Komunikaty PR

POINT i MATCH – nowe kolekcje mebli w portfolio marki Baza

2022-11-07  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Należąca do firmy Drewnostyl marka Baza oferuje wysokiej klasy mebli dla wymagających nastolatków i młodych dorosłych. W ofercie debiutującej na rynku marki znalazły się dwie kolekcje mebli: MATCH i POINT, które pozwalają młodym użytkownikom wyrazić siebie, manifestują indywidualizm i celebrują różnorodność. Dają wybór subtelnie sugerując rozwiązania będące kreatywną odpowiedzią na ich potrzeby.

Do współpracy przy projektowaniu obydwu kolekcji zaproszono cenione i doświadczone pracownie – Grynasz Studio i Biuro Kreacja. Dzięki wnikliwej obserwacji potrzeb i zachowań przyszłych użytkowników, a także aktualnych trendów wzorniczych, powstały meble, które pozwalają młodzieży samodzielne kreować własny, intymny świat, bawiąc się elementami i dynamicznie rearanżować przestrzeń na jego własnych zasadach.

MATCH – dla wymagających nastolatków

Projektantami kolekcji MATCH są Marta Niemywska-Grynasz i Dawid Grynasz z biura projektowego Grynasz Studio. Stworzono ją z myślą o zróżnicowanej i bardzo wymagającej grupie klientów – nastolatkach, którzy wyrośli już z wieku dziecięcego, ale do dorosłości brakuje im jeszcze kilku lat. W skład kolekcji wchodzi bogaty wybór modułowych mebli i akcesoriów w czterech paletach kolorystycznych, które można z łatwością ze sobą zestawiać i komponować. Z meblami z kolekcji MATCH użytkownik ma mnóstwo możliwości elastycznego organizowania swojej prywatnej przestrzeni. Meble wykorzystujące ażurową rurkę są przy tym lekkie, dzięki czemu częste przemeblowania nie sprawiają żadnego problemu.

Match nie jest klasyczną kolekcją. To zbiór mebli i brył, które nasz nastoletni klient komponuje w zależności od jego potrzeb i wizji. Meble te mogą przyjmować różne funkcje. Są modułowe, o szerokim scenariuszu użytkowym. Tak jak nasz odbiorca podlega dynamicznym zmianom i przeobrażeniom, tak i otaczające go meble i przedmioty podążają za nim. Dlatego zdecydowaliśmy się, by obok pojemnych i bazowych brył z płyty wprowadzić ażurowe i lekkie rozwiązania z giętej rurki, pozwalające na łatwe reorganizacje i przemeblowania – mówi Dawid Grynasz z pracowni Grynasz studio.

W zależności od potrzeb młodych użytkowników centralnym meblem w pokoju nastolatka może stać się łóżko ze zbioru Match, które jesteśmy w stanie dowolnie spersonalizować poszerzając wezgłowie o panele boczne umieszczone z różnych stron łóżka czy półki i wieszaki na przedmioty codziennego użytku, pamiątki czy podręczne bibeloty. Dzięki temu nastolatek może dowolnie przearanżowywać swoją prywatną strefę snu. Regały na kozłach to świetny pomysł na wprowadzenie podziału w pokoju, który zajmuje dwóch mieszkańców czy rozdział stref w pokoju nastolatka.

Podręczne, mobilne przyborniki pomieszczą wiele istotnych rzeczy i skarbów, i zawszę będą pod ręką. Nastolatek ma także do wyboru dwa różne typy biurek – rozwiązanie bardziej tradycyjne, płytowe oraz rozwiązanie na ażurowych kozłach, które może zajmować dowolne miejsce w pokoju czy wędrować po zajmowanej przestrzeni pełniąc różne role.

POINT – elastyczne meble dla młodych

Filozofia zestawu mebli Point skupia się wokół tzw. centrów zarządzania światem, które w domowej przestrzeni nastolatka pełnią kluczową rolę. Są to łóżko i biurko. Stanowią główne elementy zestawu autorstwa Doroty Terleckiej i Ivony Haurash z Biura Kreacja. W tym przypadku, zarówno łóżko, jak i biurko, dostępne są w różnych konfiguracjach a projektantki wyposażyły je w nowe funkcje. Dodatkowo oba główne elementy zestawu możemy dowolnie uzupełniać o modułowe meble do przechowywania dostępne w różnorodnych konfiguracjach, dzięki czemu nastolatek według własnego uznania zagospodaruje przestrzeń, w której spędza najwięcej czasu i nada meblom własne scenariusze funkcjonalno-użytkowe.

Łóżko może funkcjonować z mobilnym stolikiem o różnorakich zastosowaniach. Teraz w łóżku można swobodnie korzystać z komputera, czytać, uczyć się, zjeść ulubione danie lub zwyczajnie wylegiwać się i odpoczywać. Albo robić to wszystko jednocześnie. Tak jak najbardziej lubią młodzi użytkownicy.

- Kolejna strefa, na którą zwróciliśmy uwagę, to biurko. Nasz projekt biurka ma zapewnić spokój i ciszę dzięki wykorzystaniu wygłuszających paneli akustycznych. Całość mebla, dzięki wielu elementom pozwalającym na personalizację, zapewnia idealną przestrzeń do gry, nauki czy spotkań online. Dodatkowym atutem jest możliwość zamknięcia mebla po skończonej nauce. Dzięki temu mamy łatwość zachowania porządku w pokoju, przy czym ta indywidualna przestrzeń nie jest widoczna dla wszystkich – mówi Dorota Terlecka z Biura Kreacja. Wszystkie moduły są minimalistyczne, a zarazem bardzo miłe dla oka. Dzięki prostym formom można dowolnie łączyć wszystkie kolory frontów i uchwyty.

Wszystkie meble marki Baza wykonane są z wysokiej jakości komponentów. W połączeniu z ergonomicznymi kształtami wspierają one prawidłowy rozwój użytkowników, są przy tym praktyczne, wygodne i łatwe w użytkowaniu. Odpowiadają na potrzeby zarówno dziewcząt, jak i chłopców, a także osób o niskim lub wysokim wzroście czy dzieci z zaburzeniami poznawczymi, na przykład z dysleksją. W ofercie marki Baza znajdują się też moduły umożliwiające skomponowanie rozwiązań do pokoju, w którym zamieszkuje kilkoro dzieci. Meble marki Baza dają nastolatkowi lub młodemu dorosłemu szerokie pole dla wyboru takiej aranżacji, jakiej w danym momencie potrzebuje. Jednocześnie moduły subtelnie sugerują użytkownikowi takie rozwiązania, dzięki którym będzie mógł stworzyć funkcjonalną i estetyczną przestrzeń.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.bazabaza.pl oraz na profil marki na Instagramie: https://www.instagram.com/baza_meble/

Project&Design Management, Strategia – Recreativa, Renata Mikołajczyk

Wizualizacje: willbestudio.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.