Pierwsza kolekcja ryflowanych okładzin Dekton
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Cosentino, globalny producent zrównoważonych powierzchni dla architektury i wzornictwa, wprowadza Dekton Ukiyo, nową teksturowaną kolekcję, która charakteryzuje się liniowym ryflowaniem. Ukiyo łączy w sobie najlepszy design, luksus oraz trwałość gwarantowaną przez markę Dekton. Kolekcja stworzona we współpracy z uznaną na całym świecie projektantką wnętrz Claudią Afshar, dostępna jest w postaci gotowych do montażu płyt ryflowanych, co stanowi jedną z pierwszych tego rodzaju ofert w branży. Jej tekstury nadają charakterystyczną głębię i wymiar każdej przestrzeni, zarówno mieszkalnej, jak i komercyjnej.
Kolekcja Dekton Ukiyo jest inspirowana współczesnym japońskim designem, celebrując sztukę minimalizmu i teraźniejszości. Ukiyo oznacza "żyć chwilą", a kolekcja Dekton została zaprojektowana tak, aby budzić zmysły i uczucie dobrego samopoczucia poprzez osiągnięcie spokoju w przestrzeni. Uosabia bogatą paletę wrażeń, prezentując geometryczną, gładką strukturę, pomagającą tworzyć harmonijne projekty wnętrz i architektury zewnętrznej.
"Zabawa teksturą jest ponadczasowa i tak samo ważna we wszystkich materiałach, nie tylko w tkaninach" - powiedziała Claudia Afshar. "Zawsze inspirowały mnie materiały występujące w naturze. Dokładam starań, by projektowane przeze mnie przestrzenie były jak najbardziej komfortowe, ciepłe i autentyczne. Ukiyo jest uspokajające, a jednocześnie proste. Kolory i ryflowania są z jednej strony romantyczne, ale także współczesne i męskie, co pozwala na osiągnięcie w przestrzeni równowagi".
Zaprojektowany specjalnie do okładzin pionowych, Dekton Ukiyo jest dostępny w matowym wykończeniu i dwóch opcjach ryflowania: GV2 z rowkami oddalonymi od siebie o 25 mm, o szerokości 5 mm i głębokości 3 mm; oraz GV3 z rowkami oddalonymi od siebie o 11 mm, o szerokości i głębokości 4 mm. Oba warianty dostępne będą w rozmiarze 450 mm x 3000 mm. Projektantka wybrała do kolekcji pięć istniejących już kolorów Dekton: Bromo, Kreta, Nacre, Umber i Rem, aby zapewnić architektom i klientom kompleksową paletę do pracy nad projektami.
Kwarcowe powierzchnie Dekton są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla w całym cyklu życia i zostały wybrane do kolekcji ze względu na ich właściwości i wysoką wydajność. Dekton Ukiyo jest idealny do praktycznie nieograniczonego zakresu zastosowań pionowych, od fasad i kominków po niestandardowe meble i wiele innych.
Kolory Dekton Ukiyo:
Bromo- oferuje ciemnoszary odcień, inspirowany jednorodnymi skałami metamorficznymi, takimi jak łupek. Subtelna, wyblakła grafika, starannie stworzona tekstura i naturalna estetyka definiują ten sugestywny kolor, idealny do każdego rodzaju otoczenia.
Kreta - inspirowana jest klasycznymi podłogami cementowymi. Wzór jest równomierny, choć zapewnia ciemniejsze lub jaśniejsze obszary w zależności od gęstości wzoru. Matowa tekstura i szary odcień pasują do każdego rodzaju materiału i sprawiają, że nadaje się do różnych zastosowań.
Nacre - oferuje wrażenie ruchu, który angażuje wszystkie zmysły. Ślady pacy ożywiają kolor, subtelną grę światła i cienia, która towarzyszy każdemu centymetrowi tego wzoru. W dotyku okładzina zachwyca jedwabistym wykończeniem, kiedy palce przesuwają się po różnych reliefach i rozproszonych gradientach.
Umber to ponadczasowy, buntowniczy kolor z własną osobowością i wyjątkową charyzmą. Terakota jest ciepła i ściśle związana z naturą.
Rem zapewnia skomplikowane wzornictwo, z brązowymi i szarymi żyłkami oraz nutami złota. Drobne żyłki tworzą poczucie subtelnego kontaktu z naturą.
Więcej na: www.cosentino.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.