Płytki ceramiczne a wyzwania dostępności. Gdzie kupić płytki znanych producentów
W ostatnich latach zauważalny jest problem z dostępnością płytek ceramicznych znanych producentów z Hiszpanii, Niemiec, czy Włoch. Brak płytek na stanach magazynowych często zmusza nas do opóźnienia zakończenia inwestycji, bądź remontu, a w najgorszym wypadku do zmiany stylu, w jakim wykończymy nasze wnętrza, wybierając to, co dostępne jest na tu i teraz.
Płytki ceramiczne, spieki kwarcowe i glazura to nie tylko elementy wykończeniowe, ale również kluczowe detale, które nadają charakteru i wyjątkowość każdemu pomieszczeniu. Wybór odpowiednich materiałów jest niezwykle istotny, zarówno w przypadku nowej aranżacji, jak i remontu. W salonach sprzedaży możemy znaleźć coraz to szerszy wybór płytek do wnętrz i na zewnątrz. Z kolei wielkoformatowe płytki stają się coraz bardziej wzrostowym trendem, który zyskuje na popularności w dziedzinie architektury i projektowania wnętrz. Duże płyty, dzięki swoim licznym zaletom, stanowią ciekawe rozwiązanie dla różnorodnych projektów, pozwalając na tworzenie efektownych i trwałych przestrzeni.
Niestety, w zdecydowanej większości salonów, płytki znanych producentów są niedostępne od ręki. Czas oczekiwania na dostawę wydłuża się coraz bardziej, aż do nawet 8 tygodni. Tyczy się to wszystkich zagranicznych marek, zwłaszcza tych najbardziej rozpoznawalnych i popularnych, jak: Pamesa Ceramica, Nord Ceram, Villeroy&Boch, a także Peronda.
Duża popularność nie powinna dziwić, gdyż wspomniani producenci cieszą się bardzo dużą renomą i niepowtarzalną estetyką tworzonych produktów. Płytki Pamesa Ceramica zachwycają nie tylko wysoką jakością, lecz także oryginalnym designem. Nord Ceram to producent, który stawia na innowacyjne rozwiązania i trwałość. Ich spieki kwarcowe to doskonały wybór dla osób, które poszukują materiału odpornego na uszkodzenia i trudne warunki eksploatacji. Jeśli zależy Ci na luksusie i doskonałym smaku, to marka Villeroy&Boch jest dla Ciebie. Ich produkty, w tym płytki ceramiczne, charakteryzują się wyjątkową estetyką i wykończeniem. Villeroy&Boch to synonim klasyki, która nigdy nie wychodzi z mody. Z kolei Peronda to marka, która łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Jej płytki ceramiczne to harmonijne połączenie wzornictwa inspirowanego naturą oraz innowacyjnych technologii. Kolekcje Peronda to wyraz indywidualności i oryginalności.
W dzisiejszych czasach coraz ważniejszym aspektem przy wyborze płytek staje się ich dostępność oraz szybka dostawa do naszego domu. Wszystkie firmy stają przed dużym wyzwaniem, aby oferowane produkty były realnie szybko dostarczane do Klientów. Jeden z liderów rynku - KLINK International - rozpoczął specjalną akcję, w ramach której gwarantuje dostawę oferowanych płytek ceramicznych w maksymalnie pięć dni od zamówienia. Salony KLINK to miejsce, gdzie znajdziesz szeroką ofertę płytek ceramicznych, spieków kwarcowych i glazury, pochodzących od renomowanych marek. Gwarancja dostawy w ciągu pięciu dni sprawia, że możesz cieszyć się swoimi nowymi materiałami wykończeniowymi szybciej niż kiedykolwiek. W salonach sprzedaży KLINK znajdziesz bogatą gamę wzorów, kształtów i kolorów, które pozwolą Ci stworzyć unikalne wnętrze, dopasowane do Twojego gustu i stylu.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.