Połączenie stylu industrialnego i nowoczesnego we wnętrzu – kolekcja Ombra
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Znane, lecz tajemnicze. Jasne, ale nieco zaskakujące. Te pozorne kontrasty można znaleźć w najnowszej kolekcji płytek ściennych Ombra Villeroy & Boch. Dzięki połączeniu dwóch stylów – industrialnego i naturalnego – projektanci stworzyli niezwykłe wzornictwo.
Subtelne odwzorowanie betonu i drobne linie z niedopowiedzianym wzorem kwiatowym to kwintesencja nowej kolekcji Villeroy & Boch – Ombra. Obejmuje ona płytki ceramiczne o wymiarach 30 x 90 cm z dekorami w odcieniach white i grey. Gładkie, matowe wykończenie przywodzi na myśl delikatne motywy naturalne. Wąskie linie podkreślają design obydwu dekorów –monochromatycznego oraz drugiego z motywem przypominającym cienie delikatnych liści. Trójwymiarowa płaskorzeźba z ręcznie wykonanym wzorem wysuwa się na pierwszy plan w momencie, kiedy zastosowana zostanie odpowiednia gra świateł. Kolekcję Ombra stosować można zarówno w poziomie, jak i w pionie, w zależności od wymarzonego projektu i przestrzeni.
Dzięki jasnym kolorom i filigranowym dekorom Ombra tworzy atmosferę pełną lekkości i przejrzystości. Kolekcja dzięki swojemu wzornictwu łączy w sobie dwa piękne style – industrialny i nowoczesny. Płytki ceramiczne Ombra idealnie sprawdzą się we wnętrzu łazienki, domu, hotelu, restauracji czy butiku.
Drewniane zabawki w kolorze
Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
Jakie cechy mają okna premium?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.