Komunikaty PR

Po co architektom social media? Pasjonujące Domopasje z WZ Studio w Domotece

2024-06-23  |  21:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Czy i jak media społecznościowe mogą pomóc architektom oraz pracowniom architektonicznym? I czy architekt faktycznie powinien tańczyć na TikToku, by przyciągnąć zainteresowanie klientów i wypromować swoje projekty? Na pytanie o to, jak specjaliści z branży architektonicznej, wnętrzarskiej i projektowej mogą budować swój profesjonalny wizerunek dzięki mediom społecznościowym odpowiedziały architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart z pracowni WZ Studio. Spotkanie i warsztat odbyły się w ramach drugiej odsłony serii Domopasje, autorskiego cyklu wydarzeń Centrum Designu Domoteka.

WZ Studio jest jedną z najbardziej uznanych i rozpoznawalnych polskich pracowni projektowania wnętrz, która ma za sobą lata doświadczenia projektowego oraz dziesiątki zrealizowanych koncepcji. Poza niewątpliwym doświadczeniem projektowym, architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, założycielki WZ Studio, mają jeszcze jedno doświadczenie, które niezaprzeczalnie wyróżnia je wśród pozostałych polskich pracowni architektonicznych – doświadczenie budowania eksperckiego wizerunku dzięki profesjonalnej komunikacji w mediach społecznościowych. Architektki zdobyły je poprzez własną, wieloletnią, konsekwentną praktykę i na własnej skórze przekonały się, jakie korzyści mogą przynieść architektom umiejętnie prowadzone media społecznościowe. Dziś podczas cieszących się wielką popularnością szkoleń dzielą się tą wiedzą z innymi architektami.

Nic więc dziwnego, że spotkanie pod tytułem „Jak tworzyć zasięgowe rolki?”, będące drugą odsłoną autorskiego cyklu wydarzeń Centrum Designu Domoteka Domopasje, przyciągnęło tak liczną publiczność. Na spotkanie złożyły się pasjonujące warsztaty połączone z Q&A, których tematyka zdecydowanie wykraczała poza wskazówki dotyczące zasięgowych rolek. Podczas szkolenia Ada Skwira i Małgorzata Liebhart opowiedziały o tym, jak architekci i pracownie architektoniczne mogą dzięki mediom społecznościowym budować swoją markę osobistą, pokazywać swoje projekty odbiorcom oraz profesjonalnie komunikować się z klientami (oraz potencjalnymi klientami). Nie była to jednak tylko teoria, a praktyczne pomysły i zasady poparte własnym doświadczeniem. A jest ono niezaprzeczalne: profile WZ Studio w mediach społecznościowych śledzi prawie 75 tys. osób, w tym prawie 60 tys. na Instagramie, ponad 10 tys. na Facebooku i prawie 2,5 tys. na TikToku. Duet pokazał również, jak skuteczne mogą być ich porady w połączeniu z wartościowym contentem – nagrane przez architektki reelsy pokazujące ofertę Domoteki zdobyły ogromne zasięgi, generując w ciągu kilku dni milion wyświetleń.

Jak przyznały podczas spotkania w Domotece Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, w mediach społecznościowych przede wszystkim liczą się jednak nie tyle cyferki, co faktyczna, konsekwentna i kreatywna komunikacja z odbiorcami. Dzielenie się m.in. profesjonalnymi wskazówkami dotyczącym prawidłowego projektowania wnętrz czy rozmaitymi problemami, z jakimi często można spotkać się na placu budowy oraz propozycjami ich rozwiązań – wszystko to pomogło założycielkom WZ Studio podkreślić ekspercki profil pracowni, a także przełożyło się na zainteresowanie ich projektami ze strony mediów, organizatorów branżowych wydarzeń oraz nowych klientów. I odpowiadając na pytanie zadane wyżej – architekt wcale nie musi tańczyć na TikToku, by zdobyć popularność w mediach społecznościowych (choć jak najbardziej może, jeśli ma na to ochotę!). Przede wszystkim jednak liczą się autentyczność oraz kreatywne, przyciągające zainteresowanie i merytoryczne treści. W połączeniu z konsekwencją i śledzeniem aktualnych trendów – nie tylko wnętrzarskich, ale też socialmediowych – są one kluczem do sukcesu. I jeszcze jedna zasada: „do not post and ghost”, czyli nigdy nie pozostawiaj pytań odbiorców bez odpowiedzi!

Scenografią dla szkolenia WZ Studio była nastrojowa przestrzeń salonu Primavera Furniture, wypełniona komfortowymi meblami tapicerowanymi polskiego producenta.

Domopasje to nowy, autorski cykl wydarzeń Centrum Designu Domoteka w Warszawie. Gościem spotkania inaugurującego cykl była znana projektantka biżuterii, Anna Orska. Ostatnie spotkanie było okazją do poznania historii założycielek pracowni WZ Studio, architektek Ady Skwiry i Małgorzaty Liebhart. Podczas każdego ze spotkań przedstawiane są najbardziej inspirujące postaci z branży architektonicznej, wnętrzarskiej i projektowej. Spotkaniom tym towarzyszą też kameralne rozmowy w otoczeniu najwyższej jakości designu.

Organizatorem wydarzenia jest Centrum Designu Domoteka w Warszawie i OKK! PR.

Po informacje na temat przyszłych spotkań z serii Domopasje zapraszamy na www.domoteka.pl

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.