Podróż do pięknej strony wnętrza z Maxfliz Warszawa
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Niecodzienne połączenie płytek ceramicznych Cerrad oraz mody kreowanej przez Joannę Przetakiewicz, zrodziło się z zamiłowania do piękna. Obie marki połączyła miłość do sztuki, mody, podróży oraz genialnego designu, który 8 września zawitał do wnętrz warszawskiego salonu Maxfliz. Najnowsze kolekcje płytek gresowych Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, zainspirowane zostały miastami, które od zawsze budzą ogromne emocje. Podczas Podróży do Pięknej Strony Wnętrza kompasem dla gości były cztery wyjątkowe destynacje. Media, architekci oraz przyjaciele Maxfliz, Cerrad i La Mania Home rozpoczęli swą wyprawę od zniewalającego pięknem Mediolanu, udając się następnie do orientalnego Maroko, kosmopolitycznego Nowego Jorku i wibrującego dobrą zabawą Rio De Janeiro.
Gospodarze eventu nawiązali współpracę z inicjatywy Aleksandra Przetakiewicza, prezesa marek La Mania i La Mania Home. Wybór miejsca, w którym zaplanowano premierę nowych linii wielkoformatowych gresów, był oczywisty. Marka Maxfliz jest głównym i wieloletnim partnerem Grupy Cerrad oraz producentów z Włoch i Hiszpanii, wyznaczających dynamikę rozwoju w świecie designu, a Salon Maxfliz Warszawa to najmłodszy, najbardziej dynamiczny i otwarty na wprowadzanie odważnych zmian salon Spółki, obecnej w kilku największych miastach w Polsce. W wyniku wspólnych działań powstały cztery wyjątkowe kolekcje, inspirowane pięknem otaczającego świata i stylem zachwycających miejsc – Mediolanu, Nowego Jorku, Brazylii, Maroko oraz greckiej wyspy Thassos. Cerrad x La Mania Home to cztery unikatowe kolekcje płytek gresowych, oferowanych w kilku formatach, wariantach kolorystycznych i o różnych powierzchniach. Wśród nich dostępne są slaby (w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm) o autorskim wzornictwie oraz unikatowym wykończeniu powierzchni – lappato silky cristal.
„Wnętrza, tak jak moda, wyrażają charakter człowieka, budzą emocje i inspirują do działania. Wnętrzem domu, jego energią możemy zmienić nasze życie na lepsze” – mówiła w Maxfliz, salonie wyposażenia wnętrz premium, Joanna Przetakiewicz - ambasadorka projektu i założycielka La Mania oraz La Mania Home. Po wystąpieniu Patrycji Wolniewicz, dyrektor Maxfliz Warszawa, Filipa Cegłowskiego, reprezentującego markę Cerrad oraz Joanny Przetakiewicz i Aleksandra Przetakiewicza, z zarządu marek La Mania i La Mania Home, goście udali się do pierwszej destynacji, inspirowanej Mediolanem – stolicą światowej mody i wzornictwa. Tam mieli okazję posmakować najlepszych włoskich przysmaków oraz cieszyć się widokiem kolekcji Ceppo Nuovo, w towarzystwie skutera Vespa, ikony włoskiego stylu.
Następnie goście zostali zaproszeni do wspólnego odkrywania Maroko, wibrującego w przestrzeni Maxfliz tysiącem kolorów, smaków i zapachów, tworzonych przez senselierkę Martę Siembab. O orientalny klimat i soczystą zieleń, przypominającą ogrody w Marakeszu, zadbała Flora Point, a goście mogli zrelaksować się i puścić dymka z shishy, siedząc na wygodnych poduchach i podziwiając kolekcję Marmo Thassos i Marmo Morocco.
Kolejną, perfekcyjnie zaaranżowaną w salonie Max Fliz destynacją okazało się amerykańskie Big Apple. To właśnie tu, w nowojorskim tyglu, mówi się wszystkimi językami designu. Industrialny klimat miasta znalazł swoje odzwierciedlenie w kolekcji płytek gresowych Modern Concrete. W specjalnie zaaranżowanej scenerii Pop Street Art- Out of Mind, gościły dzieła, które na co dzień można zobaczyć zarówno w galeriach sztuki, jak i w przestrzeni publicznej. Niezależni młodzi twórcy pokazali na nich dominujące zjawiska zachodzące w popkulturze. Artystyczne ekspresje wywoływały dużo emocji, prowokując gości do dyskusji o kondycji współczesnej sztuki.
Wspólną wyprawę kończyła roztańczona, zewnętrzna strefa Rio de Janeiro. Gorące rytmy i egzotyczna scenografia zachwyciły wszystkich gości, zapraszając do zabawy i świętowania z gospodarzami wieczoru. Tak, jak Brazylię można odkrywać całymi latami, tak inspirowana nią kolekcja gresów Brazilian Quartzite, wnosi do wnętrz możliwość kreowania wyjątkowych przestrzeni. To, który z wzorów Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, najlepiej wpasuje się w świat naszego wnętrza, zależy tylko od wyobraźni. Wszystkie, zachwycające różnorodnością kolekcje, dostępne są już w sieci salonów Maxfliz w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Znajdziemy tu kompleksową ofertę architektury mieszkaniowej z szerokim wyborem w wielu wariantach wykończeniowych
Autorem strefy Cerrad x La Mania Home w Maxfliz, jest Piotr Łucyan, właściciel pracowni ArtUp Interiors, specjalizującej się w projektowaniu przestrzeni prywatnych, apartamentów i rezydencji.
Więcej na: maxfliz.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.