Komunikaty PR

Podłoga, która tworzy atmosferę

2020-09-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Drewniane podłogi znacząco różnią się od elementów drewnopodobnych, nie tylko wyglądem i jakością, ale również specyficznymi właściwościami. Naturalna posadzka jest ciepła i przyjemna w dotyku. Dobrym przykładem są tutaj produkty oferowane przez markę Chapel Parket. Deski, klepki oraz kasetony sygnowane tym brandem to materiały najwyższej jakości. Materiał ten posiada certyfikat FSC, a więc pochodzi z lasów, w których stosowana jest racjonalna gospodarka zasobami.

 

Drewno jest materiaem higroskopijnym - w praktyce oznacza to tyle, że reaguje na warunki panujące w pomieszczeniu. Działa jak naturalny bufor: w zależności od potrzeb akumuluje wodę lub oddaje jej nadmiar. Surowiec może dzięki temu regulować wilgotność pomieszczenia; optymalny zarówno dla ludzi, jak i podłogi poziom to przedział 45-60 proc. wilgotności względnej powietrza. - Stworzony w ten sposób mikroklimat korzystnie oddziałuje na nasze samopoczucie i zdrowie - mówi Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. - Pozytywnym efektem mogą cieszyć się jednak przede wszystkim inwestorzy posiadający w swoich domach podłogi zabezpieczone olejem. Drewno pokryte lakierem nie może swobodnie „oddychać” i oddziaływać na otoczenie - zaznacza P. Bekas.

 

W okresie zimowym wilgotność powietrza znacznie spada. Sposobem na taki stan rzeczy jest nabycie elektrycznego nawilżacza lub zamontowanie na kaloryferach pojemników z wodą. Stosowanie ich poprawi komfort życia mieszkańców, jednocześnie zapobiegnie negatywnym następstwom działania suchego powietrza na drewno.

 

Trzeba podkreślić, że wszystkie produkty marki Chapel Parket są zabezpieczane olejem woskowym zawierającym związki krzemu. - Stosowanie tej substancji podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem. Tak zakonserwowanej podłogi nie trzeba cyklinować; wystarczy okresowe olejowanie, zgodnie ze wskazówkami producenta.- dodaje P. Bekas.


 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.