Piękno różnorodności w nowych kolekcjach Opoczno Impressions
Motywem przewodnim konceptu Opoczno Impressions, czyli najnowszej propozycji polskiego producenta płytek ceramicznych i gresów, jest różnorodność. Wzory organiczne, beże, linearne struktury, czyli wzornictwo obecne w europejskich trendach – to wszystko można znaleźć w kolekcjach stworzonych dla posiadaczy również niedużych łazienek. W zależności od indywidualnych potrzeb, mogą stanowić podstawę do stworzenia wnętrz w różnych stylach.
Potencjał i piękno nowości można odkryć dzięki stworzonym specjalnie na tę okazję kreatywnym moodboardom. To inspirująca prezentacja według pomysłu projektantki i stylistki wnętrz Patrycji Rabińskiej oraz w obiektywie Yassena Hristova.
Koncept Opoczno Impressions to pochwała różnorodności i ukłon w stronę indywidualności. Każda ze składających się na ten koncept kolekcji jest inna, każda wywołuje odmienne odczucia i skojarzenia, a jednocześnie daje dużą swobodę interpretacji. - Niezależnie od tego czy poszukujemy spokoju i wyciszenia czy energii potrzebnej do działania, każdy odnajdzie tu klucz do stworzenia własnej przestrzeni, bo każdy z nas jest inny – mówi Marcelina Skupińska, Senior Product Manager Opoczno, autorka kolekcji.
Wśród szesnastu nowych propozycji znalazły się organiczne wzory i struktury, od motywów roślinnych po cementowe grafiki, przedstawione w kolekcjach Motti Leaf, Velez, Parmina, Farisa, Durin. Ponadto, koncept tworzą trendowe beże – od kremowego terazzo po metaliczną rdzę, reprezentowane przez kolekcje Posito, Triana, Wilmi, Sensuella, First Row, Metaliko. Całości dopełniają ekspresyjne grafiki kamienia, którego bezpretensjonalne piękno odwzorowują kolekcje Tilian, Meet Me, Silver Wish, Stone Hills oraz Ginevra. Charakter wzorów podkreślają linearne struktury i dekoracyjne mozaiki. Ten rozbudowany koncept tworzą kolekcje ścienne w formacie 30x60 cm wraz z dedykowanymi płytkami podłogowymi oraz kolekcja Metro Style w nowym formacie 10x20 cm. Wyjątkowy design serii oddziałuje na emocje za pomocą oryginalnych grafik, zmysłowych faktur, sugestywnych deseni czy subtelnego połysku.
Aby w pełni zaprezentować różnorodność nowych kolekcji Opoczno, pokazać jak efektownie wpisują się w aranżacje w różnych stylach oraz komponują z rozmaitymi kolorami i dodatkami, potrzebny był odpowiedni sposób wizualnej porady dla klientów. Tak powstał pomysł na stworzenie inspiracyjnych moodboardów, które będę opowiadały obrazem o możliwościach zastosowania płytek. - Postawiliśmy na taką formę komunikacji z myślą o różnych potrzebach urządzających – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager Opoczno. - Za pomocą kompozycji materiałowo-kolorystycznych z płytkami w roli głównej podpowiadamy klientom gotowe rozwiązania. Sugerujemy, z czym łączyć daną kolekcję, aby stworzyć piękną łazienkę na lata. Tym samym ułatwiamy dość trudne zadanie wykreowania spójnej aranżacji wnętrza w najbardziej odpowiadającym urządzającemu stylu.
Do współpracy zaproszono Patrycję Rabińską i Yassena Hristova, stylistkę i fotografa, cenionych m.in. za realizację wyjątkowych sesji wnętrzarskich. Efektem pracy duetu twórców jest seria moodboardów prezentujących nowe kolekcje Opoczno Impressions w intrygujących, efektownych zestawieniach. - Kluczem do stworzenia koncepcji moodboardów było moje zamiłowanie do łączenia różnych stylistyk, form i kolorów w jedną unikalną całość. Moją intencją było pokazać różnorodność zastosowań płytek Opoczno jako bazy do poruszania się po bardzo różnych wnętrzarskich światach. Każda z propozycji jest rodzajem podróży, fascynującej przygody – opowiada Patrycja Rabińska, autorka stylizacji.
Kreatywna współpraca Opoczno z Patrycją Rabińską i Yassenem Hristovem zaowocowała również stworzeniem wyrafinowanych kompozycji przestrzennych z nowymi produktami. Te artystyczne manifesty, stanowiące swoistą okładkę całego konceptu, eksponują jego design i inspirują do poszukiwania własnych pomysłów na wnętrze. - Założenie sesji było takie, aby wyjść poza ramy klasycznych moodboardów – wyjaśnia Yassen Hristov, autor zdjęć. - Zaproponowaliśmy więc artystyczne kompozycje przestrzenne. To nasz autorski pomysł, który wyróżnia ten projekt. Myślę, że może pobudzić wyobraźnię zarówno tych, którzy profesjonalnie projektują wnętrza, jak i tych, którzy szukają inspiracji do swojego prywatnego domu.
Inspiracyjne moodboardy z płytkami Opoczno znakomicie oddają różnorodność i wielowymiarowy charakter nowych kolekcji. Pokazują możliwości łączenia płytek z rozmaitymi materiałami, kolorami i dodatkami. To narzędzie pomoże klientom samodzielnie wykreować na bazie wybranej kolekcji płytek stylową aranżację łazienki. Przykładowo, decydując się na płytki z motywem terazzo z kolekcji Posito i kierując inspiracją z moodboardów, możemy urządzić łazienkę w stylu marokańskim lub softloftowym, ale także morskim czy wabi-sabi. Gotowe pomysły na wymarzoną łazienkę z płytkami Opoczno Impressions znajdą także wielbiciele stylu modern classic, boho, nowoczesnego i wielu innych. Z wszystkimi można się zapoznać na stronie internetowej producenta oraz w mediach społecznościowych Opoczno.
Więcej o nowych wzorach: https://www.opoczno.eu/trendy/opoczno-impressions-kolekcje-z-organicznymi-wzorami-i-struktura,273.html
https://www.opoczno.eu/trendy/poszukiwane-beze-w-stylowej-odslonie-nowe-kolekcje-opoczno-impressions-,282.html
https://www.opoczno.eu/trendy/motyw-terazzo-w-nowej-odslonie-w-kolekcjach-opoczno-impressions,280.html
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.