Plantes & Parfums – ulubione zapachy do domu francuskich influencerek
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Zapalenie pachnącej świecy to łatwy sposób na stworzenie przytulnego, luksusowego i spokojnego nastroju w każdym pomieszczeniu. Wielowymiarowe zapachy Plantes & Parfums Provance zdążyły już podbić serca Francuzek, goszcząc w domach influencerek, studiach jogi, butikowych hotelach i gabinetach spa. Drzewne nuty, zabarwione czarnym piżmem, drzewem pomarańczowym i słodką wanilią, mieszkają się ze świeżością ziół i kwiatów. Aromaty świec są pachnące, ale nie ostentacyjne, zapewniając eleganckie, aromatyczne tło na każdą okazję. Marka jest już dostępna w Polsce, w ofercie Premium Living. Sprowadziła ją Agnieszka Bujak, która świat zapachów do wnętrz poznała jako dystrybutor firmy Duxiana, jednych z najbardziej ekskluzywnych łóżek na świecie.
Prowansja znana jest z bogatego i różnorodnego dziedzictwa kulturowego, a także tradycyjnego rzemiosła. Jednym z najbardziej charakterystycznych produktów regionu są niewątpliwie świece; ręcznie tworzone wyjątkowe dzieła, które stały się prawdziwą chlubą regionu. Te od marki Plantes & Parfums Provance wykonane są z czystego wosku sojowego, który zapewnia im wyższą jakość i dłuższą żywotność, niż tradycyjnym świecom z parafiny. W odróżnieniu od świec klasycznych, produkowanych z ropy naftowej, zapachy Plantes &Parfums są ekologiczne i biodegradowalne, co czyni je bardziej przyjaznymi dla środowiska. Tradycję ich wyrobu podtrzymują lokalni rzemieślnicy, którzy nadal ręcznie produkują zapachy, stosując tradycyjne metody, przekazywane z pokolenia na pokolenie.
O zapachowych świecach, dyfuzorach i mgiełkach do pościeli Plantes & Parfums Provance zaczęto mówić już jakiś czas temu. Firma ma za sobą pełną pasji historię, zapisaną 30 lat w sercu Prowansji. Świat natury, jej klimat i zapach inspirują „nosy”, odpowiedzialne za finalną kompozycję. Nuty zapachowe są tworzone przez najlepszych perfumiarzy w Grasse, a ich unikatowość polega nie tylko na wyjątkowych kompozycjach, ale przede wszystkim na naturalnym składzie, co jest niewątpliwie rzadkością.
Jaki zapach wybrać jesienią?
Jesień to idealna pora, aby zdecydować się na zapach do domu o wyrazistych nutach. Sięgnij po ciepłe i pikantne zapachy, takie jak Cashmere Softness, Imperial Night z owocami figi i liśćmi cedru czy Gourmandisies Delcaties, w których aromat prowansalskich ciasteczek Calisson przeplata się z nutami migdałów, miodu i orzechów włoskich. Aby stworzyć ciepłą i komfortową atmosferę, interesujące może okazać się wybranie świecy lub dyfuzora z przekornie przypominającymi lato nutami cytrusowymi lub Cannelle Orange, kojarzącym się ze świątecznymi piernikami, cynamonem i landrynkami. Jeśli skłaniasz się ku delikatniejszym zapachom, w ofercie Premium Living znajdziesz również propozycje o kwiatowych i ziołowych nutach, które doskonale zaadaptują się na sezon zimowy. Wydzielają świeży, delikatny i subtelny zapach, który jako świeca, dyfuzor lub mgiełka do pościeli perfekcyjnie sprawdzi się w salonie, łazience, gabinecie i sypialni.
Więcej na: www.premiumliving.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.