Komunikaty PR

Podłoga, która tworzy atmosferę

2020-09-16  |  11:00
Biuro prasowe

Drewniane podłogi znacząco różnią się od elementów drewnopodobnych, nie tylko wyglądem i jakością, ale również specyficznymi właściwościami. Naturalna posadzka jest ciepła i przyjemna w dotyku. Dobrym przykładem są tutaj produkty oferowane przez markę Chapel Parket. Deski, klepki oraz kasetony sygnowane tym brandem to materiały najwyższej jakości. Materiał ten posiada certyfikat FSC, a więc pochodzi z lasów, w których stosowana jest racjonalna gospodarka zasobami.

 

Drewno jest materiaem higroskopijnym - w praktyce oznacza to tyle, że reaguje na warunki panujące w pomieszczeniu. Działa jak naturalny bufor: w zależności od potrzeb akumuluje wodę lub oddaje jej nadmiar. Surowiec może dzięki temu regulować wilgotność pomieszczenia; optymalny zarówno dla ludzi, jak i podłogi poziom to przedział 45-60 proc. wilgotności względnej powietrza. - Stworzony w ten sposób mikroklimat korzystnie oddziałuje na nasze samopoczucie i zdrowie - mówi Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. - Pozytywnym efektem mogą cieszyć się jednak przede wszystkim inwestorzy posiadający w swoich domach podłogi zabezpieczone olejem. Drewno pokryte lakierem nie może swobodnie „oddychać” i oddziaływać na otoczenie - zaznacza P. Bekas.

 

W okresie zimowym wilgotność powietrza znacznie spada. Sposobem na taki stan rzeczy jest nabycie elektrycznego nawilżacza lub zamontowanie na kaloryferach pojemników z wodą. Stosowanie ich poprawi komfort życia mieszkańców, jednocześnie zapobiegnie negatywnym następstwom działania suchego powietrza na drewno.

 

Trzeba podkreślić, że wszystkie produkty marki Chapel Parket są zabezpieczane olejem woskowym zawierającym związki krzemu. - Stosowanie tej substancji podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem. Tak zakonserwowanej podłogi nie trzeba cyklinować; wystarczy okresowe olejowanie, zgodnie ze wskazówkami producenta.- dodaje P. Bekas.


 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Czarne wnętrza w kuchni - trend z charakterem Biuro prasowe
2020-09-28 | 14:00

Czarne wnętrza w kuchni - trend z charakterem

Czerń z dumą wkroczyła do świata designu i naszych mieszkań. Coraz częściej decydujemy się nie tylko na sprzęt AGD w kolorze czarnym, ale także na ciemne dodatki, ściany czy meble.
Dom Nowość! Płyta gazowa bez płomieni Innova Comfort - komfort pełen innowacji od SO
2020-09-28 | 13:30

Nowość! Płyta gazowa bez płomieni Innova Comfort - komfort pełen innowacji od SO

  Innova Comfort to płyta gazowa bez płomieni oparta na wyjątkowej w skali światowej technologii, gwarantująca wysoki komfort użytkowania, a także ponadczasową estetykę. Nowa
Dom Zakątek Cybisa by Profbud – biuro sprzedaży na Ursynowie już otwarte
2020-09-28 | 12:00

Zakątek Cybisa by Profbud – biuro sprzedaży na Ursynowie już otwarte

Dnia 24 września b.r., na warszawskim Ursynowie odbyło się oficjalne otwarcie biura sprzedaży inwestycji Zakątek Cybisa by Profbud. Wydarzeniu towarzyszyły liczne atrakcje oraz promocje dla

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Katarzyna Cichopek: Program „Pytanie na śniadanie” szalenie mnie otwiera. Zdobywam nową wiedzę i rozwijam się

Aktorka zadebiutowała w roli prowadzącej program śniadaniowy „Pytanie na śniadanie” pod koniec sierpnia. Przyznaje, że jest to dla niej spore wyzwanie. Tłumaczy też, że format programu pozwala jej się rozwinąć. Ma nadzieję, że trud włożony w projekt zaowocuje sympatią widzów. Katarzyna Cichopek zaznacza, że cała produkcja mocno ją wspiera i trzyma za nią kciuki. Największą podporą jest dla niej współprowadzący Maciej Kurzajewski.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Aleksandra Kisio: Staram się robić dla naszego klimatu i naszej Ziemi jak najwięcej. Kiedyś byłam w tym temacie egoistką

Aktorka przekonuje, że można być eko nawet wtedy, gdy nie ma się zbyt dużo czasu i samozaparcia. Dawniej nie troszczyła się zbytnio  o środowisko, ale szybko zrozumiała, że wiele naszych działań może przyczynić się do jego ochrony i utrzymania naturalnych zasobów. Dlatego też poleca w tej kwestii metodę małych kroków i zachęca do ograniczania zużycia prądu i wody, segregacji śmieci, a także rezygnacji z foliówek i plastikowych butelek. Warto bowiem zacząć od rzeczy łatwych, których wprowadzenie nie będzie ani kosztowne, ani nie wywróci naszego życia do góry nogami.

Handel

Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu. Od lat wybierają tradycyjne smaki

W Polsce przybywa lodziarni. – Chociaż rynek wydaje się już nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą – mówi Radosław Charubin, właściciel  marek Lody Bonano i U Lodziarzy. Największym powodzeniem cieszą się lody rzemieślnicze, naturalne oraz z automatu i choć Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, to chętnie sięgają po nowości.