Pokaż mi swoje Portfolio
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Od dnia premiery, która miała miejsce kilka miesięcy temu, architekci i znawcy designu zachwycają się nową kolekcją Cosentino. Obok The Collection nie sposób przejść obojętnie, bo osiągnięta tu różnorodność wzornicza pozwala na pełną dowolność projektowania. Kilkanaście nowych wzorów, podzielonych na kolekcję Portfolio’20, Liquid, Chromica i Avantgarde, urzeka zarówno subtelnymi tonami, monochromatycznym minimalizmem, jak i wyrazistymi odcieniami, wysuwającymi się na pierwszy plan.
Wielkoformatowe płyty Dekton, stworzone z mieszanki naturalnego kwarcu, szkła i porcelany, nie bez przyczyny stają się właśnie jednym z najgorętszych trendów w świecie pięknych wnętrz. Dzięki dużej odporności na czynniki fizyczne i chemiczne, powierzchnie te stwarzają idealną alternatywę dla naturalnego kamienia. Materiał cechuje wysoka trwałość, odporność na ekstremalne temperatury oraz zewnętrzne warunki atmosferyczne. Płyty nie chłoną płynów i nie wymagają konserwacji, pozwalając minimalnym wysiłkiem zachować czystość na długo. ”The Collection” to rozwiązania zarówno na podłogi, ściany, blaty kuchenne i łazienkowe, jak i okładziny mebli, a nawet elewacje. Kolekcja zachwyca swoimi mniej lub bardziej oczywistymi nawiązaniami do najpiękniejszych marmurów i wapieni. Kamila Sikora, blogerka, której profil k7909 na Instagramie śledzi już blisko 30 tys. obserwatorów o znajdującej się w obrębie kolekcji serii Portfolio mówi:
„Sama mam w domu materiały tej marki i jestem pod wielkim wrażeniem ich piękna i trwałości. Odcienie Portfolio tworzą ponadczasowy styl, mieszający współczesny design z niezrównaną elegancją i harmonią. Wzory na powierzchniach są nieustającą inspiracją do zdjęć na blog. Moim osobistym faworytem jest Dekton Rem z efektem marmuru Calacatta Lincoln. Zapewnia wnętrzom unikalne piękno, którego czar nie przemija, a dzięki wielu odsłonom może znaleźć bardzo różne zastosowania. Rem inspirowany jest jednym z najbardziej eleganckich białych marmurów, jakie widziałam. Łączy szlachetne brązowo-szare żyłowanie z odrobiną złota i delikatnie teksturowaną powierzchnią. Od teraz nie muszę już ograniczać swojej wyobraźni - Cosentino to marka z najciekawszymi wzorniczo płytami, dostępnymi w dodatku w bardzo dużych formatach!”.
Dekton Portfolio‘20
Dzięki odcieniom z grupy Portfolio’20, premierowy zestaw kolorów na rok 2020 - The Collection, wyposażony jest również w propozycje dla tych, którzy uwielbiają prostotę oraz klasyczne, naturalne odcienie. Gama pięciu kolorów została stworzona, aby tworzyć harmonijne kompozycje w projektach wnętrz i budynków, odpowiadające trendom zarówno obecnie, jak i w przyszłości.
Dekton Aeris to kolor inspirowany białym wapieniem, połączenie bieli i kremowych detali. Ten neutralny, subtelny odcień pozwala tworzyć niezliczone kombinacje pasujące do różnorodnych przestrzeni i projektów architektonicznych.
Dekton Eter to wzór o strukturze ciemnego granitu w kolorach czerni i szarości tworzący delikatnie kontrastujące tło i mocny współczesny element przestrzeni.
Dekton Sasea, inspirowana wapieniem Sahel, bardzo dokładnie odwzorowuje kolor tego popularnego tureckiego kamienia. Jej kremowe i szare tony oddziałują na siebie tworząc subtelny wzór pełen detali i niuansów.
Dekton Kovik, zainspirowany naturalnymi materiałami, to subtelny odcień charakteryzujący się delikatną strukturą i przeżyleniami na neutralnym, jasnoszarym tle. Jego prostota sprawia, że doskonale łączy się z otoczeniem, pozwalając na niezliczone możliwości aranżacji przestrzeni.
Więcej na: www.cosentino.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.