Pierwszy w Warszawie salon Azardi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
23 września w Centrum Designu Domoteka otworzył się pierwszy w Warszawie salon marki Azardi, znanego producenta mebli tapicerowanych oraz materaców klasy premium. Z myślą o swoich klientach Domoteka dopełnia ofertę lokalem o powierzchni 226 m2.
Firma Azardi specjalizuje się w meblach tapicerowanych oraz materacach. Podąża za aktualnymi trendami światowego designu i stale poszerza swoją ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Filozofia marki jest osadzona w wierze, że sen ma fundamentalne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia, dlatego produkty Azardi tworzone są w oparciu o indywidualne potrzeby i najnowocześniejsze technologie. W bogatej ofercie znajdują się między innymi kanapy, stoliki nocne, łóżka wraz z materacami, a także pojemniki na pościel w różnych systemach. W każdym z mebli oferowanych przez Azardi jest możliwość personalizacji i wprowadzenia indywidualnych zmian pozwalających na stworzenie unikatowego i niepowtarzalnego elementu wystroju wnętrza.
„Nasz pierwszy salon w Warszawie zdecydowaliśmy się otworzyć w Centrum Designu Domoteka, ponieważ to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości poświęcony designowi. To miejsce, które przyciąga architektów, projektantów i pasjonatów świetnego wzornictwa, dlatego cieszymy się, że to właśnie tutaj zaprezentujemy nasze produkty. W naszym salonie znajdą się przede wszystkim łóżka tapicerowanie, materace, panele tapicerowane oraz sofy” – mówi Patrycja Glazik, Marketing Menadżerka marki Azardi.
Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę, 23 września w Centrum Designu Domoteka. Pierwszy salon Azardi w Warszawie to dla marki ważne wydarzenie, dlatego lokalizacja nie mogła być przypadkowa.
„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka jest miejscem, które przybliży klientom produkty marki Azardi. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by adresować do naszych klientów przemyślaną i różnorodną ofertę mebli i akcesoriów marek premium. Domoteka to miejsce przeznaczone dla marek, które na pierwszym planie stawiają najwyższą jakość i ponadczasowe wzornictwo. Sofy, pufy oraz meble sypialniane Azardi to idealna propozycja dla osób, które cenią luksusowe produkty w stylu glamour” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Centrum Designu Domoteka w Warszawie skupia w jednym miejscu ponad 50 salonów, oferujących niepowtarzalne i luksusowe meble oraz akcesoria dla domu.
„Azardi doskonale dopełnia ofertę Domoteki, która jest największym obiektem wyposażenia wnętrz z ofertą premium w Polsce. Wyróżnikiem Domoteki jest bez wątpienia bardzo staranna selekcja marek, które trafiają ze swoją ofertą do klientów poszukujących nietuzinkowego designu, najwyższej jakości i ponadczasowych kolekcji mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Bardzo ciekawym elementem strategii Domoteki jest też organizacja różnorodnych wydarzeń skierowanych do klientów, a także architektów i projektantów, co pozycjonuje ją nie tylko jako miejsce zakupów, ale również wartościowych spotkań” – komentuje Marta Słysz, Associate, Retail Agency, Cushman & Wakefield.
Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń dla wyjątkowych wydarzeń takich jak warsztaty i konsultacje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży oraz cykl spotkań ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.
Po więcej informacji zapraszamy na: Domoteka Warszawa - Domoteka

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.