Piękne wnętrza w obiektywie… smartfona - warsztaty Bizzarto
Spotkanie biznesowe w kameralnym gronie, nowe relacje oraz porcja wiedzy i praktyki od profesjonalistów. A to wszystko w komfortowej przestrzeni i otoczeniu najlepszego polskiego designu. Tak przebiegały warsztaty dla architektów i projektantów wnętrz zorganizowane przez markę Bizzarto.
„Sesja zdjęciowa wnętrza w promocji biznesu architekta” to temat przewodni spotkań, na które zaprasza architektów i projektantów wnętrz Bizzarto, ekspert w dziedzinie najwyższej jakości komfortowego wypoczynku. Marka, która od ponad 15 lat projektuje i oferuje niekończącą się przyjemność posiadania pięknych przedmiotów.
Pierwsze spotkania, otwierające cykl w formule śniadania biznesowego połączonego z warsztatami, odbyły się 21 listopada w Katowicach oraz 13 grudnia w Gdańsku. Komfortową przestrzeń do nawiązywania relacji i zdobywania wiedzy zapewniły salony firmowe Bizzarto, zlokalizowane w katowickim Home Concept oraz gdańskiej galerii City Meble. Partnerem spotkań był Jawor-Parkiet, polski producent pięknych podłóg drewnianych. W swobodnej, śniadaniowej atmosferze marka Bizzarto zafundowała architektom i projektantom wnętrz wysokoenergetyczną dawkę know-how oraz spotkanie z ekspertami i dobrym designem.
- Tematyka spotkań, którą zaproponowaliśmy architektom została przyjęta z ogromnym zainteresowaniem – mówi Małgorzata Jeżowska, marketing manager Bizzarto. – Zależało nam, aby program warsztatów dotyczył zagadnień wspierających architektów w ich w pracy, a wszelkie nowe umiejętności, służące promocji projektów i pracowni są dziś niezwykle cenne.
O profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności zadbali zaproszeni do współpracy eksperci. Warsztaty fotografowania wnętrz smartfonem poprowadził Michał Przeździk-Buczkowski z Budzik Studio, jeden z najlepszych polskich fotografów wnętrz, autor sesji zdjęciowych dla Elle Decoration, Label Magazine, Design Alive i wielu innych. Natomiast Marcin Poboży, doradca wizerunkowy uznanych pracowni projektowych mówił o tym, jak zorganizować sesję zdjęciową zaprojektowanego przez siebie wnętrza oraz doradzał jak skutecznie wykorzystać zdjęcia do promocji własnej pracowni.
Spotkania były także znakomitą okazją do zaprezentowania tego, co marka oferuje architektom oraz ich klientom. Zwłaszcza, że w inspirujących wnętrzach showroomów Bizzarto kolekcje designerskich mebli wypoczynkowych można było nie tylko obejrzeć z bliska, ale też przetestować pod kątem komfortu oraz przekonać się o najwyższej klasie ich wykonania. Między innymi nagrodzoną w tym roku tytułami must have i Diament Meblarstwa modułową Dune, jak i najnowsze propozycje łóżek tapicerowanych projektu Grynasz Studio.
- Nasze kolekcje są efektem współpracy z najlepszymi projektantami. Dbamy, by były oryginalne, ale także ponadczasowo eleganckie i zachwycająco wygodne. Aby wprost urzekały swoją funkcjonalnością – mówi Małgorzata Jeżowska. - Sofy Bizzarto tworzymy całkowicie ręcznie. Z pietyzmem, uwagą i starannością, przygotowują je pracownicy o szczególnych umiejętnościach i wieloletniej praktyce. Wykorzystują do tego wyłącznie najwyższej klasy materiały. Ponieważ chcemy, żeby nasze sofy cieszyły klientów przez całe lata.
Na kolejne spotkanie Bizzarto zaprasza architektów już na początku lutego do Poznania.
Zdjęcia: Michał Przeździk-Buczkowski

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.