Podłogowa mozaika dla odważnych
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Oryginalność można pokazać nie tylko poprzez strój, ale również własne wnętrze, a dokładniej… podłogę! Sztorcowa podłoga niewątpliwie do takich należy. Czasami, zamiast płynąć z prądem, trzeba po prostu się zatrzymać i nie dać się porwać przez nurt. Trzeba iść pod prąd; wyróżnić się, zrobić coś na przekór lub (jak w tym przypadku) w poprzek.
Marka Chapel Parket w swojej bogatej ofercie posiada propozycję sztorcowej podłogi, czyli kolekcję Chapel Abbey. - Serię Chapel Abbey tworzą małe elementy wykonane z drewna, które zostało przecięte w poprzek włókien i przyklejone do sklejki. W ten sposób udało się stworzyć naprawdę jedyną w swoim rodzaju podłogę.- komentuje Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket.
Kolekcja ta dostępna jest w wersji warstwowej, oznacza to, że bez problemu może być montowana na ogrzewaniu podłogowym. Tworzą ją dębowe elementy bez mikrofazy, w stałym rozmiarze 70 x 700 mm. Inwestor ma do wyboru aż 14 różnorodnych odcieni. - Wystarczy raz na nią spojrzeć, aby przekonać się o jej oryginalności. Chapel Abbey jest niepowtarzalna i nie da się jej porównać do żadnej innej drewnianej podłogi. Pozostawia niezatarte wrażenia, jest spektakularna. - dodaje S. Kos.
Warto odnotować, iż sztorcowe podłogi Chapel Abbey swoją premierę miały w Hanowerze, podczas targów DOMOTEX 2014. Kolekcja od razu zachwyciła jury targów, czego wyrazem jest zakwalifikowanie serii do prestiżowego grona 62 produktów wyróżnionych tytułem Innovations@DOMOTEX.
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Instagram: chapel_parket_polska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
Kontakt dla mediów:
Iwona Cybulska
specjalista ds. public relations
iwona.cybulska@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 780 115 953

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.