Komunikaty PR

Płytki 3D – nowy wymiar łazienkowych aranżacji

2020-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Niezależnie czy urządzamy nową łazienkę, czy remontujemy starą, zawsze pragniemy, aby efekt końcowy nas zachwycił. Różnorodność wzornicza płytek ceramicznych dostępnych na rynku jest bardzo duża, a my nie zawsze wiemy, w jaki sposób zaaranżować łazienkę, aby nadać jej niepowtarzalnego charakteru. Odpowiedź jest prosta: wybierzmy płytki 3D, czyli gwarancję niebanalnej kompozycji, która bez wątpienia odzwierciedli naszą osobowość i będzie ciekawym początkiem podróży po trendach, stylach i świecie designu!

Hit wzorniczy

Płytki 3D to w ostatnim czasie jeden z największych trendów w aranżacji wnętrz. Pasują niemal do każdej estetyki, ale najlepiej sprawdzą się w nowoczesnych przestrzeniach, w których będą ich idealnym dopełnieniem. Trójwymiarowa faktura zapewnia wyjątkowe doznania optyczne każdemu, kto na nie spojrzy, a do wnętrza wprowadzają nutę nowoczesnego stylu i nonszalancji. Wyróżnia je również ogromna różnorodność wzorów: geometryczne, faliste, a nawet abstrakcyjne – wszystkie propozycje w ciekawy sposób zaakcentują wyznaczone strefy, np. ścianę nad blatem łazienkowym i ożywią każde, nawet najnudniejsze wnętrze. Płytki 3D stworzą efekt wizualny, idealnie wkomponowujący się w aranżację każdej łazienki, a dzięki swojej delikatności, sprawdzą się zarówno na całych powierzchniach ścian, jak i na jej małych fragmentach, w dużych, bądź niewielkich przestrzeniach łazienkowych. Przypadną do gustu każdemu, kto lubi niebanalne kompozycje.  

Odważne połączenie

Coraz częściej w naszych łazienkach stawiamy na mocne i odważne kolory. A gdyby tak połączyć je z płytkami 3D? Takie rozwiązanie proponuje kolekcja GRAVITY od marki Cersanit, która pozwoli stworzyć eleganckie, a jednocześnie nieoczywiste wnętrze. Znajdziemy w niej płytki z delikatnymi geometrycznymi wzorami lub z mocno zaznaczoną strukturą w kolorze modnego granatu oraz klasycznej delikatnej bieli. To wybór dla tych, którzy chcieliby przełamać intensywność kolorystyki. Warto wybrać to odważne rozwiązanie, aby nadać łazience nowego, intrygującego wymiaru. Połączenie proponowanych barw wraz z delikatnymi wzorami stworzy nieoczywistą, lecz modną aranżację, która będzie cieszyć oko przez wiele lat. Kolekcja GRAVITY to aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem i z mocno zaznaczoną strukturą. To propozycja, która bez wątpienia wpisze się w najnowsze panujące obecnie trendy.

Minimalistyczna elegancja na wyciągnięcie ręki

Nie każdy jednak jest fanem odważnych i intensywnych kolorów. Z tego powodu wiele osób wciąż zostaje przy stonowanej, najczęściej pastelowej kolorystyce. Taka właśnie jest kolekcja TOUCH ME od Cersanit, która zachwyci zwolenników nowoczesnej elegancji. Płytki wyróżniają subtelne wzory uwypuklone na delikatnej satynie.  Wykorzystanie ich w przestrzeni łazienkowej doda pomieszczeniu spokoju i harmonii, których tak bardzo pragniemy po powrocie do domu. Płytki dostępne są w dwóch uniwersalnych, lecz modnych kolorach – klasycznej bieli oraz surowej szarości. Szyku i elegancji dodatkowo dodadzą błyszczące, metalowe listwy przywodzące na myśl taflę lustra. Wybierz kolekcję TOUCH ME, a następnie pozwól sobie na chwile pełne relaksu.  

Beton w nowej subtelnej odsłonie

Beton już od dłuższego czasu króluje w wielu łazienkach. Wykorzystanie go w przestrzeniach łazienkowych jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stworzenie w pomieszczeniu niepowtarzalnego klimatu, często kojarzącego się z surowym charakterem. Kolekcja TORANA od marki Cersanit to zupełnie nowe spojrzenie na beton i idealna propozycja dla każdego, kto pragnie zmienić swoją łazienkę w przytulną, stworzoną do odpoczynku oazę spokoju. Posiada dwa wyjątkowe kolory betonu – ciepłe odcienie beżu i brązu, idealne by stworzyć wnętrze pełne harmonii. TORANA to gładkie, satynowe płytki z widocznym na wybranych modelach miękkim, imitującym fale efektem 3D. Oryginalności dodaje również efekt cieniowania na płytkach, czyli tonalne przejścia koloru. Dodatkowo, uzupełnieniem kolekcji jest listwa w kolorze miedzi, która bez wątpienia będzie świetnym dopełnieniem całości kompozycji przestrzeni łazienkowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni Biuro prasowe
2024-04-17 | 14:30

Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni

Haier to od 15 lat absolutny nr 1 w produkcji dużego AGD na świecie. Swoim klientom oferuje produkty klasy premium, które tworzą nowoczesny ekosystem Smart Home, bazujący na najbardziej
Dom Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie
2024-04-17 | 14:00

Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie

Nie od dziś wiadomo, że każdy człowiek ma wpływ na środowisko. Nawet najmniejsza zmiana nawyków z myślą o jego ochronie, to krok w kierunku lepszej kondycji naszej planety. W
Dom IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24
2024-04-17 | 12:20

IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24

Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.