Komunikaty PR

Piękno różnorodności w nowych kolekcjach Opoczno Impressions

2022-07-05  |  12:52
Biuro prasowe

Motywem przewodnim konceptu Opoczno Impressions, czyli najnowszej propozycji polskiego producenta płytek ceramicznych i gresów, jest różnorodność. Wzory organiczne, beże, linearne struktury, czyli wzornictwo obecne w europejskich trendach – to wszystko można znaleźć w kolekcjach stworzonych dla posiadaczy również niedużych łazienek. W zależności od indywidualnych potrzeb, mogą stanowić podstawę do stworzenia wnętrz w różnych stylach.

Potencjał i piękno nowości można odkryć dzięki stworzonym specjalnie na tę okazję kreatywnym moodboardom. To inspirująca prezentacja według pomysłu projektantki i stylistki wnętrz Patrycji Rabińskiej oraz w obiektywie Yassena Hristova.

Koncept Opoczno Impressions to pochwała różnorodności i ukłon w stronę indywidualności. Każda ze składających się na ten koncept kolekcji jest inna, każda wywołuje odmienne odczucia i skojarzenia, a jednocześnie daje dużą swobodę interpretacji. - Niezależnie od tego czy poszukujemy spokoju i wyciszenia czy energii potrzebnej do działania, każdy odnajdzie tu klucz do stworzenia własnej przestrzeni, bo każdy z nas jest inny – mówi Marcelina Skupińska, Senior Product Manager Opoczno, autorka kolekcji.

Wśród szesnastu nowych propozycji znalazły się organiczne wzory i struktury, od motywów roślinnych po cementowe grafiki, przedstawione w kolekcjach Motti Leaf, Velez, Parmina, Farisa, Durin. Ponadto, koncept tworzą trendowe beże – od kremowego terazzo po metaliczną rdzę, reprezentowane przez kolekcje Posito, Triana, Wilmi, Sensuella, First Row, Metaliko. Całości dopełniają ekspresyjne grafiki kamienia, którego bezpretensjonalne piękno odwzorowują kolekcje Tilian, Meet Me, Silver Wish, Stone Hills oraz Ginevra. Charakter wzorów podkreślają linearne struktury i dekoracyjne mozaiki. Ten rozbudowany koncept tworzą kolekcje ścienne w formacie 30x60 cm wraz z dedykowanymi płytkami podłogowymi oraz kolekcja Metro Style w nowym formacie 10x20 cm. Wyjątkowy design serii oddziałuje na emocje za pomocą oryginalnych grafik, zmysłowych faktur, sugestywnych deseni czy subtelnego połysku.

Aby w pełni zaprezentować różnorodność nowych kolekcji Opoczno, pokazać jak efektownie wpisują się w aranżacje w różnych stylach oraz komponują z rozmaitymi kolorami i dodatkami, potrzebny był odpowiedni sposób wizualnej porady dla klientów. Tak powstał pomysł na stworzenie inspiracyjnych moodboardów, które będę opowiadały obrazem o możliwościach zastosowania płytek. - Postawiliśmy na taką formę komunikacji z myślą o różnych potrzebach urządzających – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager Opoczno. - Za pomocą kompozycji materiałowo-kolorystycznych z płytkami w roli głównej podpowiadamy klientom gotowe rozwiązania. Sugerujemy, z czym łączyć daną kolekcję, aby stworzyć piękną łazienkę na lata. Tym samym ułatwiamy dość trudne zadanie wykreowania spójnej aranżacji wnętrza w najbardziej odpowiadającym urządzającemu stylu.

Do współpracy zaproszono Patrycję Rabińską i Yassena Hristova, stylistkę i fotografa, cenionych m.in. za realizację wyjątkowych sesji wnętrzarskich. Efektem pracy duetu twórców jest seria moodboardów prezentujących nowe kolekcje Opoczno Impressions w intrygujących, efektownych zestawieniach. - Kluczem do stworzenia koncepcji moodboardów było moje zamiłowanie do łączenia różnych stylistyk, form i kolorów w jedną unikalną całość. Moją intencją było pokazać różnorodność zastosowań płytek Opoczno jako bazy do poruszania się po bardzo różnych wnętrzarskich światach. Każda z propozycji jest rodzajem podróży, fascynującej przygody – opowiada Patrycja Rabińska, autorka stylizacji.

Kreatywna współpraca Opoczno z Patrycją Rabińską i Yassenem Hristovem zaowocowała również stworzeniem wyrafinowanych kompozycji przestrzennych z nowymi produktami. Te artystyczne manifesty, stanowiące swoistą okładkę całego konceptu, eksponują jego design i inspirują do poszukiwania własnych pomysłów na wnętrze. - Założenie sesji było takie, aby wyjść poza ramy klasycznych moodboardów – wyjaśnia Yassen Hristov, autor zdjęć. - Zaproponowaliśmy więc artystyczne kompozycje przestrzenne. To nasz autorski pomysł, który wyróżnia ten projekt. Myślę, że może pobudzić wyobraźnię zarówno tych, którzy profesjonalnie projektują wnętrza, jak i tych, którzy szukają inspiracji do swojego prywatnego domu.

Inspiracyjne moodboardy z płytkami Opoczno znakomicie oddają różnorodność i wielowymiarowy charakter nowych kolekcji. Pokazują możliwości łączenia płytek z rozmaitymi materiałami, kolorami i dodatkami. To narzędzie pomoże klientom samodzielnie wykreować na bazie wybranej kolekcji płytek stylową aranżację łazienki. Przykładowo, decydując się na płytki z motywem terazzo z kolekcji Posito i kierując inspiracją z moodboardów, możemy urządzić łazienkę w stylu marokańskim lub softloftowym, ale także morskim czy wabi-sabi. Gotowe pomysły na wymarzoną łazienkę z płytkami Opoczno Impressions znajdą także wielbiciele stylu modern classic, boho, nowoczesnego i wielu innych. Z wszystkimi można się zapoznać na stronie internetowej producenta oraz w mediach społecznościowych Opoczno.

 

Więcej o nowych wzorach: https://www.opoczno.eu/trendy/opoczno-impressions-kolekcje-z-organicznymi-wzorami-i-struktura,273.html

https://www.opoczno.eu/trendy/poszukiwane-beze-w-stylowej-odslonie-nowe-kolekcje-opoczno-impressions-,282.html

https://www.opoczno.eu/trendy/motyw-terazzo-w-nowej-odslonie-w-kolekcjach-opoczno-impressions,280.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.