Komunikaty PR

Pierwszy w Warszawie salon Azardi

2023-10-11  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

23 września w Centrum Designu Domoteka otworzył się pierwszy w Warszawie salon marki Azardi, znanego producenta mebli tapicerowanych oraz materaców klasy premium. Z myślą o swoich klientach Domoteka dopełnia ofertę lokalem o powierzchni 226 m2.

Firma Azardi specjalizuje się w meblach tapicerowanych oraz materacach. Podąża za aktualnymi trendami światowego designu i stale poszerza swoją ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Filozofia marki jest osadzona w wierze, że sen ma fundamentalne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia, dlatego produkty Azardi tworzone są w oparciu o indywidualne potrzeby i najnowocześniejsze technologie. W bogatej ofercie znajdują się między innymi kanapy, stoliki nocne, łóżka wraz z materacami, a także pojemniki na pościel w różnych systemach. W każdym z mebli oferowanych przez Azardi jest możliwość personalizacji i wprowadzenia indywidualnych zmian pozwalających na stworzenie unikatowego i niepowtarzalnego elementu wystroju wnętrza.

„Nasz pierwszy salon w Warszawie zdecydowaliśmy się otworzyć w Centrum Designu Domoteka, ponieważ to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości poświęcony designowi. To miejsce, które przyciąga architektów, projektantów i pasjonatów  świetnego wzornictwa, dlatego cieszymy się, że to właśnie tutaj zaprezentujemy nasze produkty. W naszym salonie znajdą się przede wszystkim łóżka tapicerowanie, materace, panele tapicerowane oraz sofy” – mówi Patrycja Glazik, Marketing Menadżerka marki Azardi.

Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę, 23 września w Centrum Designu Domoteka. Pierwszy salon Azardi  w Warszawie to dla marki ważne wydarzenie, dlatego lokalizacja nie mogła być przypadkowa.

„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka jest miejscem, które przybliży klientom produkty marki Azardi. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by adresować do naszych klientów przemyślaną i różnorodną ofertę mebli i akcesoriów marek premium. Domoteka to miejsce przeznaczone dla marek, które na pierwszym planie stawiają najwyższą jakość i ponadczasowe wzornictwo. Sofy, pufy oraz meble sypialniane Azardi to idealna propozycja dla osób, które cenią luksusowe produkty w stylu glamour” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.

Centrum Designu Domoteka w Warszawie skupia w jednym miejscu ponad 50 salonów, oferujących niepowtarzalne i luksusowe meble oraz akcesoria dla domu.

„Azardi doskonale dopełnia ofertę Domoteki, która jest największym obiektem wyposażenia wnętrz z ofertą premium w Polsce. Wyróżnikiem Domoteki jest bez wątpienia bardzo staranna selekcja marek, które trafiają ze swoją ofertą do klientów poszukujących nietuzinkowego designu, najwyższej jakości i ponadczasowych kolekcji mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Bardzo ciekawym elementem strategii Domoteki jest też organizacja różnorodnych wydarzeń skierowanych do klientów, a także architektów i projektantów, co pozycjonuje ją nie tylko jako miejsce zakupów, ale również wartościowych spotkań” – komentuje Marta Słysz, Associate, Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń dla wyjątkowych wydarzeń takich jak warsztaty i konsultacje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży oraz cykl spotkań ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.

Po więcej informacji zapraszamy na: Domoteka Warszawa - Domoteka

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.