Podróż do pięknej strony wnętrza z Maxfliz Warszawa
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Niecodzienne połączenie płytek ceramicznych Cerrad oraz mody kreowanej przez Joannę Przetakiewicz, zrodziło się z zamiłowania do piękna. Obie marki połączyła miłość do sztuki, mody, podróży oraz genialnego designu, który 8 września zawitał do wnętrz warszawskiego salonu Maxfliz. Najnowsze kolekcje płytek gresowych Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, zainspirowane zostały miastami, które od zawsze budzą ogromne emocje. Podczas Podróży do Pięknej Strony Wnętrza kompasem dla gości były cztery wyjątkowe destynacje. Media, architekci oraz przyjaciele Maxfliz, Cerrad i La Mania Home rozpoczęli swą wyprawę od zniewalającego pięknem Mediolanu, udając się następnie do orientalnego Maroko, kosmopolitycznego Nowego Jorku i wibrującego dobrą zabawą Rio De Janeiro.
Gospodarze eventu nawiązali współpracę z inicjatywy Aleksandra Przetakiewicza, prezesa marek La Mania i La Mania Home. Wybór miejsca, w którym zaplanowano premierę nowych linii wielkoformatowych gresów, był oczywisty. Marka Maxfliz jest głównym i wieloletnim partnerem Grupy Cerrad oraz producentów z Włoch i Hiszpanii, wyznaczających dynamikę rozwoju w świecie designu, a Salon Maxfliz Warszawa to najmłodszy, najbardziej dynamiczny i otwarty na wprowadzanie odważnych zmian salon Spółki, obecnej w kilku największych miastach w Polsce. W wyniku wspólnych działań powstały cztery wyjątkowe kolekcje, inspirowane pięknem otaczającego świata i stylem zachwycających miejsc – Mediolanu, Nowego Jorku, Brazylii, Maroko oraz greckiej wyspy Thassos. Cerrad x La Mania Home to cztery unikatowe kolekcje płytek gresowych, oferowanych w kilku formatach, wariantach kolorystycznych i o różnych powierzchniach. Wśród nich dostępne są slaby (w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm) o autorskim wzornictwie oraz unikatowym wykończeniu powierzchni – lappato silky cristal.
„Wnętrza, tak jak moda, wyrażają charakter człowieka, budzą emocje i inspirują do działania. Wnętrzem domu, jego energią możemy zmienić nasze życie na lepsze” – mówiła w Maxfliz, salonie wyposażenia wnętrz premium, Joanna Przetakiewicz - ambasadorka projektu i założycielka La Mania oraz La Mania Home. Po wystąpieniu Patrycji Wolniewicz, dyrektor Maxfliz Warszawa, Filipa Cegłowskiego, reprezentującego markę Cerrad oraz Joanny Przetakiewicz i Aleksandra Przetakiewicza, z zarządu marek La Mania i La Mania Home, goście udali się do pierwszej destynacji, inspirowanej Mediolanem – stolicą światowej mody i wzornictwa. Tam mieli okazję posmakować najlepszych włoskich przysmaków oraz cieszyć się widokiem kolekcji Ceppo Nuovo, w towarzystwie skutera Vespa, ikony włoskiego stylu.
Następnie goście zostali zaproszeni do wspólnego odkrywania Maroko, wibrującego w przestrzeni Maxfliz tysiącem kolorów, smaków i zapachów, tworzonych przez senselierkę Martę Siembab. O orientalny klimat i soczystą zieleń, przypominającą ogrody w Marakeszu, zadbała Flora Point, a goście mogli zrelaksować się i puścić dymka z shishy, siedząc na wygodnych poduchach i podziwiając kolekcję Marmo Thassos i Marmo Morocco.
Kolejną, perfekcyjnie zaaranżowaną w salonie Max Fliz destynacją okazało się amerykańskie Big Apple. To właśnie tu, w nowojorskim tyglu, mówi się wszystkimi językami designu. Industrialny klimat miasta znalazł swoje odzwierciedlenie w kolekcji płytek gresowych Modern Concrete. W specjalnie zaaranżowanej scenerii Pop Street Art- Out of Mind, gościły dzieła, które na co dzień można zobaczyć zarówno w galeriach sztuki, jak i w przestrzeni publicznej. Niezależni młodzi twórcy pokazali na nich dominujące zjawiska zachodzące w popkulturze. Artystyczne ekspresje wywoływały dużo emocji, prowokując gości do dyskusji o kondycji współczesnej sztuki.
Wspólną wyprawę kończyła roztańczona, zewnętrzna strefa Rio de Janeiro. Gorące rytmy i egzotyczna scenografia zachwyciły wszystkich gości, zapraszając do zabawy i świętowania z gospodarzami wieczoru. Tak, jak Brazylię można odkrywać całymi latami, tak inspirowana nią kolekcja gresów Brazilian Quartzite, wnosi do wnętrz możliwość kreowania wyjątkowych przestrzeni. To, który z wzorów Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, najlepiej wpasuje się w świat naszego wnętrza, zależy tylko od wyobraźni. Wszystkie, zachwycające różnorodnością kolekcje, dostępne są już w sieci salonów Maxfliz w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Znajdziemy tu kompleksową ofertę architektury mieszkaniowej z szerokim wyborem w wielu wariantach wykończeniowych
Autorem strefy Cerrad x La Mania Home w Maxfliz, jest Piotr Łucyan, właściciel pracowni ArtUp Interiors, specjalizującej się w projektowaniu przestrzeni prywatnych, apartamentów i rezydencji.
Więcej na: maxfliz.pl

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
Prezenterka przyznaje, że show-biznes rządzi się swoimi prawami i trzeba mieć na uwadze to, że pozory mogą mylić. Nie brakuje bowiem osób, które za wszelką cenę chcą osiągnąć sukces i dbają o swoje interesy kosztem innych. Po dwóch dekadach pracy w świecie mediów i rozrywki, w różnych środowiskach i z różnymi ludźmi, Malwina Wędzikowska potrafi już rozpoznać tych, którzy nie mają wobec niej dobrych intencji.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Firma
Trzy czwarte Zetek chce pracować na etacie. Elastyczny czas pracy nie jest dla nich istotny

Najmłodsze pokolenie wchodzące teraz na rynek pracy najbardziej ceni sobie stabilność. Dlatego 74 proc. deklaruje, że chce pracować na etacie – wynika z raportu „Work War Z”. Najważniejsze dla ankietowanych przy wyborze pracodawcy są wynagrodzenie i możliwość rozwoju, a ekologia oraz elastyczny czas pracy – wbrew obiegowym opiniom – schodzą u nich na dalszy plan. Zależy im na work–life balance i nie obawiają się o to walczyć, co jest odbierane przez inne pokolenia jako roszczeniowość. Sporo młodych pracowników deklaruje jednak problem z zaangażowaniem w swoje obowiązki, co jest poważnym wyzwaniem dla managerów.