Komunikaty PR

Piękno, które tkwi w prostocie

2021-12-08  |  16:20
Biuro prasowe

Tak jak zmieniamy dekoracje wnętrz z uwagi na porę roku czy wyjątkową okazję, tak i aranżację stołu dobieramy do okoliczności. A niewątpliwie to zimą, zwłaszcza w okolicach świąt Bożego Narodzenia, najczęściej (i chyba najpiękniej!) przystrajamy nasze mieszkania. To właśnie w tym magicznym czasie dbamy o każdy najmniejszy szczegół, pamiętając że stół – serce domu, także zasługuje na wyjątkową oprawę. A ją zapewni ponadczasowy serwis SHELL marki Fyrklövern.

SHELL to kolekcja stoneware w kolorze złamanej bieli. Wytwarzana jest w Portugalii, w jednej z czołowych fabryk kamionki, wspierającej zrównoważoną produkcję. To co ją wyróżnia, to nieregularne kształty z elementami beżu i jasnej szarości oraz ręcznie malowane złote krawędzie, którymi zdobione są kubki, miseczki, dzbanek i talerze obiadowe. Wszystkie elementy serwisu SHELL są jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne – zachwycające w każdym wymiarze.

Kolekcja SHELL pozwala tworzyć prawdziwie unikatowe aranżacje. Dzięki tej charakterystycznej dla serwisu prostocie i naturalności, możemy uzupełniać stylizację stołu o różnorodne elementy dekoracyjne. W zimowym i świątecznym czasie warto wykorzystać akcenty w intensywnym kolorze, np. butelkowej zieleni, która będzie idealnie kontrastować z bielą serwisu SHELL i jeszcze mocniej podkreśli jego piękno. Taką aranżację doskonale uzupełnią naturalne dodatki – gałązki świerku czy jodły, suszone plasterki cytrusów, papierowe ozdoby, laska cynamonu. Przyjemnego ciepła nada wnętrzu subtelne światło świec. Tak prosto – i tak pięknie!

Serwis SHELL Fyrklövern to nie tylko design w najlepszym wydaniu, ale też funkcjonalność. Kamionka jest wytrzymała, a te elementy które nie posiadają złotych zdobień, mogą być używane zarówno w kuchence mikrofalowej, jak i w zmywarce.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.