Komunikaty PR

Pierwsza Domówka z Ale Agentką!

2023-01-08  |  09:00
Biuro prasowe

Poczujcie klimat domówki z najlepszych młodzieńczych lat. Dansing, konfetti, towarzyskie rozmowy i kameralne grono. Do tego genialna atmosfera, klubowa muzyka i świetne towarzystwo. Brzmi fantastycznie prawda?

Już 14 stycznia o 17.00 Domówka z Ale Agentką – Dorotą Sztuba, specjalistką oddłużeniową, agentką nieruchomości, która organizuje niezapomnianą Domówkę w województwie wielkopolskim.

 

Misja „Domówki z Ale Agentką”

 

Pyszne przekąski, niebanalne prelekcje tematyczne, konkursy z ciekawymi nagrodami, fotościanka i zabawa taneczna. Ponadto mini koncert na żywo. Odpowiedni nastrój i wyjątkowy klimat w gronie fantastycznych osób. Networking w całkiem innej atmosferze, w której można nawiązać nie tylko kontakty, ale i relacje.

 

Nietypowy, oryginalny Dzień Otwarty na wyższym poziomie niż zwykle. Coś niecodziennego i unikalnego. Do tego wyśmienity catering i jak na domówkę przystało, co dobrego przyniosą goście!

 

Domówka z Ale Agentką odbywać się będzie regularnie, w różnych miejscach w Polsce pod patronatem znanych i lubianych mediów oraz we współpracy z lubianymi markami. Cykliczne spotkania mają stać się innowacyjnym rozwiązaniem dotyczącym sprzedaży czy wynajmu nieruchomości.

 

Dorota Sztuba: „W sprzedaży nieruchomości najważniejsze jest dotrzeć z ofertą do potencjalnych Kupujących. Raz, poprzez dotarcie do głównej grupy docelowej, dwa poprzez promocję oferty wśród osób, które jeszcze nie poszukują aktywnie swojego nowego domu. Zadaniem Domówki niekoniecznie jest sprzedaż bezpośrednia, a działania relacyjne, zwiększające networking biznesowy, społeczny oraz marketing szeptany.

Z doświadczenia wiem, że nawet jeżeli dany Klient nie kupi dziś tej konkretnej nieruchomości, to wróci do zapamiętanego przez siebie agenta. Wielokrotnie udało mi się sprzedać lub kupić nieruchomość dla klienta korzystając jedynie z własnej sieci kontaktów.”

W programie

Pierwszy event „Domówka z Ale Agentką” zostanie zorganizowany w sobotę, 14 stycznia w miejscowości Lipnica, między jeziorem Powidzkim i Kosewskim.  

Z ofertą tego malowniczo położonego domu, który spełnia wszystkie warunki idealnego domu wypoczynkowego: poprzez kameralne sąsiedztwo, bliskość jezior i lasów, po przytulny klimat i pokaźny, całoroczny taras, można zaznajomić się tutaj: https://www.aleagentka.com/oferty/dom-z-marzen-pomiedzy-dwoma-jeziorami/

 

Wydarzenie rozpocznie się wystąpieniem gościa specjalnego. Ola Gościniak, znana jako Jestem Interaktywna, blogerka, mentorka kobiet, wygłosi prelekcję na temat: "Jak zacząć zarabiać online na swojej wiedzy?" . Podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i na pewno zdradzi kilka swoich pomysłów i cennych rad.

Podczas eventu posłuchamy minikoncertu Michała Kowalonka, fantastycznego wokalisty i muzyka, który oczaruje swoim repertuarem przybyłych gości. Na koniec odbędzie się impreza taneczna, która poprowadzi DJ Jakub Izydorczyk. Za makijaże na imprezie odpowiada Nora Wolniewicz -  Make Up Artist

 

W trakcie Domówki, zostanie przeprowadzona loteria upominkowa, w której do wygrania będą upominki od Ale Agentki oraz Props, a także książki Oli Gościniak.

 

Wydarzenie powstało we współpracy z marką Props, znaną poznańską marką torebek i plecaków, która także szykuje dla przybyłych uczestników wiele niespodzianek.

Warto zaznajomić się z niezwykłą misją Propsa, który regularnie prowadzi kampanie społeczne.

 

Dorota Sztuba: „Program domówki jest tak bogaty, że zdecydowałam rozpocząć wydarzenie godzinę wcześniej. Każdy znajdzie coś dla siebie: domowy klimat, wartościowe prelekcje, zabawę i networking, przeżycie kulturalne i integrację. Ta pierwsza domówka stanowi pewne wyzwanie logistyczne ze względu na położenie poza miastem, organizację dojazdów i noclegów. Kolejne dwie będą już w Poznaniu, a każda tematyczna i w innym klimacie. Serdecznie zapraszam do śledzenia nowych wydarzeń!”

 

Udział

Domówka ma ograniczoną liczbę miejsc. Organizatorka przewidziała konkursy w mediach społecznościowych na fan page’ach https://www.facebook.com/aleagentkacom, marki Props oraz innych zaprzyjaźnionych marek, podczas których można wygrać wejściówkę na jeden z eventów.

 

Relacja z pierwszej domówki już wkrótce!

 

Patronat medialny

Imperium kobiet, Law Business Quality, kobiety przy kawie, Woman in the world, Szczypta Luksusu, Feszyn.com,  Warto Znać,  Świat Kobiecej Mocy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.