Komunikaty PR

Piękno stworzone przez naturę

2022-03-31  |  11:00
Biuro prasowe

Kamionka to rękodzieło, które towarzyszy ludziom od tysięcy lat. Nie bez przyczyny mówi się, że jest materiałem „z duszą”. Doskonale odzwierciedla piękno natury i zachwyca subtelnością, która łączy się tu harmonijnie z wyjątkową trwałością. Kamionkowe serwisy stanowią idealną propozycję dla wszystkich wielbicieli prostych form i nowoczesnej elegancji.

Kolekcje stoneware Fyrklövern to trzy oryginalne serwisy: WAVE, SHELL i PEPPER. Zaprojektowane z miłości do natury, są wytwarzane w Portugalii, w jednej z czołowych fabryk kamionki, działającej zgodnie z zasadami zrównoważonej produkcji. Są ręcznie wykonane. Wypalanie w wysokich temperaturach nadaje im niezwykłą wytrzymałość, natomiast szkliwienie zapewnia unikalne wykończenie, które nosi charakterystyczne ślady tradycyjnego rzemiosła. Dzięki takim technikom, efekt jest prawdziwy i żywy!

Ponadczasowy design, naturalne tonacje, niepowtarzalne emalie i organiczne kształty – to wyróżniki wszystkich kamionkowych kolekcji Fyrklövern. Warto pamiętać, że ze względu na określony sposób produkcji, każdy z elementów tych serwisów jest niepowtarzalny – jedyny w swoim rodzaju i stanowi małe dzieło sztuki. Razem tworzą jednak niezwykle harmonijną kompozycję, pełną przyjemnej równowagi. Taka stylizacja daje poczucie komfortu i spokoju. Jest idealna na wiosenno-letnie pikniki i spotkania przy stole.

Kolekcja SHELL to kamionka w kolorze złamanej bieli. To, co ją wyróżnia, to nieregularne kształty z elementami beżu i jasnej szarości oraz ręcznie malowane złote krawędzie, którymi zdobione są kubki, miseczki, dzbanek i talerze obiadowe. Serwis WAVE jest inspirowany morzem. Jego niepowtarzalne szkliwo, które mieni się odcieniami morskich fal, przywodzi na myśl odcisk słonej, spienionej wody. W skład kolekcji wchodzą talerze obiadowe i sałatkowe, salaterki w różnych rozmiarach, kubki, półmisek i dzbanek. Kolekcja PEPPER jest utrzymana w odcieniach szarości, z ciemniejszymi elementami. Krawędzi wybranych, jasnoszarych elementów są ręcznie malowane prawdziwym złotem. Dzięki takiej różnorodności, można dobrać naczynia tak, by idealnie odpowiadały naszym upodobaniom.

Serwisy stoneware Fyrklövern są nie tylko piękne, ale i bardzo funkcjonalne. Można je myć w zmywarce (poza elementami ze złotymi krawędziami) i cieszyć się nimi każdego dnia.

Z czym zestawiać kamionkowe kolekcje? Najlepszym wyborem będą naturalne materiały – drewniane dodatki, miękkie, lniane tkaniny, świeże kwiaty, muszelki, kamyki czy gałązki. To kompozycja idealna do wiosenno-letnich spotkań przy stole z bliskimi.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.