Połączenie szlachetnej kolorystyki oraz delikatne wzornictwo to doskonały sposób na wnętrze pełne elegancji.

Perły Ceramiki UE to konkurs organizowany od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych”. Składa się z trzech etapów. Osoby związane z projektowaniem, wzornictwem i architekturą nominują na poszczególnych szczeblach wybrane kolekcje, a następnie typują zwycięzców. Dystrybutorzy nagradzają także swoje ulubione kolekcje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.