Komunikaty PR

Pierwsza kolekcja ryflowanych okładzin Dekton

2023-11-20  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Cosentino,  globalny producent zrównoważonych powierzchni dla architektury i wzornictwa, wprowadza Dekton Ukiyo, nową teksturowaną kolekcję, która charakteryzuje się liniowym ryflowaniem. Ukiyo łączy w sobie najlepszy design, luksus oraz trwałość gwarantowaną przez markę Dekton. Kolekcja stworzona we współpracy z uznaną na całym świecie projektantką wnętrz Claudią Afshar, dostępna jest w postaci gotowych do montażu płyt ryflowanych, co stanowi jedną z pierwszych tego rodzaju ofert w branży. Jej tekstury nadają charakterystyczną głębię i wymiar każdej przestrzeni, zarówno mieszkalnej, jak i komercyjnej.

Kolekcja Dekton Ukiyo jest inspirowana współczesnym japońskim designem, celebrując sztukę minimalizmu i teraźniejszości. Ukiyo oznacza "żyć chwilą", a kolekcja Dekton została zaprojektowana tak, aby budzić zmysły i uczucie dobrego samopoczucia poprzez osiągnięcie spokoju w przestrzeni. Uosabia bogatą paletę wrażeń, prezentując geometryczną, gładką strukturę, pomagającą tworzyć harmonijne projekty wnętrz i architektury zewnętrznej.

"Zabawa teksturą jest ponadczasowa i tak samo ważna we wszystkich materiałach, nie tylko w tkaninach" - powiedziała Claudia Afshar. "Zawsze inspirowały mnie materiały występujące w naturze. Dokładam starań, by projektowane przeze mnie przestrzenie były jak najbardziej komfortowe, ciepłe i autentyczne. Ukiyo jest uspokajające, a jednocześnie proste. Kolory i ryflowania są z jednej strony romantyczne, ale także współczesne i męskie, co pozwala na  osiągnięcie w przestrzeni równowagi".

Zaprojektowany specjalnie do okładzin pionowych, Dekton Ukiyo jest dostępny w matowym wykończeniu i dwóch opcjach ryflowania: GV2 z rowkami oddalonymi od siebie o 25 mm, o szerokości 5 mm i głębokości 3 mm; oraz GV3 z rowkami oddalonymi od siebie o 11 mm, o szerokości i głębokości 4 mm. Oba warianty dostępne będą w rozmiarze 450 mm x 3000 mm. Projektantka wybrała do kolekcji pięć istniejących już kolorów Dekton: Bromo, Kreta, Nacre, Umber i Rem, aby zapewnić architektom i klientom kompleksową paletę do pracy nad projektami.

Kwarcowe powierzchnie Dekton są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla w całym cyklu życia i zostały wybrane do kolekcji ze względu na ich właściwości i wysoką wydajność. Dekton Ukiyo jest idealny do praktycznie nieograniczonego zakresu zastosowań pionowych, od fasad i kominków po niestandardowe meble i wiele innych.

Kolory Dekton Ukiyo:

Bromo- oferuje ciemnoszary odcień, inspirowany jednorodnymi skałami metamorficznymi, takimi jak łupek. Subtelna, wyblakła grafika, starannie stworzona tekstura i naturalna estetyka definiują ten sugestywny kolor, idealny do każdego rodzaju otoczenia.

Kreta - inspirowana jest klasycznymi podłogami cementowymi. Wzór jest równomierny, choć zapewnia ciemniejsze lub jaśniejsze obszary w zależności od gęstości wzoru. Matowa tekstura i szary odcień pasują do każdego rodzaju materiału i sprawiają, że nadaje się do różnych zastosowań.

Nacre - oferuje wrażenie ruchu, który angażuje wszystkie zmysły. Ślady pacy ożywiają kolor, subtelną grę światła i cienia, która towarzyszy każdemu centymetrowi tego wzoru. W dotyku okładzina zachwyca jedwabistym wykończeniem, kiedy palce przesuwają się po różnych reliefach i rozproszonych gradientach.

Umber to ponadczasowy, buntowniczy kolor z własną osobowością i wyjątkową charyzmą. Terakota jest ciepła i ściśle związana z naturą.

Rem zapewnia skomplikowane wzornictwo, z brązowymi i szarymi żyłkami oraz nutami złota. Drobne żyłki tworzą poczucie subtelnego kontaktu z naturą.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.