Komunikaty PR

Płytki 3D – nowy wymiar łazienkowych aranżacji

2020-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Niezależnie czy urządzamy nową łazienkę, czy remontujemy starą, zawsze pragniemy, aby efekt końcowy nas zachwycił. Różnorodność wzornicza płytek ceramicznych dostępnych na rynku jest bardzo duża, a my nie zawsze wiemy, w jaki sposób zaaranżować łazienkę, aby nadać jej niepowtarzalnego charakteru. Odpowiedź jest prosta: wybierzmy płytki 3D, czyli gwarancję niebanalnej kompozycji, która bez wątpienia odzwierciedli naszą osobowość i będzie ciekawym początkiem podróży po trendach, stylach i świecie designu!

Hit wzorniczy

Płytki 3D to w ostatnim czasie jeden z największych trendów w aranżacji wnętrz. Pasują niemal do każdej estetyki, ale najlepiej sprawdzą się w nowoczesnych przestrzeniach, w których będą ich idealnym dopełnieniem. Trójwymiarowa faktura zapewnia wyjątkowe doznania optyczne każdemu, kto na nie spojrzy, a do wnętrza wprowadzają nutę nowoczesnego stylu i nonszalancji. Wyróżnia je również ogromna różnorodność wzorów: geometryczne, faliste, a nawet abstrakcyjne – wszystkie propozycje w ciekawy sposób zaakcentują wyznaczone strefy, np. ścianę nad blatem łazienkowym i ożywią każde, nawet najnudniejsze wnętrze. Płytki 3D stworzą efekt wizualny, idealnie wkomponowujący się w aranżację każdej łazienki, a dzięki swojej delikatności, sprawdzą się zarówno na całych powierzchniach ścian, jak i na jej małych fragmentach, w dużych, bądź niewielkich przestrzeniach łazienkowych. Przypadną do gustu każdemu, kto lubi niebanalne kompozycje.  

Odważne połączenie

Coraz częściej w naszych łazienkach stawiamy na mocne i odważne kolory. A gdyby tak połączyć je z płytkami 3D? Takie rozwiązanie proponuje kolekcja GRAVITY od marki Cersanit, która pozwoli stworzyć eleganckie, a jednocześnie nieoczywiste wnętrze. Znajdziemy w niej płytki z delikatnymi geometrycznymi wzorami lub z mocno zaznaczoną strukturą w kolorze modnego granatu oraz klasycznej delikatnej bieli. To wybór dla tych, którzy chcieliby przełamać intensywność kolorystyki. Warto wybrać to odważne rozwiązanie, aby nadać łazience nowego, intrygującego wymiaru. Połączenie proponowanych barw wraz z delikatnymi wzorami stworzy nieoczywistą, lecz modną aranżację, która będzie cieszyć oko przez wiele lat. Kolekcja GRAVITY to aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem i z mocno zaznaczoną strukturą. To propozycja, która bez wątpienia wpisze się w najnowsze panujące obecnie trendy.

Minimalistyczna elegancja na wyciągnięcie ręki

Nie każdy jednak jest fanem odważnych i intensywnych kolorów. Z tego powodu wiele osób wciąż zostaje przy stonowanej, najczęściej pastelowej kolorystyce. Taka właśnie jest kolekcja TOUCH ME od Cersanit, która zachwyci zwolenników nowoczesnej elegancji. Płytki wyróżniają subtelne wzory uwypuklone na delikatnej satynie.  Wykorzystanie ich w przestrzeni łazienkowej doda pomieszczeniu spokoju i harmonii, których tak bardzo pragniemy po powrocie do domu. Płytki dostępne są w dwóch uniwersalnych, lecz modnych kolorach – klasycznej bieli oraz surowej szarości. Szyku i elegancji dodatkowo dodadzą błyszczące, metalowe listwy przywodzące na myśl taflę lustra. Wybierz kolekcję TOUCH ME, a następnie pozwól sobie na chwile pełne relaksu.  

Beton w nowej subtelnej odsłonie

Beton już od dłuższego czasu króluje w wielu łazienkach. Wykorzystanie go w przestrzeniach łazienkowych jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stworzenie w pomieszczeniu niepowtarzalnego klimatu, często kojarzącego się z surowym charakterem. Kolekcja TORANA od marki Cersanit to zupełnie nowe spojrzenie na beton i idealna propozycja dla każdego, kto pragnie zmienić swoją łazienkę w przytulną, stworzoną do odpoczynku oazę spokoju. Posiada dwa wyjątkowe kolory betonu – ciepłe odcienie beżu i brązu, idealne by stworzyć wnętrze pełne harmonii. TORANA to gładkie, satynowe płytki z widocznym na wybranych modelach miękkim, imitującym fale efektem 3D. Oryginalności dodaje również efekt cieniowania na płytkach, czyli tonalne przejścia koloru. Dodatkowo, uzupełnieniem kolekcji jest listwa w kolorze miedzi, która bez wątpienia będzie świetnym dopełnieniem całości kompozycji przestrzeni łazienkowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.