Komunikaty PR

Piękno różnorodności w nowych kolekcjach Opoczno Impressions

2022-07-05  |  12:52
Biuro prasowe

Motywem przewodnim konceptu Opoczno Impressions, czyli najnowszej propozycji polskiego producenta płytek ceramicznych i gresów, jest różnorodność. Wzory organiczne, beże, linearne struktury, czyli wzornictwo obecne w europejskich trendach – to wszystko można znaleźć w kolekcjach stworzonych dla posiadaczy również niedużych łazienek. W zależności od indywidualnych potrzeb, mogą stanowić podstawę do stworzenia wnętrz w różnych stylach.

Potencjał i piękno nowości można odkryć dzięki stworzonym specjalnie na tę okazję kreatywnym moodboardom. To inspirująca prezentacja według pomysłu projektantki i stylistki wnętrz Patrycji Rabińskiej oraz w obiektywie Yassena Hristova.

Koncept Opoczno Impressions to pochwała różnorodności i ukłon w stronę indywidualności. Każda ze składających się na ten koncept kolekcji jest inna, każda wywołuje odmienne odczucia i skojarzenia, a jednocześnie daje dużą swobodę interpretacji. - Niezależnie od tego czy poszukujemy spokoju i wyciszenia czy energii potrzebnej do działania, każdy odnajdzie tu klucz do stworzenia własnej przestrzeni, bo każdy z nas jest inny – mówi Marcelina Skupińska, Senior Product Manager Opoczno, autorka kolekcji.

Wśród szesnastu nowych propozycji znalazły się organiczne wzory i struktury, od motywów roślinnych po cementowe grafiki, przedstawione w kolekcjach Motti Leaf, Velez, Parmina, Farisa, Durin. Ponadto, koncept tworzą trendowe beże – od kremowego terazzo po metaliczną rdzę, reprezentowane przez kolekcje Posito, Triana, Wilmi, Sensuella, First Row, Metaliko. Całości dopełniają ekspresyjne grafiki kamienia, którego bezpretensjonalne piękno odwzorowują kolekcje Tilian, Meet Me, Silver Wish, Stone Hills oraz Ginevra. Charakter wzorów podkreślają linearne struktury i dekoracyjne mozaiki. Ten rozbudowany koncept tworzą kolekcje ścienne w formacie 30x60 cm wraz z dedykowanymi płytkami podłogowymi oraz kolekcja Metro Style w nowym formacie 10x20 cm. Wyjątkowy design serii oddziałuje na emocje za pomocą oryginalnych grafik, zmysłowych faktur, sugestywnych deseni czy subtelnego połysku.

Aby w pełni zaprezentować różnorodność nowych kolekcji Opoczno, pokazać jak efektownie wpisują się w aranżacje w różnych stylach oraz komponują z rozmaitymi kolorami i dodatkami, potrzebny był odpowiedni sposób wizualnej porady dla klientów. Tak powstał pomysł na stworzenie inspiracyjnych moodboardów, które będę opowiadały obrazem o możliwościach zastosowania płytek. - Postawiliśmy na taką formę komunikacji z myślą o różnych potrzebach urządzających – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager Opoczno. - Za pomocą kompozycji materiałowo-kolorystycznych z płytkami w roli głównej podpowiadamy klientom gotowe rozwiązania. Sugerujemy, z czym łączyć daną kolekcję, aby stworzyć piękną łazienkę na lata. Tym samym ułatwiamy dość trudne zadanie wykreowania spójnej aranżacji wnętrza w najbardziej odpowiadającym urządzającemu stylu.

Do współpracy zaproszono Patrycję Rabińską i Yassena Hristova, stylistkę i fotografa, cenionych m.in. za realizację wyjątkowych sesji wnętrzarskich. Efektem pracy duetu twórców jest seria moodboardów prezentujących nowe kolekcje Opoczno Impressions w intrygujących, efektownych zestawieniach. - Kluczem do stworzenia koncepcji moodboardów było moje zamiłowanie do łączenia różnych stylistyk, form i kolorów w jedną unikalną całość. Moją intencją było pokazać różnorodność zastosowań płytek Opoczno jako bazy do poruszania się po bardzo różnych wnętrzarskich światach. Każda z propozycji jest rodzajem podróży, fascynującej przygody – opowiada Patrycja Rabińska, autorka stylizacji.

Kreatywna współpraca Opoczno z Patrycją Rabińską i Yassenem Hristovem zaowocowała również stworzeniem wyrafinowanych kompozycji przestrzennych z nowymi produktami. Te artystyczne manifesty, stanowiące swoistą okładkę całego konceptu, eksponują jego design i inspirują do poszukiwania własnych pomysłów na wnętrze. - Założenie sesji było takie, aby wyjść poza ramy klasycznych moodboardów – wyjaśnia Yassen Hristov, autor zdjęć. - Zaproponowaliśmy więc artystyczne kompozycje przestrzenne. To nasz autorski pomysł, który wyróżnia ten projekt. Myślę, że może pobudzić wyobraźnię zarówno tych, którzy profesjonalnie projektują wnętrza, jak i tych, którzy szukają inspiracji do swojego prywatnego domu.

Inspiracyjne moodboardy z płytkami Opoczno znakomicie oddają różnorodność i wielowymiarowy charakter nowych kolekcji. Pokazują możliwości łączenia płytek z rozmaitymi materiałami, kolorami i dodatkami. To narzędzie pomoże klientom samodzielnie wykreować na bazie wybranej kolekcji płytek stylową aranżację łazienki. Przykładowo, decydując się na płytki z motywem terazzo z kolekcji Posito i kierując inspiracją z moodboardów, możemy urządzić łazienkę w stylu marokańskim lub softloftowym, ale także morskim czy wabi-sabi. Gotowe pomysły na wymarzoną łazienkę z płytkami Opoczno Impressions znajdą także wielbiciele stylu modern classic, boho, nowoczesnego i wielu innych. Z wszystkimi można się zapoznać na stronie internetowej producenta oraz w mediach społecznościowych Opoczno.

 

Więcej o nowych wzorach: https://www.opoczno.eu/trendy/opoczno-impressions-kolekcje-z-organicznymi-wzorami-i-struktura,273.html

https://www.opoczno.eu/trendy/poszukiwane-beze-w-stylowej-odslonie-nowe-kolekcje-opoczno-impressions-,282.html

https://www.opoczno.eu/trendy/motyw-terazzo-w-nowej-odslonie-w-kolekcjach-opoczno-impressions,280.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody Biuro prasowe
2024-07-26 | 08:30

Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody

Pod względem praktyczności roletowe drzwi garażowe nie mają sobie równych. Dzięki wyjątkowo kompaktowej konstrukcji sprawdzają się wszędzie tam, gdzie nie można
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.